globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výroba karbonových dílů
4.5.2024 v 15:30
Budu rád za tipy na někoho, kdo se zabývá výrobou z karbonu. Konkrétně se jedná o podsedlovku - okopírování laminátové do karbonové verze. Potom ještě zadní blatník - ale ten až bude podsedlovka na místě. Několik výrobců jsem už kontaktoval, ale buď nemají čas nebo se jim prostě nechce dělat jeden kus. A když se náhodou někdo našel, cena forem by byla dražší, než finální výrobek.
Díky předem za doporučení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba karbonových dílů

7.5.2024 v 12:10 | Nahoru | #1

assassin píše: takhle opravdu ne, nesedi rozmery a pohledova - hladka by byla ta strana uvnitr. Tyhle dily pouzije jako model, zaformuje je tak aby vznikl negativ a do nej se teprve bude laminovat finalni dil. A je dost mozne, ze tyhle dily bude potreba vyztuzit = znicit aby sly dobre zaformovat.

ja to nechavam nacenit u nas... ale profi prace pro automotive, to jsou fakt astronomicke castky. nejspis to jde hobby zpusobem srazit, ale jak jsem psal, kdo tohle ovladne, proc by nedelal za bezne ceny kdyz poptavka prevysuje nabidku?
U nas a na slovensku se dneska dela vetsina karbonovych dilu na superauta, at uz jde o WRC, limitky od porsche nebo koeniggseg....


Všechno vím, už jsme to spolu probírali. Vzhledem k tomu zbytku kapot, jak jsou dělaný, tak su smířenej s tím, že to není top pohledová kvalita jako třeba u těch superaut. Jsou to holt "racing" kapoty a tam ta kvalita tak je, takže mě to až tak netíží. Odpovídá to stylu endurance... Statisíce dávat je v mým případě nesmysl.

Naposledy editováno 07.05.2024 12:12:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba karbonových dílů

7.5.2024 v 12:18 | Nahoru | #2
BlackSabbath> ono je jedna vec ta pohledovost - coz se odviji treba od toho jak peclive se delaji vyrezy a jak se skladaji do formy, na to se v racing pouziti moc nehledi, ale druha vec je technologie... tzn "mokra cesta" je zalezitost ktera sice na pohled vypada huste, ale vysledek je dil kterej je nejspis stejne tezkej jako original plast. Tohle ale racing neni...
me proste karbon dily co nemaji zlomek hmotnosti puvodniho dilu nemaji smysl - a to je prave vetsina tech co se delaji mokrou cestou a jsou jen na efekt...

to uz se fakt muze potahnout karbonem ten laminatovej dil co uz mas...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35904 Dnes v 12:43 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 623 Včera v 23:06 Ariete
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist