globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ktm nebo husaberg?
 
20.6.2007 v 14:30
ahoj rozhoduju se mezi ktm exc 2t (250,300) a husarem 4t (401,501) tak za 80-90000,- chtel bych to na jezdeni po lese, obcas na trat a casem bych chtel koupit motardovy kola. docela me laka ta ktm ale zase za ty prachy sezenu starsi (01-02) a nevim jak se hodi 2t na motard (a nevi nekdo jestli pasujou plasty z exc 05 na starsi modely 01-03?)... husar se da za stejny prachy sehnat i novejsi (03-04) ale zas se docela bojim ty udrzby... jo a jeste jsem ted koukal na netu na enduro Tm 300 z roku 03 za 70000 to se mi zda dost dobry ale nevim jak je to s dilama a tak... tak jestli nekdo muze pomoct jakoukoliv radou tak diky... *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm nebo husaberg?

3.7.2007 v 22:53 | Nahoru | #1
Autor> je úplně běžné že každý slušný soutěžák najezdí kromě samotných závodů i spoustu kilometrů a hodin po lese a v terénu v rámci tréningu i jen tak, při vyjížďkách apod. Patřím tam taky a například celkem běžně děláme velké několikadenní přejezdy přes hory a doly prakticky bez asfaltu, třeba 800 km za tři-čtyři dny, většinou na slovensku nebo u nás, ale třeba i v italsko-francouzských alpách apod. Čtyřtakta už dva roky nemám žádného tak si na to beru svou 2T třístovku. Tahle dvoudobá motorka není žádný hendikep ani co se týká oleje ani spotřeby a ve chvíli kdy kamarádům čtyřtaktářům zvolna docházejí síly, já nemám žádný problém. Stejné etapy jsem jezdil i na KTM 520 a vím že to větší dřina je

A co se týká hmotnosti, v předchozím příspěvku jsem se zmínil o rozdílech ve váze i v poloze těžiště, takže vím že v samotných kilogramech to není

Ale určitě nechci svůj názor prosazovat, ať si to každý přebere sám. Mám hodně kamarádů co několik posledních let jezdí výhradně 4T a nedají na ně dopustit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm nebo husaberg?

3.7.2007 v 23:12 | Nahoru | #2

Vana666 píše: Autor> je úplně běžné že každý slušný soutěžák najezdí kromě samotných závodů i spoustu kilometrů a hodin po lese a v terénu v rámci tréningu i jen tak, při vyjížďkách apod. Patřím tam taky a například celkem běžně děláme velké několikadenní přejezdy přes hory a doly prakticky bez asfaltu, třeba 800 km za tři-čtyři dny, většinou na slovensku nebo u nás, ale třeba i v italsko-francouzských alpách apod. Čtyřtakta už dva roky nemám žádného tak si na to beru svou 2T třístovku. Tahle dvoudobá motorka není žádný hendikep ani co se týká oleje ani spotřeby a ve chvíli kdy kamarádům čtyřtaktářům zvolna docházejí síly, já nemám žádný problém. Stejné etapy jsem jezdil i na KTM 520 a vím že to větší dřina je

A co se týká hmotnosti, v předchozím příspěvku jsem se zmínil o rozdílech ve váze i v poloze těžiště, takže vím že v samotných kilogramech to není

Ale určitě nechci svůj názor prosazovat, ať si to každý přebere sám. Mám hodně kamarádů co několik posledních let jezdí výhradně 4T a nedají na ně dopustit


Hele-sám 2T mám,nemám zájem prosazovat to či to,ale 2t už jsou minulost. 4T motory mají nesporné výhody,a jejich nevýhody se postupně odstraňují. To vidíš na GP,na motocrossu,a je tomu tak i na enduru.To je snad jasné. Já na 2T nedám dopustit,zrovna dneska jsem 5hodin honil 250 na trati na vranově,ale do lesa jedině 4t. Koho tahá,má cvičit... :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist