globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skútr 750 nebo moto
Ahoj, rád bych si vybral motorku, ale vůbec nevím, kde se odrazit.

Přecházím ze skútru 125ccm poté, co jsem si udělal A.
Papíry jsem si dělal proto, že 125 ccm na okreskách je za hranou toho, co považuju za bezpečné.

Z 80% budu jezdit do práce z práce, cca 50 km/den mix město/meziměsto.
Nad to bych rád semtam udělal cestu 200-300 km, do budoucna i delší.

Z toho mi vyplývá, že chci něco užšího, obratnějšího do městských kolon a zároveň pohodlného na cestování, takže naháče spíš ne.
Nehledám nic na blbnutí ani trhač asfaltu, ale slušný odpich na bezpečné předjetí rozhodně uvítám.

Mou velmi omezenou a lajckou úvahou jsem došel k tomu, že bych dost možná byl správná cílovka pro zde velmi kontroverzní NC/forza750/X-ADV. Alespoň myslím. Ale nerad bych se upnul pouze k jedné značce/modelu, chtěl bych toho vyzkoušet víc.

Mohli byste dát tipy na modely, které by toto zadání +- plnily? Další věc je, že měřím 190 cm a třeba autoškolová Z650 mi přišla moc malá, nevím jak bych se tam složil.

Nejspíš se tu snese poprask, že vlastně nevím co chci, je to pravda. Přesto moc děkuju za tipy.

Naposledy editováno 17.08.2023 16:06:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútr 750 nebo moto

28.8.2023 v 15:48 | Nahoru | #1
Inkvizition> Tak vlézt na korejské přibližovadlo, nevím co by mě k tomu muselo donutit Yamaha mě designově taky moc nebere, poslední tmax je spíš horší než ty dvě předchozí verze, málo místa pod sedadlem a ten lauf trčící do nebe je přímo odporný a cena 390 tisíc v moji přijatelné verzi je taky dost ujetá.

Letos jsem do toho novějšího Burgmana nechal namontovat italský variátor a spojku od Malossi a už to trošku jede a ještě zvažuju že bych nechal přehrát software na řídíci jednotce bez Power Commanderu a výkonově bych měl dostat skoro na úroveň tmaxu

https://mychiptuningfiles.com/en/chiptuning-files/suzuki/suzuki-burgman/suzuki-burgman-400-34hp

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútr 750 nebo moto

29.8.2023 v 07:58 | Nahoru | #2
maco> Vždycky mě pobaví, když někde čtu zvýšení výkonu a snížení spotřeby v jedné větě, vybavují se mi pak slavné věty karburátorové .
1. věta karburátorová: jakýkoliv zásah do nastavení karburátoru vede ke snížení výkonu a zvýšení spotřeby a kouřivosti motoru.
2. věta karburátorová: jakýkoliv pokus o uvedení do původního stavu jest zásahem ve smyslu 1. věty karburátorové a vede k dalšímu snížení výkonu a zvýšení spotřeby!
(pro pobavení, ale ono to s el. vstřikováním nebude jinak)

Jinak samozřejmě díky za tip. Stále si říkám, že když už si dělám plné A, tak brát 400 je škoda, ale praktická stránka věci mě dost možná ještě obrátí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 11 3.6.2024 v 08:55 Fida68
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 Andloc 38 28.5.2024 v 17:53 JAVR
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 Hekryd 39 28.5.2024 v 13:27 Hekryd
Yamaha Tracer 700 Yamaha Tracer 700 ALFA70 26 26.5.2024 v 10:21 petrveselý


TOPlist