GSXR K5/6 - můj favorit, ta moto je nádherná ze všech úhlů, ale kultovní status způsobil že jich moc k dispozici neni, a těch v dobrym stavu ještě míň
GSXR K7/8 - neni o moc dražší ale už neni tak pěkná a co si budem nalhávat, k5 byla ve všem lepší
ZX10 2006 - 2 gen. masakru mi přijde nejhezčí
R1 2007 - designově moc pěkná věc, ale k yamaze nemám žádnej vztah co by mě k ní táhlo, spíš do zálohy
Nebo je tu i myšlenka přihodit pár peněz za novější generaci
GSXR K9/L1 - to je tak ošklivý až je to hezký a je to gixxer vole
R1 2009/2010 - tady mě láká vyzkoušet ten motor
CBR 2008/2009 - z některých úhlů vypadá moc dobře, jen ten plochej čumák mi přijde jak kdyby ji poslali do oběhu ihned po crash testu na předek
Cenovej limit tak ~180k, ale radši bych se držel při zemi do 140k u výběru z let 2006/7. Má cenu si připlácet za novější modely? Stojí big bang za to? Uvítam všechny tipy a postřehy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
Driv nez KIMS (i ldyz to neni asi zadnej zazrak) to bylo pravy zapesti a predevsim zadni pneu, malem jsem to totiz zahodil par dni po Sleeperovi znovu a to pri normalnich zahrivacich vlnkach. Chovalo se to asi tak, jak kdyz se me na Acku odfoukla zadni guma.... proste za studena prilnavost 0.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
oxygen píše: SLEEPER> ale no tak - kims že tě poslal na JIPku?
Ok ferovejsi by bylo rict, ze jsem si rozbil tlamu diky tomu, ze jsem slepe veril KIMSu. Mel jsem v hlave DTC z bawo-auta, ktery ti prakticky hned sebere plyn a do zadnych potizi se nedostanes. Japonec ten soft musi vyvinout daleko lip, rikal jsem si.
Takze jsem na zx10 08 pri 5°C na gumach D212 vzal na mensim vyjezdu hrube na za plyn, abych mel 100% jistotu, ze urvu zadek a hned prinutim KIMS pracovat. Plan vybornej, jen jsem se probral az v sanitce.
V manualu se ale pise, ze KIMS nepracuje pri full gasu a pri skokove zmene plynu (pak jeste pri prokluzu spojky a nulove rychlosti), takze jsem krasne splnil podminky k tomu, aby kims nebyl aktivni.
Kdo by ale cetl manualy, ze jo.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Kazdopadne KIMS zasahne v momente, kdyz uz je prokluz zadku opravdu znatelny. Napr. v prvni leve v Brne (ta nepatrna zatacka hned za vinglem Frantou Stastneho te KIMS necha jet lehce v prokluzu, kdezto S1000RR a jeho DTC se na stejne miste aktivuje a to i na rezim SLICK.
KIMS urcite dobrej, nekolikrat jsme videli u kolegy, jak dokaze zachranit pred highsiderem, ale musi se plynule na plyn, ne jako u bawa dtc, kde uz je to plnohodnotna trakce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35921 | Včera v 22:00 Tommasson |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |