Loni jsem objevil další motodílnu která se specializuje na československé motorky , vypadali seriozně, tak proč ne. Pán mi cca do týdne poslal co tam je problém a spočítal díly a práci a kolik by případně stál lak. Chtěli zálohu 80% aby se na to vrhli, budiž v této branži starých motorek asi není takové terno, tak sem mu ji dal. Moto měla být hotova do 30.6.2020. PAk mi pán řikal, že jsou zahlceni stroji a že do 3 týdnů to bude. Až přišel loňský říjen a moto stále neopravena, tak sem mu napsal, víte co, dejte ji do laku a připravte ji na začátek sezony. Od ledna mi pán psal, že poslal díly na lak, pak mi napsal , v unoru, že do dvou měsíců stroj dodají. Takže to mělo být v dubnu. Na začátku května jsem se u nich na dílně stavil a motorka je spíše torzo , nemá nic, jen rám s motorem a zadním kolem. Vytahané dráty elketroinstalace, bez předních vidlí, tachometrů atd
Prostě vrak.
Vše mám, jak potvrzení o záloze, tak přejínkovej list, zájem o moto mám, nikdy jsem nedostal výzvu k odběru.
Chci se zeptat jak mám postupovat abych dostal to na čem jsem se servisem dohodl?
Případně, zda je taková doba běžná, u servisu starší motorky?
.
Abych nebyl OT, tak dlouho aby motka stála v servisu není normální. Hodně štěstí s řešením situace, nebude to snadné. Co jsem slyšel, tak tihle "renovátoři" starých motorek jsou hovada.
Naposledy editováno 23.05.2021 13:49:30
Naposledy editováno 23.05.2021 21:13:00
1 reakcí na tento příspěvek dotaz na optimální dobu servisování motorky v servisu
Je to jednoduchý stroj konstruovaný tak, aby si ho každý JZĎák nebo rusák opravil se základním nářadím a minimem vědomostí. Origo díly a materiály byly nic moc, dnešní druhovýroba je ještě mnohem horší, takže se něco opravuje každou chvíli. To k Jawě od jakživa patří.
Pokud chcete jen jezdit a na údržbu a opravy to dávat do servisu, zvolil jste velmi nevhodnou značku. Takovým způsobem lze provozovat japonce nebo možná BMW, rozhodně ne nic vyrobené v bývalém východním bloku.
Co jsem viděl novou 350 r.v. 2018 upravenou na 639, tak kvalitativně byla o dvě úrovně výše, než ta moje. Opravdu to vypadalo na kvalitně vyrobenou motorku srovnatelnou třeba s japonskou malorážkou za 70k kč.
Jako, na to, že díly stojí pár korun, tak jsem s kvalitou velmi spokojený. Nejsou to díly jako na japonce a budou se určo měnit častěji, ale stojí tak 1/10. Jediné, co mě teď naštvalo bylo rozpojení řetězu a zničení kyvky, tlumiče, výfuku a kola. Za to ale jawa nemůže, ale asi já svojí nějakou chybou při montáži.
Tak či onak souhlasím s tím, že dát jawu do servisu je zbytečné. Ladit se to musí furt a na to nemají servisy náladu. Pochybuji, že by vůbec nějaký normální servis jawu vzal na "předsezónní servis".
Naposledy editováno 23.05.2021 22:09:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |