paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši
18.9.2021 v 10:33
Na obrázku vidíte vačky z KTM 790 adventure. Najeto 30.000Km. Koupena v 03/2019. Servisována pravidelně v autorizovaném servise. Olej měněn navíc ještě v půlce servisního intervalu, taktéž v autorizovaném servise. Použit jejich Motorex 10W50.

V servise se vyjádřili, že by se mohly vačky zlomit a jít do motoru. Ten se logicky zastaví. Poslední, co chci, aby se mi kouslo kolo v rychlosti nad 130km. O tom, že budu duchapřítomná a v téhle rychlosti vymáčknu spojku dost pochybuji.
Prosím o váš názor. Pokud máte podobnou zkušenost se 790 motorem ozvěte se. Vím, že se tento problém vyskytuje docela často. Na rozdíl od problému s brzdama, ho KTM ještě nedala do RAPEX (Databáze nebezpečných výrobků).

Tak historka má svůj konec.

Moje KTM 790 je doma, plně funkční. Práci jsem hradila, materiál KTM bylo ho cca za 30.000. Práce zhruba 9,5hodiny ... cca 6500Kč.






Naposledy editováno 13.10.2021 12:48:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši

7.12.2021 v 19:01 | Nahoru | #1
marna> japonec je většinou sázka na jistotu, s tím souhlasím, přesto radši koupím KTM, i když vím, že potřebuje větší servisní péči. A že má KTM nejširší testovací základnu (první majitelé nového modelu), mě osobně taky mrzí. Přesto bych předpokládal, že další generace 790, což 890 je, už bude vychytanější.

Proto se budu opakovat - zajímá mě konkrétně těch mnoho JINÝCH problémů, kterými 790 netrpěla a 890 ano. Věřím, že mi na toto zakladatelka vlákna odpoví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši

7.12.2021 v 21:38 | Nahoru | #2
Sete> Ešte to som zabudol zmieniť v rámci tých výhrad, že problémy nie sú vychytané pri spúšťaní sériovej výroby - zas beriem že nie za všetko môže výrobca lebo niečo zbabrú subdodávatelia, ale tu to často nie je ten prípad. To v danej cenovej hladine nemá čo hľadať.

Keď autorka témy napísala mnoho jiných problému, IMO myslela tým mimo toho jej s vačkovými hriadeľmi, nie problémy ktoré by mal typ 890 a nemala ich 790ka. Len tak namátkou z toho čo som preletel, môžeš čakať netesnosti vývodového hriadeľa aj inde, a so softvérom - rozsvecuje sa kontrolka motormanažmentu (možno banalita, možno nie). Sú aj takí majitelia čo im všetko funguje, aj taký čo dostal náhradný motor. Netvrdím 100% že všetko sa týkalo 890. Je to ešte mladý model, takže zažil v podstate 1 sezónu.

Ten link čo si chcel, toto je tam dobrý hlod:
I'm always apprehensive when I buy a KTM, there's always a sense it could go horribly wrong. Kinda like when I bought a MV Agusta

Neviem čo si kto si a čo všetko si už stihol pobehať, ale mám dojem že buď ten stroj bude na nejaké vyšantenie (dovádění) poblíž bydliska, alebo si ešte veľa nenacestoval. Pretože spoľahlivosť, robustnosť a opaviteľnosť sú parametre číslo 1 keď si niekde ďaleko na motorke, kde nie je zázemie alebo sa dokonca ani nedohovoríš. Kľudne nech to má 50 kW a max. rýchlosť 110 km/h, ale nech ma to dovezie na koniec sveta a naspäť.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sportovně cestovní moto BMW F 800 GS, Kawasaki Z 1000 SX, KTM 790 Adventure,... Michalcdk 22 25.9.2024 v 12:32 Gahan37
Indukcni drzak telefonu KTM 790 Adventure vitovec 19 12.7.2024 v 15:56 Kratas14
Reset servisního intervalu ktm 790 adv KTM 790 Adventure R, KTM 790 Adventure Brkoman 2 6.6.2023 v 14:11 Brkoman
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... Destroyer 1 2.6.2023 v 13:15 Dr.fík
spatne startuje KTM 790 Adventure Martineleven 7 23.2.2023 v 07:23 Diego_J


TOPlist