Téma: ejektor na výfuk
16.2.2019 v 08:44
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro
No já vím, už aby bylo jaro

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Ono existuje něco, co tam ještě nemáš?
Naposledy editováno 16.02.2019 09:20:24
Naposledy editováno 16.02.2019 09:20:24
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
A duvod ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
gugo> jen tak zkusit jestli to zvýší výkon ale po zcela hrubém výpočtu by průměr musel být tak půl metru takže by byla větší aerodynamická ztráta.
Naposledy editováno 16.02.2019 11:43:52
Naposledy editováno 16.02.2019 11:43:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se> ejektor na vyfuku na tvojej motorke by mal zvysit vykon?
To mi nejak nesedi....Skus konkretizovat ako....
To mi nejak nesedi....Skus konkretizovat ako....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Woodie> já se ptám jestli to někdo zkoušel. Obecně a teoreticky by snížený odpor výfukových cest měl vést ke zvýšení výkonu.
se-se> no ano...ale to nie je ejektor...v zmysle funkcie ejektora...teda aspon co ja viem....
Napr.Tatra 603 B5 rally ta oranzova ktoru urcite poznas ma ejektory na chladenie motora...A vykon toho auta sa zvysil nie primarne koli ejektorom, ale koli tomu ze sa potom mohli zdemontovat ventilatory ktore odoberali vykon z kluky....
ziskavat vykon z dlzky a tvaru vyfuku je mala veda...Suvisi to z vyplachovanim....Kedysi niekedy v 80 tych rokoch tusim Opel prisiel so systemom Comprex....Compresia Expanzia....preto ten nazov...
Islo o to vyuzit tlakove a zvukove vlny pri expanzii vo vyfuku na Compresiu v sani...Teraz ako si prisiel s touto temou normalne ma osvietilo...Uz som na to aj zabudol...
Ale toto je nadlho....A ty mas na tej motorke tolko toho, ze keby si prisiel aj s niecim na zvysenie vykonu, tak by sa vlastne ten vykon vratil do povodnej hodnoty...
Napr.Tatra 603 B5 rally ta oranzova ktoru urcite poznas ma ejektory na chladenie motora...A vykon toho auta sa zvysil nie primarne koli ejektorom, ale koli tomu ze sa potom mohli zdemontovat ventilatory ktore odoberali vykon z kluky....
ziskavat vykon z dlzky a tvaru vyfuku je mala veda...Suvisi to z vyplachovanim....Kedysi niekedy v 80 tych rokoch tusim Opel prisiel so systemom Comprex....Compresia Expanzia....preto ten nazov...
Islo o to vyuzit tlakove a zvukove vlny pri expanzii vo vyfuku na Compresiu v sani...Teraz ako si prisiel s touto temou normalne ma osvietilo...Uz som na to aj zabudol...
Ale toto je nadlho....A ty mas na tej motorke tolko toho, ze keby si prisiel aj s niecim na zvysenie vykonu, tak by sa vlastne ten vykon vratil do povodnej hodnoty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se> a ty potrebujes nekde lovit jednotky HP na urovni ladeni vejfuku ? To me nejak moc nepasuje stim jak jsi popisoval ze jezdis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
gugo> ne nepotřebuju, to jejen výzkum

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
erektor na výfuk?

se-se píše: gugo> ne nepotřebuju, to jejen výzkum
Jo taak , to bude chtit nejaky hydraulicky ovladany klapky. Takze hydraulicky cerpadlo 2 kontrolky , 1 spinac. Klapky aspon 3-4 kontrolky podle polohy.. Je potreba vymyslet neco co se da na kolotoci ovladat.

Naposledy editováno 16.02.2019 13:53:20
2 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
já uvažuji o změně ochrany proti výfukovým plynům. Zatím mám jen takový plech který chrání pravou dolni zadní mlhovku proti přehřátí. Ale budu si šít nylonové potahy na náhradní gumy na nosičích a tu na vozíku by mohl poprskat výfuk (budou v barvě motorky tak by to bylo vidět). Tak asi vytvořim nějaký směrovač a napadlo mě přidat tomu nějakou další funkci.
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
mám sebou teď jen tyto, ostatni na PC které teď u sebe nemám.Zouvačku pochopitelně nemám jen montpáky. Ale už je to stejně celý předělaný, celý zadek motorky je jiný. Větši kufr, nosič pneu jako na vozíku, předělaný nosič kufru ktery má teď vyztužující vzpěry (takže nedrží jen na 4 šroubech pod sedlem), kompletně předělaná elektrika zadního kufru, přemístěny obě zadní kamery, misto všech světel na kufru velké sdružené LED svítilny jaké se dávají na menší kamiony s běžícími blinkry. U sedláře mám na renovaci sedlo a bude nová horní zadní opěrka. Taky mám opět pozměněný převod a novější trysky Scottoileru, řemeny a upínky kufrů a kanystrů v barvě motorky. Změn je hodně a taky dost vyměněných dílů jako ložiska kol, spojka, brzdy.
Naposledy editováno 16.02.2019 16:23:12
Naposledy editováno 16.02.2019 16:23:12
2 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Divím se, že jedna z těch úprav nebyla předělání na kardan.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Mr.Dreamer píše: Divím se, že jedna z těch úprav nebyla předělání na kardan.
Asi by nebyl takový problém s konverzí na řemen

2 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
takový věci bych s tím motorem nedělal a on to je hlavně naprosto jinej motor. Ale zajímavý to je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se> A tohle už máš?

se-se> Stačí trubku lehce rozšiřovat a roztočit proudění. Vznikne sací efekt víru......takové minitornádo a zvýší se průtok trubkou. Kdysi jsem se v tom vrtal při výrobě vodní turbíny, kde jsem tím lehce zvětšoval hltnost trubky ve které jsem měl umístěné oběžné kolo. Viktor Schauberger - zkus se někde dohledat - sací turbína. Alespoň se domnívám, že to byl on. Řešil jsem malou výšku, ale vody bylo dost. Asi by to bylo aplikovatelné i na plyny.
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
SeSe> co si prosim te konkretne predstvujes pod pojmem ejektor ? ejektor je fixirka nebo vodni vyveva ...crtni geometrii... resp. nastin princip (tvou ideu principu)
Bruca>tomu autotuningari rikaji rezonator terminologicky je to spis neco jako turbulator.. ale reklbych ze to spis nez prutok (zde v plynu, nestlacitelna kapalina bude neco trochu jineho nez horky plyn.. pro vypousteni kanistru je taky dobre haldinu "roztocit" ale jak rikam-pisu, zde jsme v expandujicich plyneh) zvysi disipaci, tzn urychluje to expanzi pri zachovan delky potrubi
Bruca>tomu autotuningari rikaji rezonator terminologicky je to spis neco jako turbulator.. ale reklbych ze to spis nez prutok (zde v plynu, nestlacitelna kapalina bude neco trochu jineho nez horky plyn.. pro vypousteni kanistru je taky dobre haldinu "roztocit" ale jak rikam-pisu, zde jsme v expandujicich plyneh) zvysi disipaci, tzn urychluje to expanzi pri zachovan delky potrubi

kerut> tak ejektor je vcelku jasně daný princip-klacický případ je laboratorni vývěva na vodovodni kohoutek. Ale to jsem tu už zavrhl, protože tam musi hmotnostní tok hnacího média řadově převyšovat hnané a to by byl velký problém a šlo by to jen při velkých rozmětech. Jednodušši i kd,ž s malým efektem bude navázat na výstupní trubku Lavaloviu dýzou, kterou bych podle návodu Brůči vybavil několika šroubovitými vnitřními žebry. Trochu komlikaci přináší upevnění, protože to nechci chytit k trubce výfuku aby to vibracemi nedokurvilo Akrapa.
e:teď mě napadá, že dnes asi už tu vývěvu na kohoutek nikdo nezná, protoże při dnešní ceně vody by to bylo zvěrstvo. Ale stejvě pracuji pneumatické ejektory použivané k savkám, vyrábi třeba Festo.
Naposledy editováno 17.02.2019 06:49:37
e:teď mě napadá, že dnes asi už tu vývěvu na kohoutek nikdo nezná, protoże při dnešní ceně vody by to bylo zvěrstvo. Ale stejvě pracuji pneumatické ejektory použivané k savkám, vyrábi třeba Festo.
Naposledy editováno 17.02.2019 06:49:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |