globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit vs E10
Nazdar bando.
Máte někdo zkušenosti od nového roku s palivy E10 u starších (2001-) banditů 600?
Ta mantra zní ze začátku jednoduše: "Motorky Suzuki starší jak 2002 nejsou kompatibilní s E10 palivem". Jenže... Není E10 jako E10. Nechci tu polemizovat nad tím, jestli (a jak moc) je E10 svinstvo, nicméně zjevně záleží jen na podílu lihu, který může vymývat změčkovadla z gumových dílů.
Takže například Verva 100 je sice E10, ale místo biolihu je tam ETBE a to na gumu špatně nepůsobí.
Jenže na stojanu nevidím napsáno E10 (ETBE) a tak je často celkem kryptický zjistit, co tam můžu na nějakém náhodném stojanu kam přijedu, nalít.
Proto se teda ptám majitelů banditů 600 r.v. 2002 a starší, co tankujete a případně jak lze vyřešit tenhle pitomý problém s palivem.
Díky moc!

1 reakcí na tento příspěvek Bandit vs E10

14.5.2024 v 19:58 | Nahoru | #1
chlapi, přestaňte to brát tak vážně ty bio složky.
Já tedy všem doporučuji tankovat bez bio pokud můžou, taky tankuju. Ale že bych kvůli tomu jezdi a hledal pumpu, to ne. Prostě natankuju.
Moje dlouholetá zkušenost:
10 let jsem měl Bandita 650, stříkačka , vodník. Tankoval jsem co bylo, za celou dobu jsem dal 100 oktan jen asi 4x a jednou na zimu. 10 let jsem parkoval moto jen venku, v létě i v zimě, za sněhu i mrazu, jen pod plachtou. Ani baterku jsem nevyndával (takové hovado jsem, vydržela 7 let). Na jaře shodil plachtu, zapnul klíček, brnknul po startéru a na drc to chytlo. Tankoval jsem před zimou do plna a to je asi to důležité.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit vs E10

15.5.2024 v 10:39 | Nahoru | #2

pepe100 píše: chlapi, přestaňte to brát tak vážně ty bio složky.
Já tedy všem doporučuji tankovat bez bio pokud můžou, taky tankuju. Ale že bych kvůli tomu jezdi a hledal pumpu, to ne. Prostě natankuju.
Moje dlouholetá zkušenost:
10 let jsem měl Bandita 650, stříkačka , vodník. Tankoval jsem co bylo, za celou dobu jsem dal 100 oktan jen asi 4x a jednou na zimu. 10 let jsem parkoval moto jen venku, v létě i v zimě, za sněhu i mrazu, jen pod plachtou. Ani baterku jsem nevyndával (takové hovado jsem, vydržela 7 let). Na jaře shodil plachtu, zapnul klíček, brnknul po startéru a na drc to chytlo. Tankoval jsem před zimou do plna a to je asi to důležité.



Já to taky neřešil a jezdil na N95 E5 ale od letoška je to už jinak, když to přešlo na E10. Samo že někde po cestě, když budu potřebovat dotankovat, tak tam tu E10 smrknu, když nebude na výběr, ale primárně to do svejch motorek a auta lejt nechci. Vozím si teď 100oktan E5 bez lihu z OMV v kanystrech, cestou autem stejně občas jedu kolem, tak je to cajk a vždycky naberu něco do zásoby. Ještě sem si stáh aplikaci OMV a mám litr 100 oktanu prakticky za cenu N95, takže na pohodu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist