Regulátor - je tam neoriginální regulátor Ignitech, který je větší jak originál a nevešel se na původní místo, tak ho předchozí majitel nainstaloval do airboxu.
Myslíte si, že tam je dostatečný průtok vzduchu, aby se regulátor uchladil?
Spojka - zdá se mi, že funguje ON/OFF. Pružiny a lamely jsou po proměření v pořádku, ale rovnost plechů nemám na čem změřit, ale když jsem to měřil na obyč. stole, tak jsou zvlněné nad toleranci, ale těžko říct jestli to není stolem. Podle barvy jsou taky pěkně vyhřáté - což asi bude následek strašně rychlého sekundárního převodu.
Je možné, že když jsou plechy tak vyhřáté, tak se zvlnily a tím pádem se to takhle chová?
Díky předem za Vaše odborné poznámky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Umístění regulátoru, spojka
assassin píše: JohnnyS08> on ma ted plnou hlavu dvoutaktu…
Taky pravda..??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 11 | 26.4.2024 v 07:24 Fic6 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S | mikyR8 | 12 | 17.4.2023 v 14:00 assassin |
Jízda s jednou pružinou Suzuki DR-Z400S | Pedl | 21 | 8.7.2022 v 18:16 Ghost-CBR1000rr |
Spínač chladícího ventilátoru - náh... Suzuki DR-Z400S | Aldobrandini | 2 | 26.9.2020 v 15:29 Kohlstein |