globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlinikovy ram vs ocelovy ram
26.1.2022 v 14:58
Zdarec zajima me porovnani hlinikoveho ramu vs.oceloveho.
Jake jsou vyhody a nevyhody,jak je to s hmotnosti ramu.
Pokud nekdo zkoumal treba zda jit do starsi motorky s ocelovym ramem nebo novejsi s hlinikovym.
Jde me o prestavbu takze je to opravdu cilena otazka hlavne asi na hmotnost,pevnost.
Jasne ocel svarim doma ale musim dat pak komaxit
Hlinik zas nic nepotrebuje ale......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlinikovy ram vs ocelovy ram

29.1.2022 v 13:02 | Nahoru | #1

Gazda4 píše: Milagros> Jak dlouho si to pneu "vyráběl"???



Ćau, nenapísal ti ako to vyrábal, teda tie pneu. Podľa mojej mienky a podľa teórie, kde som to jazdenie vyčítal, tak mu tie hroty trčia veľmi z tých pneu. Teória a aj moja prax hovorí, že tie hroty majú trčať max 3 mm. Lebo ako to nafotil tak mu to trčí veľmi . Teória a aj moja prax, jazdil som s hrotmi asi 5 sezón hovorí, že pneu sa prehrabe k tvrdému podkladu potom zaberie v zamrznutom podloží. Pohneš sa a a pri rýchlosti cca 50 km/hod zaberie už v snehu drapák. Nechcem nikoho uraziť , ale na takých vyčnievajúcich šrúboch neprejde ani 1 km po asfalte. No zas americký vedci tvrdia , že čmeliak nemôže lietať a on lieta, lebo o tom nevie. Ja som s tým jazdil aj v lete a bolo to fajn na koreňoch a na trvdej hline, z zime na ľade a snehu paráda. Po asfalte to hučalo ako keď ide vlak.

To hlavné, čo ti Milagros nenapísal , o výrobe kúpiš vruty do dreva a odštikneš hlavičku. Potom to naskrutkuješ do pneu teda do štupľov. Upneš ten vrut do skľučovadla. Teda ja som to robil takto. A foto.

PS: ešte k výrobe, ja som to dával do pneu na motorke, čiže sadneš na štokrlík ku kolesu si a skrutkuješ. Bez demontáže. Ešte raz pozor nech to vyčnieva max 3 mm, radšej menej ako vidno na foto. Tie vruty sa opotrebia na asfalte. Teraz to už nepoužívam, lebo tu nie je v zime sneh a keď je tak len trošku. Na východe som s tým jazdil j pri mínus dvadsač stupňov celzia.


Naposledy editováno 29.01.2022 13:16:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlinikovy ram vs ocelovy ram

29.1.2022 v 13:43 | Nahoru | #2
krokoš> ohledne delky a tvaru strasne zalezi jak na co.. na gumach hroty nevozim ale na botach docela jo.. do cisteho konzistentniho ledu (zimak, bobova draha) krasne staci kratoucky (par mm) ostre spicaty "tartanovy", ale pokud je tam snih a dalsi bordel, nedejboze kombinace led/blato, je potreba aby byly delsi,.. pokud to ma trochu driftovat (tzn WRC, stunt, a nebo se pri krosovym behu nechces omylem "zapichnout" napr. do korenu pod ledem), jsou zas potreba hroty s plochym celem, tzn ne spicaty... to samy kdyz s tim chces prejet (prebehnout) i kousek po "tvrdem", protoze ty vostry by se hned vylamaly.. ...a dobra prdel je kdyz pri takovym zimnim behu prebiha pstartovni pole silnici, hezky to jiskri

Naposledy editováno 29.01.2022 13:43:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Legalizace krosky [1, 2] Kawasaki KX 250, KTM 450 SX, Honda CR 250, KTM EXC 2... topol123 31 21.11.2020 v 13:54 kerut


TOPlist