Docela by mě zajímalo, kolik vám to žere na silnici kolem 110 při přesunu. Minulej rok překvapilo, že to chce skoro víc jak 0,7 litru než o pár roku starší modely (stejnej vejfuk s aktalyzatorem, originál sání) a nikdo mi zatím neřekl jak tu spotřebu snížit. Prej ekoteroristický úpravy.
Katalyzátor vyhazovat nebudu, vejfuk za nějakej střep vod akrapa nebo podobný nesmysly měnit nebudu. Chci, aby to bylo originál. Vyhodil jsem akorát kanystr s uhlím a trubky k němu, ale ten nemá na nic vliv, jen zabírá místo a přidává hmotnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
ZdendaZB píše: ok tak vážně, podle toho co jsem četl, tak to bude nejvíc daný softwérem, protože podle katalou jsou motory defakto stejný od nějakýho roku 2016, +-
takže sehnat eště někoho kdo to umí přehrát aniž bych měnil vejfuk
Nevím nakolik sofistikovaný řízení mají tyhle nový motorky. Když jsem měnil ten vstřik, tak jsem se bál, jestli si to ta jednotka postupně nezkoriguje tu dávku a nebudu zase na začátku. Nezdá se, že by to tak bylo, ale já mám starou vránu s nevím jakým eurem, každopádně je to asi nejlevnější pokus, mě stál cca 700 za novej vstřik s větším průtokem o cca 10%
Naposledy editováno 24.06.2022 20:37:48
milonovo píše: Nevím nakolik sofistikovaný řízení mají tyhle nový motorky. Když jsem měnil ten vstřik, tak jsem se bál, jestli si to ta jednotka postupně nezkoriguje tu dávku a nebudu zase na začátku. Nezdá se, že by to tak bylo, ale já mám starou vránu s nevím jakým eurem, každopádně je to asi nejlevnější pokus, mě stál cca 700 za novej vstřik s větším průtokem o cca 10%
690 LC4 měly od počátku nějakou adaptaci (po servisu/změnách apod. se vyžaduje 15 min. volnoběhu se startem se studeným motorem , novější 690/701 10 min.). Taky to má O2 (lambda) senzor takže větší průtok vstřiku mu nejspíš nepomůže.
Vyšší spotřebu tyhle motorky maj podle mě proto že běžej bohatší v režimu částečné zátěže. Mezi Euro 4/5 je hlavní rozdíl u NOx a ty jsou vyšší u chudý směsi, takže předchozí modely měly patrně při částečný zátěži chudší směs, novější bude mít směs bohatší (on katalyzátor vyžaduje cca o 5% bohatší než stechiometrický poměr aby správně fungoval).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přední duše 21 v zadním kole 140x18 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 15 | Včera v 20:41 Robinsson |
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 7 | Včera v 16:51 ZdendaZB |
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | 27.5.2024 v 13:09 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |