Teď jezdím na naháči Aprilia Dorsoduro 750, která je úplně super na ježdění kolem komína, ale ne pro delší cesty
Výška 183 cm, váha kolem 80 kg
Základní požadavky
- Polokapotáž rozumná ochrana při jízdě na dálnici + proti počasí
- Možnost připevnění kufrů ideálně pomocí rychlonácvaků (bez pomocného rámu - ten se mi moc nelíbí)
- Měla by bavit v zatáčkách, mít trochu sportovního ducha, nejen hltač kilometrů bez emocí
- Musí zvládnout horší (český) asfalt
- Terén + šotoliny: Nevyžaduju, nemám partu se kterou bych offroad jezdil. Do terénu preferuju lehčí stroje. Pokud by stroj s opatrností zvládl rumunskou vesnickou asfaltku, tak budu rád (asi zvládne i R1 :-b). Nebráním se ani cestovnímu enduru, ani ho nijak nepreferuju - bude s ním trochu menší zábava v zatáčkách.
- Rozumný komfort pro spolujezdce (manželka se mnou na Dorsoduru nechce jezdit a chápu proč)
- Cestovatelský komfort uvítám, vše není nutnou podmínkou (stavitelné plexi, blastry na ruce, vyhřívané rukojeti, USB zásuvka, možnost změny výšky sedla, rychlonácvaky na kufry, quickshifter...)
Využití:
- Cesty kolem komína, denní vyjížďky 80%
- Víkendové vyjížďky 2-3 dny 10%
- Cesty ve dvou 5%
- Vícedenní dálkové cesty do zahraničí 5% (bez spolujezdce)
Největší dilema mám mezi Tracer 900GT a Multistrada 900 (hodně se mi líbí design, ale trochu odrazuje hmotnost)
Díky za vaše REÁLNÉ zkušenosti s tímto typem motorek. Klidně mi napište, co jste si koupili a proč. Co jste testovali, co se vám líbilo a co ne.
Naposledy editováno 01.09.2021 13:25:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...
(reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...
KTMka je prostě divná motorka, je mi 54 a jsem docela v pohodě, ale sednu na to a "chytnou ve mě i saze", prostě mě něco nutí tomu nakládat, asi kombinace výkonu motoru, podvozku který podrží a brzd, které dobře brzdí, fakt nevím ... ? Svezl jsem na kamarádově Kawasaki Versys 1000 a nic, jel jsem jako důchodce, huba od ucha k uchu do rohlíku jen při nastartovaní "krásný šepot 4-válce" ve srovnání s tím "žentourem" od KTM, ale podvozek je horší, brzdy hůře brzdí (moje subjektivní pocity), ale hlavně měl jsem pocit, že je ta motorka o 50 kg těžší než moje, jen manipulace na místě byla lepší, protože řidítka jsou asi níže než na KTMce a pro mých 178 cm je každý cm dobrý. Vyzkoušel jsem i Hondu AT 1100 DCT a není to pro mě, ale krásných a dobrých je tolik, že se to nedá vše vyzkoušet, takže v zimě budu s připravenými penězi čekat na dobrou nabídku, preferuji novou, ale pokud mě někde zaujme i něco lehce ojetého (třeba se najde někdo, kdo bude nutně potřebovat finance ), tak uvidím a až na jaře budu řešit případný prodej té své.
Prostě přes zimu musím vyresetovat hlavu do nějakého "pohoda nastavení", napsat poslední vůli a na jaře opět vyrazit do provozu. Jedno je jisté, že druhá motorka nebude jelikož teď řeším fotovoltaiku a ta za 200K nebude, takže i příští rok budu jezdit jen na jedné motorce. Především jsem si dal závazek, že s pokusím dožít 60-tky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
“Kevlarové” kalhoty Yamaha Tracer 9 / 900 | Kouk23 | 10 | Dnes v 11:18 520Pavel |
yamaha tracer 900, chvění řidítek [1, 2, 3] Yamaha Tracer 900 | tracer900 | 64 | 19.5.2024 v 07:36 dewwil |
Tracer 900 GT přední vidlice Yamaha Tracer 9 / 900 | dodocb | 12 | 18.5.2024 v 08:07 Gahan37 |
Výměna výfuku Ducati Multistrada 950, Ducati Multistrada 950 S | Dorso750Martin | 3 | 12.5.2024 v 22:56 assassin |
Dotaz na volnoběh Yamaha Tracer 9 / 900 | olin72 | 4 | 24.4.2024 v 18:43 Kohlstein |