3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: já sem toho číňana taky teď zkoumal a narazil sem na několik věcí
1/ záruka sice 5 let, ale neplatí při koupi na ičo
2/ záruka platí jen pro prvního majitele, takže za tři roky to s tím, že to je eště dva v záruce, prodat nejde
3/ servisní interval pouhejch 5000 takže to co ušetří na ceně, zaplatí ti s větším nájezdem za servis
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
5/ a samo propad ceny při prodeji bude mnohem vyšší než u japonce
Bod 1/ běžná praxe - setkal jsem se s tím i u koupě auta
Bod 2/ ano, papírově je 5 let pro prvního majitele, ale servis zpravidla záruku akceptuje i u dalších (zejména, pokud byla servisována u nich).
Bod 3/ servisní interval je 15 000 km
Bod 4/ reálná spotřeba při normální jízdě cca 4,3 l / 100 km (pár tisíc už mám najeto)
Bod 5/ ano, tohle bude ještě pár let pravda, protože předsudky jsou pořád :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
K bodu 5) .
V minulem stoleti jsem koupil auto "KIA". Jedno z prvnich prodanych v Evrope. Hodne lidi se na me divalo jako na blazna........Otazka casu a nikdo puvod CF MOTO resit nebude. Sam jezdim Ducati Multistrada 1200 Enduro a "moped" KTM 690 Enduro R. KTMka je bomba (do lesa) a CF MOTO ma motor KTM 790. Dokonce uvazuji, ze vymenim moji Multistradu (ca 6. let) za novou CF MOTO 800 (skoro stejne penize) Po ca 30.000 km zacinam mit dojem, ze je zbytecne velka. 97,5 % jezdim sam.
Xfield píše: Bod 1/ běžná praxe - setkal jsem se s tím i u koupě auta
Bod 2/ ano, papírově je 5 let pro prvního majitele, ale servis zpravidla záruku akceptuje i u dalších (zejména, pokud byla servisována u nich).
Bod 3/ servisní interval je 15 000 km
Bod 4/ reálná spotřeba při normální jízdě cca 4,3 l / 100 km (pár tisíc už mám najeto)
Bod 5/ ano, tohle bude ještě pár let pravda, protože předsudky jsou pořád :)
Xfield>
K bodu 5) .
V minulem stoleti jsem koupil auto "KIA". Jedno z prvnich prodanych v Evrope. Hodne lidi se na me divalo jako na blazna........Otazka casu a nikdo puvod CF MOTO resit nebude. Sam jezdim Ducati Multistrada 1200 Enduro a "moped" KTM 690 Enduro R. KTMka je bomba (do lesa) a CF MOTO ma motor KTM 790. Dokonce uvazuji, ze vymenim moji Multistradu (ca 6. let) za novou CF MOTO 800 (skoro stejne penize) Po ca 30.000 km zacinam mit dojem, ze je zbytecne velka. 97,5 % jezdim sam.
Více na: https://www.motorka.../?t=226454&pgr=3
Copyright © Motorkari.cz
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CF Moto 800MT [1, 2] CF Moto 800MT | zahadnytajemny | 31 | 3.6.2024 v 15:11 bazin. |
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 36 | 25.5.2024 v 15:04 Eddie83 |
Moto dovolena (enduro) hledám parťá... CFMOTO 800MT Mitas E-07 Dakar Mitas E-07 Dakar | freenk | 19 | 2.4.2024 v 12:21 PeteTenere700WR |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 0 | 28.12.2023 v 11:47 JAVR |
Montáž padáků Honda NT1100 | mrazíček | 20 | 17.10.2023 v 07:04 Gahan37 |