Jde mi i o provozní náklady, spolehlivost a ceny a dostupnost náhradních dílu do budoucna - KLE bude mít asi navrch nebo se mýlím??
Cena tak 35000 max 40000, nejsem puntičkář, tak nějaké kosmetické vady mi nevadí spíš aby jezdila
Kdyby někdo měl takovou kopretinku a zvažuje prodej tak ať pošle foto , platím hotově nebo můžu nabídnout na výměnu nepojízdné DRZ skoro kompletní až na drobnosti + můj doplatek slušné jednání samožřejmostí
Díky za vaše postřehy
Zbyněk
Naposledy editováno 13.12.2018 19:13:32
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
Rozum radí kle pro větší dostupnost dílů a taky proto, že jsem s ní byl maximálně spokojen, ale u xtz me zase láká neprozkoumané území a taky to že má užší motor a vyšší světlou výšku
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
Frankie píše: Poté co jsem se rozhodl, že jednoválec už nikdy víc, vybíral jsem mezi Transalpem 650 a KLE500. A to KLE je teda strašnej pekáč. Nejede to, vibruje a nebrzdí, Transalp je rozhodně o kus dál. Ale řeknu ti to jednoduše, objeď pár motorek na inzerát, zkus si je a uvidíš sám co ti bude víc vyhovovat. Pak už jen najít ten správnej kus...
tak nevim co jsi mel za kle asi spatnej kus kle jsem mel nwkolik let a vse ok vibrace o ze by nebrzdila to taky ne a ze nejede spis slabsi kroutak ale to se vynahrazuje otackama
nikdy mi tansalp neujel spis ja nemu nebo cca stejne
kle neni vubec spatna motorka
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
Jednoválec do terénu ok, ale je potřeba u velkého obsahu nějaké zkušenosti, na silnici je to pak ježdění na delší trase spíše za trest. Ale zase někomu ty vibrace a vytáčení až tak nevadí
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
Já tady občas vlaju za Qwertem, když mám volnou sobotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
Fic6 píše: Transalp mi nic neříká přijde mi jako parník oproti kle. Když už tak jedině ta 700 s kulatým světlem, ale to už je cenově 100+
TA700 se moc nechytnul, protože 19" podvozkem zmizela výhoda univerzálnosti TA 600 a 650 ohledně možností i v horším terénu. Těch pár koníků navíc a 8V to už nezachránilo, naopak zaměřením víc na silnici se ještě víc zdůraznil oproti konkurenci zoufale "slabý" motor.
Jestli TA i do terénu, tak můj tip je TA 600 jednokotouč v mechanicky co nejlepším stavu.
Naposledy editováno 17.12.2018 17:59:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
Palomoto píše: vilemx> jj, s tou 19 je to opruz, kdyby na to šlo aspoň koupit pořádnej drapák Nebo přestavět a zapsat do TP, ale to Honda neumožní, ani posranou změnu rozměru pneu. A to má Honda rozměry dost na prd
Obrovská výhoda Hondy je její "stavebnicový" systém TA 600 a starších XRV 1988-92. Chceš na TA 25 litrovou nádrž a lepší ochranu před větrem? Není problém. Pasuje tam velká nádrž z XRV 1988-92 i s komplet přední kapotáží a lešením.Chceš naopak bytelnější podvozek? Dej tam větší přední vidli z XRV i s brýlemi, dozadu hliníkovou kyvkou, Do terénu se dá shodit celý předek, dát malou masku se světlem, vyměnit velkou palubovku TA za otáčkoměr+teploměr z XRV (teď v době digi LCD už to asi nemá smysl) a hurá. To samé motor, tam se dá také kouzlit Takže po světě jezdí fůra Tranďáků i Afrik převlečených do "krosek" nebo s různě nakombinovanými díly. Oproti stavbám "na míru" i za docela lidové peníze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
Palomoto píše: Wenca24> tak nudí, ale zatím nechce měnit. Je to celkem divočák a dává si sem tam výjezdy a věci co my ostatní by jsme nejeli ani na trialce Nikdo druhý ostrou už němá, všichni jsme postupně vyměnili za cendura, nebo někteří úplně skončili .
Jako, že si to čekání zpestří... tak to pak jo, než jezdit sám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XTZ 660 tenere, XT 600Z, Kawasaki KLE 500
Wenca24 píše: vilemx> Při záměně té nádrže potřebuješ asi i palivové čerpadlo, že?
Pokud dáš malou TA nádrž na XRV, tak to teče samospádem. Pokud nezapomeneš na podtlakovou hadičku ke kohoutu
Když ale montuješ velkou XRV nádrž na TA, tak bohužel čerpadlo potřebuje. Jinak ti v nádrži zbude cca 5 litrů, které holt bez čerpadla do kopce nepotečou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dlouho očekávaná aktualizace Yamaha XT 600 E, Yamaha XT 600Z | Malcolm1986 | 2 | 13.8.2024 v 00:47 2stroke |
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
XT600z 3aj - spojka Yamaha XT 600Z | bukacekdaniel | 11 | 30.7.2024 v 08:53 Krautkopf |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |