globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poškozený řetěz

2 reakcí na tento příspěvek Poškozený řetěz

27.11.2022 v 23:20 | Nahoru | #1
Smrtelně vážně. Zadní rozeta s hustotou tvrdosti 1632mm3 oceli X řetězový článek 2,519 mg2 to cele odmocníš počtem zubu rozety a zjistíš že článek řetězu je >1,88cg v nepoškozeném stavu. Počet článku retezu tedy vynásobíš 1,88 a mas číslo které musí být větší než krouťak motocyklu v Nm. Jelikož ten článek řetězu je nenávratně poškozen a oslaben, musíš celou operaci spočítat bez něj a výsledek musí být větší než kroutak. Váha a výška jezdce a valivy odpor gumy hrajou svoji roli a je to velká proměnná!

Třeba by ti Zdenda poradil, protože fyziku neodejebes! Když si oblečeš na motorku svetr upleteny z chlupů z podpaží, usetriš tím 0,0009 g váhy na zatížení pneumatiky. V tom případě by ten jeden nenávratně deformující řez nevadil.

Naposledy editováno 27.11.2022 23:41:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poškozený řetěz

28.11.2022 v 10:10 | Nahoru | #2
Pemik89> Ano, to je správná cesta.....snížit výkon motoru na 50 procent ( konverze výkonu autorizovanou firmou - tuning) na celou dobu výrobcem deklarované životnosti řetězu....po výměně stávající řetězové sedy konvertovat výkon na původní hodnoty

Naposledy editováno 28.11.2022 10:10:47

(reakce na) Poškozený řetěz

14.6.2023 v 06:32 | Nahoru | #3

Pemik89 píše: Smrtelně vážně. Zadní rozeta s hustotou tvrdosti 1632mm3 oceli X řetězový článek 2,519 mg2 to cele odmocníš počtem zubu rozety a zjistíš že článek řetězu je >1,88cg v nepoškozeném stavu. Počet článku retezu tedy vynásobíš 1,88 a mas číslo které musí být větší než krouťak motocyklu v Nm. Jelikož ten článek řetězu je nenávratně poškozen a oslaben, musíš celou operaci spočítat bez něj a výsledek musí být větší než kroutak. Váha a výška jezdce a valivy odpor gumy hrajou svoji roli a je to velká proměnná!

Třeba by ti Zdenda poradil, protože fyziku neodejebes! Když si oblečeš na motorku svetr upleteny z chlupů z podpaží, usetriš tím 0,0009 g váhy na zatížení pneumatiky. V tom případě by ten jeden nenávratně deformující řez nevadil.



Máš tam blbou proměnnou...zub rozety se používá pro krut řetězu... pro pevnost v tahu se zadává zub času... ...děkovat nemusíš....rád poradím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35803 Dnes v 15:51 Ghostik
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 Dnes v 12:06 Filipuč
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 zahadnytajemny 35 Dnes v 07:53 Supermotojunkie
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure RadisPCE 313 Včera v 18:26 KubaLC8
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 Včera v 16:44 zetor


TOPlist