Tak jsem se rozhodl dneska vyndat jednu pružinu a zkusit projet. Konečně jdou tlumiče o třetinu dál, používají větší rozsah, pocitově je to teď vepředu stejně měkké jako vzadu, pobírá to hrboly o dost líp a je to pohodlnější. Je to teď (konečně) vepředu zhruba stejně měkké jako třeba origo pružiny na typickém Japonci (Transalpu), u kterého lidi nadávají, že se to potápí při brždění. Jinak když na tom sedím, tak boční stojan se nedotýká země, není to o moc níž než předtím.
Otázka ... podělá se něco? Bude se třeba vlivem rozdílné hladiny (když je jedna pružina pryč) opotřebovávat víc druhý tlumič? Větší namáhání (nerovnoměrné) teflonových pouzder?
FYI: Tlumiče jsou klasické, ale 49mm, takže docela tlusté.
1 reakcí na tento příspěvek Jízda s jednou pružinou
Pak nastav v předu i vzadu správný sag a už jen podle toho poznáš zda máš správné pružiny. Navíc si myslím, že použití progresivních pružin je blbost, bo snad nikdo z jejich výrobců (prodejců) neuvádí hodnoty jednotlivých částí pružiny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 11 | 26.4.2024 v 07:24 Fic6 |
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 31 | 31.1.2024 v 16:06 Jenik789 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S | mikyR8 | 12 | 17.4.2023 v 14:00 assassin |
Spínač chladícího ventilátoru - náh... Suzuki DR-Z400S | Aldobrandini | 2 | 26.9.2020 v 15:29 Kohlstein |