Téma: Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP, max 130kg...
Řešme novou motorku, starou vránu nechci. Takhle je aspoň jistota, že to někdo někde nějak nevotuzil a vzít si ssebou pár detailů jako ND není problém.

Tak jsem se vrátil z lesíka v rámci tréningu na léto do bažin a už si začínám říkat, že ten můj 156 kilovej mastodont je tak akorát za trest. Zkoušel jsem různý typy zapadnutí a dostat to ven je za trest. Za tři hodiny různejch poksů s navijákem jsem se totálně vyřídil. Pak se na mě ještě snesli komáři a bylo hotovo. Naviják sice dobrej, ale když se není za co chytit tak je celkem problém. Pak jsem tam zajel s Betou alp 200, hele nebe a dudy. Chytnu za nosič a vytáhnu na hulváta ven. Navíc je to už tak lehký, že se to bez problémů dá převýst přes řeku na normální loďce a nehrozí převrácení, jako u těžkýho verglu. Na jedničku vyjedu jakejkoliv kopec než se převrátím, žere znatelně míň a po menších úpravách by to projelo i 90cm brod.

Tak si říkám prubnout to na nějakým vzducháči. Ale ze současný produkce jsem našel jen AJP 240 a to má 20 koní. Sice výkon nic moc na silnici, ale kdyby bylo něco o trochu silnějšího, třeba 25 koní, tak by to bylo dokonalý. Nevíte o něčem ?

Jako podmínku nejdůležitější bych viděl hmotnost do 115 kil suchý hmotnosti. A výměna oleje minimálně 3tkm.

Naposledy editováno 26.06.2024 22:46:00

Blokovaní uživatelé: vilemx, Krautkopf

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

3.7.2024 v 08:57 | Nahoru | #1
A puberťačky dřepící na místní autobusový zastávce pak docela čumí a vobdivujou tě. Jo, jo, člověk je rád vobdivovanej...

Jsem minule zastavil v jednom vidlákově kousek vod zastávky, díval se do mapy. Netrvalo to dlouho a hned ke mě přišly 3 sukuby a začali obdivovat motorku. Že to ještě neviděly a jakej to má výkon, kolik to jede jak daleko na tom skáču a tak jsem jim dal přednášku vo mx stroji co má 150 koní, jezdí 250 po dálnici a skáče stometrový lavice. Žere 3 litry a za den na něm ujedu tisíc kilometrů.

Docela jsem jim učaroval a škoda, že jsem měl naspěch. Stmívalo se a neměl jsem světlo, tak jsem musel pokračovat dál, bohužel...

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

5.7.2024 v 00:06 | Nahoru | #2
ZdendaZB> No vidíš, sis mohl vrznout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8353 3.7.2024 v 08:28 SuperSic58
Olejový chladič a ventilátor u 250-... Beta ALP 200, AJP PR4 240 Enduro ZdendaZB 29 28.6.2024 v 09:19 Eso_Rimmer
BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada [1, 2] Beta ALP 200, Suzuki DR 200 SE ZdendaZB 52 28.6.2024 v 08:46 ZdendaZB
Zadní tlumič Yamaha Tricker 250 leo41 23 23.10.2023 v 10:40 majcherisko
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist