globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou v 18
16.5.2009 v 14:13
čau, už pomaličku začínám uvažovat jakou motorku si koupím v 18,abych věděl na co mám šetřit :) nyní jezdím na cagivě mito otevřená verze, mé požadavky jsou dvouválec, supersport, zatím mi jedině vychází od ducati 748 nebo 749 ale to se mi zdá že je ještě dot silná po 125, nemáte nějaké nápady? díky
Předchozí
1 2
Následující

Jakou v 18

16.5.2009 v 14:17 | Nahoru | #1
Co takhle si koupit lízátko?A zavřít se do pokojíku?

Najdi si to ve foru,co si koupit v 18.....stačí to napsat do vyhledavače.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou v 18

16.5.2009 v 14:34 | Nahoru | #2
SV650 pochybuju že na duc budeš mít peníze vůbec na nákup a hlavně na servis, zvlášť u 748

Naposledy editováno 16.05.2009 14:36:33

1 reakcí na tento příspěvek Jakou v 18

16.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #3
chválím tě za tvůj vkus a su zvědavé jak ti budou všichni za každou cenu cpat japonce

1 reakcí na tento příspěvek Jakou v 18

16.5.2009 v 14:43 | Nahoru | #4
Whistler> Ona 748 dnes není tak drahá, otázkou je ovšem stav.
Ale přemýšlet o tom v 16ti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 14:43 | Nahoru | #5
memphis.unv> no jo ale ja bych nejradši celokapotovanou a dvouválec a to o zadným japoncovi nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 14:45 | Nahoru | #6
RomanSS> o mitu jsem taky přemýšlel čtyři roky zpátky než jsem ho konečně měl mě nejde o to jestli je 748/749 drahá, ale jestli bych ten víkon zvládnul...

1 reakcí na tento příspěvek Jakou v 18

16.5.2009 v 14:53 | Nahoru | #7
tak nejlepší po 125ce jsou japonský pětikila ->CB500, ER5, nebo pokud chceš V2 tak to SV650

(reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 14:58 | Nahoru | #8
bili-matthew> 748
749
to jestli bys ty peníze dal dohromady bys měl vědět ty
a co se týká zvládnutelnosti, je to sice menší ale rovnocená sestřička jednoho z nejagresivnějších sportovních nářadí, kopat bude pěkně oproti japonském "user friendly".
vzpomínám si že svýho času v testu porovnávajícím 999 (větší sestřička) a fároša že na jednom můžeš jet (s nadsázkou) se zlomenou nohou na nákup a druhý je závodní plnokrevník kterej na sebe nenechá sednout jen tak někoho. zamozřejmě že 749 bude slabší, ale charakter bude ten samé
ale řekněme si to upřimně, radši budeme mít jako mladou italku, hispánku nebo něco podobnýho než frigidu

(reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 14:59 | Nahoru | #9
bili-matthew> jak dlouho na tom mitu jezdíš? 748/749 jsem nezkoušel ale tipuju, že to budou větší tvrďáci s výkonem než si myslíš. jestli je ti teď 16 tak máš 5 let na posbírání zkušeností s Mitem nebo i něčím silnějším a v 21 můžeš směle do 748/749
jinak japonci mají celokapoty s dvouválem taky. VTR-SP1, SP2, TL-R, SV1000SZ K5, na SVčka prodávají spodní díl kapoty buď origo nebo oem...

(reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 14:59 | Nahoru | #10
Whistler> anebo spiš monster 600/620/750, že?

(reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 15:01 | Nahoru | #11

bili-matthew>memphis.unv> no jo ale ja bych nejradši celokapotovanou a dvouválec a to o zadným japoncovi nevím


Teda ne, ze bych ti chtel neco vymlouvat, ale celokapotovane se delaji i ty SV650 o kterych tu byla zminka...jen jich neni tak moc..
EDIT: teda nedelaji, ale ta kapota se na ne dela...

Naposledy editováno 16.05.2009 15:03:38

Jakou v 18

16.5.2009 v 15:06 | Nahoru | #12
Jestli je ti 16, tak rovnou na tyhle motorky zapomeň. Pokud budeš nějakou chtít, tak leda do 50kW před zavřením Než ti bude 18, tak ten nový zákon bude v platnosti

(reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 15:06 | Nahoru | #13

Whistler>SV650 pochybuju že na duc budeš mít peníze vůbec na nákup a hlavně na servis, zvlášť u 748


Když máš dobré povolání - zaměstnání syn, tak to tatínek rád zaplatí...

Jakou v 18

16.5.2009 v 15:08 | Nahoru | #14
jawa 640 tam ten "Víkon" určitě zvládneš

Jakou v 18

16.5.2009 v 15:12 | Nahoru | #15
gpz 500 :D

Jakou v 18

16.5.2009 v 15:13 | Nahoru | #16
vtipny , kup si rovnou Bimotu, nač ztrácet čas s Duckou, pak si rovnou koupíš raketu a poletíš na měsíc a budeš nejmladší mrtvola na měsíci

Jakou v 18

16.5.2009 v 15:34 | Nahoru | #17
"Víkon"..kua to je zase vlákno..

1 reakcí na tento příspěvek Jakou v 18

16.5.2009 v 15:41 | Nahoru | #18
vtr 1000 sp2. jasná volba

(reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 15:58 | Nahoru | #19
Noisemaker> jojo SPčko má koule

Jakou v 18

16.5.2009 v 16:28 | Nahoru | #20
na inzerci se objevil jeden exklizivni kousek, doporucuju: Honda VTR 1000 Termignoni - 25kW

Jakou v 18

16.5.2009 v 16:29 | Nahoru | #21
sice je asi po crashi, ale nevadi

Naposledy editováno 16.05.2009 16:30:02

Jakou v 18

16.5.2009 v 16:33 | Nahoru | #22
bacha na servis za mě SV 650

Jakou v 18

16.5.2009 v 16:33 | Nahoru | #23
jinak muj nejoblibenejsi silnicni V2 je Bimota DB7 Oronero, ale ta je asi mimo cenovou relaci

Jakou v 18

16.5.2009 v 16:34 | Nahoru | #24

1 reakcí na tento příspěvek Jakou v 18

16.5.2009 v 16:41 | Nahoru | #25
to tvoje mito má tak 22kw? Máš představu jak moc jede něco s více než 70kw? Je to sakra rozdíl!
Ale jinak motorky jsou to krásný

(reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 16:49 | Nahoru | #26
vonZahn> krásný jsou ale asi si na to ještě hodně dlouho počkam

1 reakcí na tento příspěvek Jakou v 18

16.5.2009 v 18:07 | Nahoru | #27
za chvili schvalej ze velka motorka bude od 24 let..tobe je 16,jezdis na Mitu a uz myslis na takovy delo jako Ducati 748,749..Pochybuju ze budes mit takovy zkusenosti a mozek na to aby si v 18 uridil tenhle stroj..kup si nejaky ty japonce co ti doporucovali a o dukne se nech jeste cvhili zdat..

Jakou v 18

16.5.2009 v 18:19 | Nahoru | #28
ty voe, řešit v 16ti co v 18ti je celek úlet

(reakce na) Jakou v 18

16.5.2009 v 19:01 | Nahoru | #29
Woko_O> cože ono se něco takovýho vyjednává?

1 reakcí na tento příspěvek Jakou v 18

16.5.2009 v 19:10 | Nahoru | #30
Jistě dobrá motorka, dvouvál není vysavač, ale jak tu píšu ostatní- v 18ti si na tom rozbiješ hubu. Nejde ani tak o výkon, jako o krouťák. Ono i 22 kw není zrovna málo, ale jde o to, že když zatáhneš na 50tce za plyn, tak pořád stojíš na místě, když na 125 (+/-, já mám 180tku ČZtu- cice namá taovej výkon, ale krouťák z motoru sotva vytřískáš větší), tak se taky tak moc neděje. Na zrychlení sem tam dáš nějaký auto na semaforech, když má převodovka dost kvaltů, tak na rovině z toho dáš i dbrou maximálku,nebo cestovku, ale přijde kopec, nebo posadíš spolujezdce a řadíš jak kokot o 106 a stejně to hovno jede, nedej bože, když blbě řadíš, to pak jede stejnou ryhxclostí jako babetta po rovině. Na pětikilu vezmeš za plyn a už se dějou věci, a ni nemusíš tak moc řadit a v pohodě nakopeš prdel většině plechovek, co se děje ještě s větším objemem je z toho, co jsem napsal výše, jasně patrné. A pozor na to, dtáhne ve středních otáčkcáh líp ja vysavač, což je s kombinace s velkým objemem o to větší peklo. A jestli to nemá nějakej poštelung proti blokování zadního kola, tak to může bejt o dobrej splašenej kůň při podřazování. Ono se říká, že pětistovky jsou motorky pro baby, ale já včera jezdil po městě, sem se trochu rozvášnil, na rovince se honil s fóbií, ta samozřejmě neměla šanci, jsem ho v pravým pruhu podjel na trojku jak nic. Ale o to nejde. Dojíždím pak hned ke kruháku (jeden z těch hůř řešenejch, uměle naroubovanejch na místo, kde původně neměl bejt) - brzdy, podřazování na dvě, nebyl jsem úplně srovnanej (taky když není nájezd úplně rovnej, ale jtočí se to doprava), a najednou drift, kterej jsem ještě v životě nezažil ( a to si nedělám iluze, že by se na pětikuli dvouválu ještě nějak extrémě zadní kolo při nešetrným podřazení blokovalo). Bejt to větší objem, tak se asi válím na zemi. TAkže na tohle pozor. A to nejsem žádný mladý ucho, bude mi 24 a myslím, že totální bezmozek nejsem (i když to honění se s fóbii tomu moc neodpovídá, ale tak když jede kokot v obci po rovince 80 a myslí si jakej to není king, tak sejm mu musel ukázat, že nemá nejsilnější brko na silnici - a málem jsem se kvůli tomu vyválel díky tomu driftu , kterej jsem nečekal. Vím, že to sem tam moje kawa udělala, ale vždycky spíš decentně). Kdo tvrdí, že na motorce bude jezdit na pohodu, a že jí v pohodě zvládá a že má rozum, tak buď kecá, nebo je to ženská (ty nemaj potčebu si na silnici cokoliv dokazovat a zbytečně riskovat). Prostě silnější mašina neovládne jen nejsinější jedince, a takový já teda moc neznám. KAždej má alespo%n ze začátku potřebu zkoušet, co to dá a co to ještě vydrží.
A včerejšek mi ukázal, že zase takovej kliďas a brouk pytlík, co všechno ví a všechno zná (ví, co si může a nemůže s motorkou dovolit) nejsem. Neberte to jako nějaký moralizování, jen jako sepsání mejch zkušeností a i takový menší narování. KAždej ať si samozřejmě kupuje to, na co se cejtí a na co má. Pokud ovšem můžu poradit, bral bych něco, co moc nestoj, dobře jede a málo žere a většina chyb neskončí fatálně.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist