V servise se vyjádřili, že by se mohly vačky zlomit a jít do motoru. Ten se logicky zastaví. Poslední, co chci, aby se mi kouslo kolo v rychlosti nad 130km. O tom, že budu duchapřítomná a v téhle rychlosti vymáčknu spojku dost pochybuji.
Prosím o váš názor. Pokud máte podobnou zkušenost se 790 motorem ozvěte se. Vím, že se tento problém vyskytuje docela často. Na rozdíl od problému s brzdama, ho KTM ještě nedala do RAPEX (Databáze nebezpečných výrobků).
Tak historka má svůj konec.
Moje KTM 790 je doma, plně funkční. Práci jsem hradila, materiál KTM bylo ho cca za 30.000. Práce zhruba 9,5hodiny ... cca 6500Kč.
Naposledy editováno 13.10.2021 12:48:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši
Keď autorka témy napísala mnoho jiných problému, IMO myslela tým mimo toho jej s vačkovými hriadeľmi, nie problémy ktoré by mal typ 890 a nemala ich 790ka. Len tak namátkou z toho čo som preletel, môžeš čakať netesnosti vývodového hriadeľa aj inde, a so softvérom - rozsvecuje sa kontrolka motormanažmentu (možno banalita, možno nie). Sú aj takí majitelia čo im všetko funguje, aj taký čo dostal náhradný motor. Netvrdím 100% že všetko sa týkalo 890. Je to ešte mladý model, takže zažil v podstate 1 sezónu.
Ten link čo si chcel, toto je tam dobrý hlod:
I'm always apprehensive when I buy a KTM, there's always a sense it could go horribly wrong. Kinda like when I bought a MV Agusta
Neviem čo si kto si a čo všetko si už stihol pobehať, ale mám dojem že buď ten stroj bude na nejaké vyšantenie (dovádění) poblíž bydliska, alebo si ešte veľa nenacestoval. Pretože spoľahlivosť, robustnosť a opaviteľnosť sú parametre číslo 1 keď si niekde ďaleko na motorke, kde nie je zázemie alebo sa dokonca ani nedohovoríš. Kľudne nech to má 50 kW a max. rýchlosť 110 km/h, ale nech ma to dovezie na koniec sveta a naspäť.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 790 adventure, 03/2019, 30000Km - vačky na kaši
Ad odstavec 1: KTM to tak prostě má, že u nového modelu vychytává mouchy za pochodu, bohužel... Proto už bych čekal 890 vychytanější
Ad2: Doslova napsala "Další důvod si ji nechat. 890 mají mnoho jiných problémů. Nafoukly objem a je to problém." - z toho jasně vyplývá, že 890 má nějaké nedostatky navíc
Ad3: Až tak zlé to s KTM ještě není
Ad4: Moto mám teď spíš na "vyšantenie" v rámci ČR, na dobrodružné cesty kolem světa teď bohužel nemám čas. I proto preferuju KTM před japoncem. Na druhou stranu KTM sice nemá obecně moc dobrou pověst co se spolehlivosti týče, ale přesto na nich spousta lidí bez problémů cestuje. Je to i o přístupu k poctivému servisu, nestačí jen vyměnit olej, svíčky a filtry jako strojů ze země vycházejícího slunce. A já jí tu péči dám rád Věc jako vydřené vačky po 30tis.km jsou pochopitelně průser, ale snad už vyřešený.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sportovně cestovní moto BMW F 800 GS, Kawasaki Z 1000 SX, KTM 790 Adventure,... | Michalcdk | 22 | 25.9.2024 v 12:32 Gahan37 |
Indukcni drzak telefonu KTM 790 Adventure | vitovec | 19 | 12.7.2024 v 15:56 Kratas14 |
Reset servisního intervalu ktm 790 adv KTM 790 Adventure R, KTM 790 Adventure | Brkoman | 2 | 6.6.2023 v 14:11 Brkoman |
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | Destroyer | 1 | 2.6.2023 v 13:15 Dr.fík |
spatne startuje KTM 790 Adventure | Martineleven | 7 | 23.2.2023 v 07:23 Diego_J |