paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW GS - "potápění se" při řazení
9.6.2020 v 19:12
Ahojte. Tak jsem si splnil sen a koupil si GS. Na režim SPORT a při nastavení na jednoho jezdce se mi zdá, že při řazení nahoru při větším tahu se motorka docela dost zhoupne nahoru a pak se zase potopí. Nic zásadního, ale pocitově nepříjemné. Když vezu batoh a nastavím 2 jezdce tak je zhoupnutí samozřejmě ještě citelnější?
Je to u GS normální nebo mám řešit přední vidle?
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení

12.6.2020 v 10:55 | Nahoru | #1

Kafoholik píše: No však jo. Ale to škubnutí do boku je od motoru a bylo by tam i kdyby GS mělo řetěz.

A škubne se i když motorka stoji, pry umí i spadnout že stojánku, když ve volnoběhu škytne.



jj jasně že ten truck je extrém ale prakticky identické, pouze přehnané. Nicméně koukám skoro jako jediný vůbec připouštíš škubnutí do strany s tím stojánkem. Mne nejde o to že GS ve skoku začne rotovat jako když pustíš nafouknutej balónek. Je mi dokonce jasné že rotující kola drží motorku viz. výše GYRO princip (roztočená káča ) . Mám bohaté zkušenosti z R/C Helicopterama . Ukončím to tak že říkám, že když vyskočí třeba 12GS (podélný motor s kardanem) na velkou lavici a v letu cvrnke o plyn do maxima, jezdec by tělem nesnažil motorku vyvažovat, tak dopadne na bok. Minimálně to naruší ten skok. Tečka. Čus buřt a pěkný weekend

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení

12.6.2020 v 10:59 | Nahoru | #2

MartasUS píše: jj jasně že ten truck je extrém ale prakticky identické, pouze přehnané. Nicméně koukám skoro jako jediný vůbec připouštíš škubnutí do strany s tím stojánkem. Mne nejde o to že GS ve skoku začne rotovat jako když pustíš nafouknutej balónek. Je mi dokonce jasné že rotující kola drží motorku viz. výše GYRO princip (roztočená káča ) . Mám bohaté zkušenosti z R/C Helicopterama . Ukončím to tak že říkám, že když vyskočí třeba 12GS (podélný motor s kardanem) na velkou lavici a v letu cvrnke o plyn do maxima, jezdec by tělem nesnažil motorku vyvažovat, tak dopadne na bok. Minimálně to naruší ten skok. Tečka. Čus buřt a pěkný weekend



ajo z krosky je najednou GS a uz tak nejak zacinas priznavat, ze nejde o ten Kardan, ale o motor on i ten kamion se pri pridani nezhoupne, pokud bude mit pricne ulozenej motor, prestoze bude mit Kardan. Pripad mnoha novejsich SUV - maji dozadu Kardan, ale motor napric - XC90 ma dokonce napric V8 - tohle auto se pri proturovani opravdu nezhoupne do strany.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 8 22.9.2024 v 19:00 FrancisR
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 26 22.9.2024 v 10:30 Ivos
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure denisga44 20 9.9.2024 v 09:49 Deadman
Přední brzda/motor BMW R 1200 GS Adventure Trilip 2 3.9.2024 v 11:10 MartasUS
BMW GS1200 - vypínání budíků BMW R 1200 GS Adventure z.strejcek 8 27.8.2024 v 08:43 MartasUS


TOPlist