Téma: Nová nebo starý železo
Zdravím přátelé. Jak začít. Před desti lety jsem sedlal FZS 600. Skvělá motorka, potom přišlo stěhování, rodina, absence garáže, šla z domu.
Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.

Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.

Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování

1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo

23.10.2020 v 23:12 | Nahoru | #1
Podle toho, jak je tvůj dotaz položen tipuji, že tvá motorkářská minulost není pestrá a ani pravděpodobně nemáš čas se v tom vrtat a řešit kokotiny, který prostě řešit musíš, pokud chceš udržet kteroukoliv starou vránu v perfektním technickém stavu, aby sis jí užil a dostal z ní to nejlepší.
Ale já jsem úchylný puntičkář posedlý technikou, spousta lidí nedokáže poznat a ani ocenit technicky perfektní stroj. A abys tenhle cit získal, musíš se okolo motorek nějaký čas motat.
Takže za mě - kup si křáp za 20, opravuj, poznej, jaký je rozdíl mezi dobře a špatně fungujícími komponenty a až pak si kup novou motorku, kde oceníš každý fungující detail. Buďto tě to nasere a pustí, nebo chytne.
Pardon za nespisovný projev.

(reakce na) Nová nebo starý železo

24.10.2020 v 13:37 | Nahoru | #2

Robertek píše: Podle toho, jak je tvůj dotaz položen tipuji, že tvá motorkářská minulost není pestrá a ani pravděpodobně nemáš čas se v tom vrtat a řešit kokotiny, který prostě řešit musíš, pokud chceš udržet kteroukoliv starou vránu v perfektním technickém stavu, aby sis jí užil a dostal z ní to nejlepší.
Ale já jsem úchylný puntičkář posedlý technikou, spousta lidí nedokáže poznat a ani ocenit technicky perfektní stroj. A abys tenhle cit získal, musíš se okolo motorek nějaký čas motat.
Takže za mě - kup si křáp za 20, opravuj, poznej, jaký je rozdíl mezi dobře a špatně fungujícími komponenty a až pak si kup novou motorku, kde oceníš každý fungující detail. Buďto tě to nasere a pustí, nebo chytne.
Pardon za nespisovný projev.



Ale gramaticky to máš správně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT Alda156 67 21.4.2023 v 22:59 oondra2
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT sardel 39 6.10.2021 v 06:52 MilanTST
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT dundee5 3 21.5.2021 v 11:23 dundee5
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT Alceste 13 18.5.2018 v 14:18 Alceste


TOPlist