2 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Report - Kilkuci zatecnici - poprve na krosce
Za mne jsem nadsenej, to ze bych se po takovem kurzu tam prohanel na krosce v pisku i hlubokem pisku a uzival si to jsem naprosto necekal Jako mazec je ten dril a informace co se na tebe hrnou, ja pole neorane kroskama . Ma to hlavu a patu a kurz je to super. Lukas Kuklik co nas ucil to ma z meho pohledu dobre metodicky zvladnute a pracuje s lidma paradne. Nejhorsi je do sebe nasoukat tu techniku za tak kratkou dobu. Ale je tam dost casu, jezdit a zkouset a zkouset. Musim uznat ze mne to opravdu bavilo i kdyz jsem na okoli mohl pusobit jak divnej zdechlej patron. To proto ze jsem si to vse snazil dostat do kebule pracek a tela. Mazec kdys si zajedes toboganek tak jak se to ma a muzes trochu zrychlit. Na krosce je obrovsky rozdil, kdyz mas tu techniku nebo za tim vlajes. Mam znacne a prevelike rezervy, ale je to jak se vsim. Trenovat trenovat jezdit a jezdit. Zajit na dalsi kurz a zase jezdit a jezdit.
Na celem kurzu jsem nespad, ani to nezahodil. Motokrosovej buh mne dopral si ty krize vyzdy nejak zaonacit a vylhat se z nich. Nejsem schopen urcit zda to ze mam neco najeto v provozu mne v necem pomohlo, to opravdu netusim. Ano nekolikrat jsem vyjel mimo trat ale za to mohlo opravdu to foceni v te zatace . Prekvapilo mne jak zasadni je tam rozlozeni vahy na te motorce to je opravdu zasadni pri te jizde v terenu, stejne jako tu motorku drzet nohama tak jak mas. Pak se s tim neperes a jede to kam ty chces. Ale ze budu valit ve stoje jako magor po rovince, pak brzdy smyk zadniho kola a hup na nadrz noha do zatacky ven toboganek v naklonu to jsem byl opravdu neskutecne spokojeny. Necekal bych ze se takovy opravdu zaklad da do cloveka narvat za 2 dny a 10jizd za to opravdu patri Lukasi Kuklikoj neskutecny dik
Varg: to je vec z jineho sveta. Neresis spojku a valis rozhodne plynuleji jak s klasickou kroskou. Vetsinu lidi co si to vyzkouselo to bavilo a byla rychlejsi nez krosce se spojkou. Mne to zaujalo a vedou se tam i dnes na dalsim kuru debaty o pro a proti. Za mne je to dospelacka motokrosova motorka jen je to elektro. Jo a jeden Varg sunda v poho jako kuzelky dve krosky v rade vedle sebe Podstatne je ze se nikomu nic nestalo.
Veliky dik patri DrDna01 a ILE za suport i to ze mne nahlodali a ja to vyzkousel. Bez nich bych to nikdy neokusil a zustal o takovy zazitky ochuzen.
Kuklikum patri velky dik ze neco takoveho poradaji a suport co tom poskytuji. Jidlo je mazec .
Resume a co dal
Motokros/endurko je super a u mne vyvstava otazka co dal. Mam velikou chut si neco takoveho koupit. Otazka zda to mit jako posezoni doplnek silnice, coz u mne v me konstelaci je super a parada. Tady v okoli Kolina bych se potreboval na nekoko nakontaktovat ohledne enduro/motokros najit trate okouknout pripadne zacit jezdit. Je to taky o financich. Nejsem vysokoprijmovka tak to je s tim jsem simrenej a vim to. Urcite bude kurz u Kukliku - Benesov, to vim. je otazky kdy. Panov je u Kukliku uz plnej a pak se tam konci sezona je to tam ptacku. Budu koukat asi po bazaru a nakoupim pomalu nejake vlastno obleceni chranice atd. To bude ten zacatek
Edit1: 350 pro mne v poho vyhovujici moto
Tot pohled muj
Metric, tá 500-vka, ako píše assassin, je príjemnejšia na vozenie ako 450-tka. A teraz ešte aj majú upravený plyn, síce je na lanko, ale tie dnešné potvory si dokážu v stúpaní samé pridať plyn, aby to nezdochlo. Keď pridáš ty , tak ťa to prevráti na chrbát, Tiež to mení voľnobeh, vie , aký tam máš kvalt, vie akú máš rýchlosť pri ubratí ten plyn naplno nezavrie. Na mojej to už tak je. A to je rok výroby 2012. Síce ja aj tak idem do zátačky cez spojku a brzdím a v zátačke zrýchľujem cez spojku. V každej zátačke pracujem so spojkou. Teraz veľa ľudí ( aj pretekárov ) jazdí Rakluse spojku. Ja by som ju tiež chcel, ale na mojej je spojka na kľuke, tam to nejde namontovať, ale na KTM sa v pohode dá objednať. Môžeš mať verziu aj so spojkou, alebo bez spojky a na miesto spojky máš zadnú brzdu. Je to paráda na výjazdy, hlavne na tej 500-vke, môžeš mať aj zaradený vyšší kvalt a ono ti to vykompenzuje tou spojkou. Keby som kupoval novú KTM, tak by som si tú spojku už nechal namontovať v predajni. Je to fajn, mať tú brzdu na ľavej ruke, lebo keď letíš vo vzduch a ti hnusne dvíha predné koleso , tak si pekne dokážeš pribrzdiť zadné koleso a tým si vieš meniť polohu a predok dáš dole. Mne tam trčí dekeľ spojky, pri zadnej brzde, je to blbé.
PS: a ešte si môžeš meniť aj mapy.
Naposledy editováno 11.03.2024 19:08:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F | Vlastik177 | 9 | 18.1.2024 v 07:50 Anti |
KTM EXC-F 350 2011 Startuje špatně KTM EXC 350 F | Vlastik177 | 18 | 17.1.2024 v 18:53 Vlastik177 |
Exc-f 350 2016 KTM EXC 350 F | Pihera | 3 | 15.12.2023 v 10:49 ja1 |