paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Malý cruiser na cesty
6.8.2020 v 20:01
Zdravím všechny.

Ze zdravotních důvodů se rozhoduji ke koupi nového malého cruisera, konkrétně zvažuji Kawasaki 650 Vulcan S (45 kW, 63 Nm) a Yamahu XV 950 R. (38,3 kW, 79,5 Nm)
Motorka bude vytížená, chystám se jezdit s partnerkou a bagáží na delší cesty.
Vulcan má větší výkon, ale menší krouťák, Yamaha Bolt je slabší, ale točivý moment má o dost vyšší.
Která motorka je vhodnější na dlouhé cestování ve dvou s ohledem na zmíněné parametry? Jinými slovy, který motor takové cesty lépe zvládne?
(O rychlost mi nejde, běžně mi stačí jezdit do 140 km/h.)

Díky!

1 reakcí na tento příspěvek Malý cruiser na cesty

13.8.2020 v 18:31 | Nahoru | #1
Motokatynko,

aby těch otázek nebylo málo, když už tady jsi s tím Boltem, tak tě vytěžím.

Nemáš s tím vzducháčem v hodně horkých dnech problém v městských zácpách ohledně chlazení? Jasně, že člověk si nekupuje motorku na to, aby stál v kolonách a snaží se to vždycky nějak projet. Ale jsou situace, kdy to nejde. Jezdívám poměrně často do Prahy a tam je občas husto. Mnohdy se mi stane, že když není zbytí a někde se vleču, naskočí mi ventilátor, což u Bolta nehrozí. Je ale pravda, že ten skútr má plasty ze všech stran, ty tvoje otevřený válce se určitě chladí líp.
No nic, kouknu na nějakou diskuzi vzduchařů, jen se ptám, když už tu jsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý cruiser na cesty

16.8.2020 v 19:24 | Nahoru | #2
Hieronymus>

Ahoj,

děkuji za dotazy...cítím se jako odborník! O víkendu jsem udělala takovou rešerši, abych ti mohla zprostředkovat co nejpřesnější postřehy. Úplně chápu tvé obavy z rozžhavených částí...mám kamaráda kvadruplegika, který se takto nevědomky ošklivě zranil, když si chtěl z varné konvice zalít čaj... Konvici si opíral o zápěstí, aniž by věděl, že si do kůže a masa propaluje hlubokou ránu.

Při stání na křižovatce bývám kvůli stabilitě hodně rozkročená, vyosený levý válec mi nijak zvlášť nohu neohřívá, a to ani při jízdě. Horší je to na pravé straně, kde mi jednak vadí ten filtr...trochu to eliminuje kolenní chránič..., a trpí pravé lýtko. Na fotce jsem označila ta sálající místa. Místo v horním kroužku mě hřeje během celé jízdy, i přes kevlarové džíny mám několik hodin po jízdě červený flek na lýtku. Místo v dolním kroužku mě hřeje, když zastavím a položím nohu na zem.



Co se týká chlazení v horkých dnech, nezaznamenala jsem žádné extrémní přehřívání. Ale je pravda, že jsem dosud nebyla nucena někde postávat nebo popojíždět desítky minut.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Asie [1, 2] Kawasaki Vulcan S (EN 650) mrpcz 40 3.2.2024 v 07:52 NUTELIER
Pneu pro Kawasaki Vulcan S Kawasaki Vulcan S (EN 650) Oldie 2 28.7.2023 v 03:20 pacholik_2008
Výběr spojky k řetězu Kawasaki Vulcan S (EN 650) Sk1X1 7 23.6.2023 v 13:44 Zet.
Dovoz motorky z Nemecka (DPH) [1, 2] Kawasaki Vulcan S PaSkalCZ 38 27.3.2023 v 07:32 CRF1000
Kwasaki Vulcan S 650 - nastavení ře... Kawasaki Vulcan S (EN 650) Oldie 11 20.3.2023 v 09:26 Pedros48


TOPlist