Docela by mě zajímalo, kolik vám to žere na silnici kolem 110 při přesunu. Minulej rok překvapilo, že to chce skoro víc jak 0,7 litru než o pár roku starší modely (stejnej vejfuk s aktalyzatorem, originál sání) a nikdo mi zatím neřekl jak tu spotřebu snížit. Prej ekoteroristický úpravy.
Katalyzátor vyhazovat nebudu, vejfuk za nějakej střep vod akrapa nebo podobný nesmysly měnit nebudu. Chci, aby to bylo originál. Vyhodil jsem akorát kanystr s uhlím a trubky k němu, ale ten nemá na nic vliv, jen zabírá místo a přidává hmotnost.
Kdybysme nejeli delší dobu spolu se stejnou akcelerací i nákladem, tak bych to neřešil, ale takhle po silnici 0,5 navíc a mimo asfalt klidně i vo litr víc. To je hnus. Leda by to bylo tím, měl motor jen 9 tisícíc. Ale při takovým nájezdu by měl bejt už zajetej.
Mě to teda finančně nezrujnuje, ale když máš v nádrží jen 18 litrů a žere to 6 mimo asfalt, tak nic moc dojezd.
A je to vidět i na větráku, spouští se dřív častěji než na druhým "zastaralým" o 4 roky stroji.
Naposledy editováno 22.06.2022 16:28:36
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
chudý kvůli emisím a přitom spotřeba vyšší, naprostá magořina naší skvělý unyje
vejsuk neměním, nepotřebuju bejt slyšet deset kilometrů daleko jako exhibicionisti s pseudo laďákama
Naposledy editováno 22.06.2022 21:10:09
Takhle novou hqv nemam a neresil jsem to, takze nevim jake jsou moznosti, ale piggyback jednotkou ala powercommander to pujde. Ale skoro bych se vsadil, ze budou mit minimalne mapu k vyfukum z powerparts katalogu…
2 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
A nějakej zátah vocpoda woe sem teda nepozoroval, ani se nevylepšila turbodíra
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
no a vo tom mluvím, když nepoznám rozdíl s akrapem a bez akrapa, tak k čemu mi za ty peníze bude když se spotřebou v reálu moc nehne
třeba by pomohlo přemapování, ale něčím, co už někdo u nás ověřil a vopravdu to funguje, nebo mám smůlu na motorku co víc žere
Jenže vejfuk znamená sání, naladit správně motor aby to mělo ten správnej efekt atp.
Mně jde jen o snížení spotřeby, při zachovaný hlučnosti. Změny ve výkonu mi jsou ukradený, koní to má pro mně dost.
Naposledy editováno 23.06.2022 08:17:02
u ladaku jde hlavne o snizeni hmotnosti (a sem tam vykon navic) - ja myslel, ze hmotnost je pro tebe dulezita. Celkem logicky, tim ze na motorce vymenis vyfuk co ma 5kg za vyfuk co ma 2kg se z toho nestane razem motorka co se ridi jako kolo, aby to poznalo i drevo... ale pokud chces postavit lehkou motorku, jedna z uprav budou vyfuky. kdyz na kazdem dilu na motorce usetris 50g uz to udela znatelnej rozdil. I blby srouby udelaji hodne, kdyz se vymeni komplet - pevnostni za titan, ty co drzi kapoty apod za alu....
ty homologovane vyfuky beztak nic moc extra co se vykonu a hluku tyka nepridaji... vykon honi ti co se jim smejes... ti co maji jezdeni na motorce jako sport.
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
hmotnost je sice důležitá, ale akrap váží o kilo míň než originál, takže tady si nepomůžu a je znatelně hlučnější, to eště poznám
a gramaření za desetitisíce v cestovní sestavě nemá smysl, protože na to naložíš brašny, přidáš nádrž a hnedle to váží skoro 190 kilo
takže připlatit 25 tisíc za odebrání jednoho kila je podle mě kravina, vyplatí se baterka, nahrazení štítku s bludičkou za led světla a přídavnou nádrž, vyhodit uhelnej kanystr, pak přidáš druhej ventilátor, aby se to vůbec uchladilo a při takovejch úpravách nemá cenu měnit titanový šrouby a dávat nějaký kosmický materiály, jenom náhradní duše váží skoro dvě kila, tak si to spočítej
protože při cestování ušetříš hlavně za kufry, zbytečný krámy s sebou a smeťák na zadním nosiči
tak nesměju se těm co mají motorky jako sport, směju se těm, co si na ten sport hrajou a ještě na těch "pravejch" motorkách tfu tfu tfu, eště že sem se tý pravý motorky už zbavil
Naposledy editováno 23.06.2022 08:45:53
vždyť to píšu, kilo nepozná nikdo, taky se nesnažím vodlehčit 155 kilovou motorku, protože za normální peníze to nejde, takže spíš bych to nazval cestovní úpravy, který ve finále nějaký to kilo přidají
baterku sem neměnil kvůli hmotnosti, ale kvůli možnosti dobíjení tabletu a foťáku, startovací olovo nemá rádo větší vybíjení, ale to víme, to že se ubraly dvě kila je plus
hlavní odlehčení byla výměna stroje 215->155 a odlehčení vybavení
má reálná zkušenost ze všech 3 690/701 co jsme měl - pokud použiješ db killer ev. + silent kit tak je hlučnost podobná jako originál (je k tomu někde na webu i tabulka s db - plné oetvřený, s db killerem, s db killerem vic restorktivním a s silent kitem ketrý má ještě na vstupu do tlumiče omezerní a tam je to +-1 db stejné jako originál
nemám rád hlučníé výfuky a v terénu už vůbec - takže jsem je měl všechny s db killerem a některé ještě s upraveným víc restriktivním db killerem
výhoda je výrazně nižší hmotnost a hlavně mnohem nižší teplota výfuku - originál s integrovaným katem topí fakt dost, ostatně i proto mám nádrž kolem svodů a tlumiče polepený tepelnou izolací
celkově za mě mi to dává smysl - ušetřit hmotnost a snížit teplotu, ale také to není nic bez čeho by nešlo žít
mě teplota ničemu nevadí, ani u nádrže ni u nosiče, když si přímo na vejfuk nešáhneš
blbý je koleno od motoru vedle válce
Naposledy editováno 23.06.2022 10:02:55
ZdendaZB píše: No já už viděl dva akrapy na našich vehiklech a tichý to teda nebylo, lehčí to taky nebylo, akorát to stálo hromadu peněz a když jsme porovnávali vobě motorky v lese a na pískovně, tak to jezdilo defakto stejně. Možná na plnej kotel po nějaký polnačce, ale kde se tohle dá u nás provozovat.
A nějakej zátah vocpoda woe sem teda nepozoroval, ani se nevylepšila turbodíra
jestli není, byť homologovaný, akrapovič lehčí, pak jsi narazil na špatného prodejce
takže chceš říct, že akrap má dvě kila včetně tlumící vložky a je při tom stejně tichej jako originál ? Nebo to pán zvážil vykuchaný a originál naplněnej ?
A vocpoda de určitě pekelně a zmizí turbodíra, jen to jako neznalec a nefajnšmekr nepoznám, takže je pro mě ouplně k ničemu. To si rovnou můžu dát nálepku akrap na ten svůj a ušetřím 25 litrů a budu mít stejně dobrej pocit.
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
takže sehnat eště někoho kdo to umí přehrát aniž bych měnil vejfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
ZdendaZB píše: ok tak vážně, podle toho co jsem četl, tak to bude nejvíc daný softwérem, protože podle katalou jsou motory defakto stejný od nějakýho roku 2016, +-
takže sehnat eště někoho kdo to umí přehrát aniž bych měnil vejfuk
Nevím nakolik sofistikovaný řízení mají tyhle nový motorky. Když jsem měnil ten vstřik, tak jsem se bál, jestli si to ta jednotka postupně nezkoriguje tu dávku a nebudu zase na začátku. Nezdá se, že by to tak bylo, ale já mám starou vránu s nevím jakým eurem, každopádně je to asi nejlevnější pokus, mě stál cca 700 za novej vstřik s větším průtokem o cca 10%
Naposledy editováno 24.06.2022 20:37:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 690R vs PR7 [1, 2] KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | Petr11372 | 50 | Dnes v 15:21 ZdendaZB |
Minimální tlak, gumy, enduro mastod... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 1 | 8.10.2024 v 12:03 krokoš |
co s sebou vozím a jak mi ztěžkl st... [1, 2, 3, 4] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 120 | 2.10.2024 v 20:12 ZdendaZB |
Čurč Birč testuje HuSiKeWaNa 710 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 8 | 2.10.2024 v 08:49 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 15 | 29.9.2024 v 18:07 ZdendaZB |