paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co do budoucna?
Zdar kolegové. Trochu fantasmagorie z mjí strany, ale já se rád vždycky naněco těším a větší invetce plánuju rád hodně dopředu. Jde o tohle- teď mám Kawasaki ER-5. Docela slušná mašina, ale myslel jsem si, jk mi to bude stačit na bůhví jak dlouho a ono asi prd. Výkon to sice má, ale chybí krouťák a hlavně mnohdy nezvládá podvozek.
Trochu se nudím a tak sonduju co vůbec existje za mašiny, aych měl čas si všechno tak postupně projít, v obchodech prohlídnout, občas projet, prostě zjistit co by mi padlo nejlíp. Mám neujaněnejch plno věcí, takže proto se ptám už teď, abych s to mohl do budoucna všechno srovnat. Takže pěkně od začátku- chtěl bych nějakýho dálnoplaza, s nízkou spotřebou, hodně dobrým podvozkem. Objem zase tak moc nehraje roli, ale přeci jen už by to měla bejt motka, kterou jen tam nebudu chtím měnit. Rád bych se někam podíval a cestování na motorce mě děsně baví, za každýho počasí. Chtěl bych něco univerzálního, co bude držet jak přikovaný př 150 na českejch tankodromech, ale zárovn zvládne i nějaou tu polňačku, kdyby bylo třeba. Rozhodně nechci kapotovanou zmrzlinu, mám radši zpřímenější posez.
Když jsem tom tak přemejšlel, tak vhledově se mi líběj hodně naháče, třeba bandit, CBFko, starý dobrý XJčko apod. Nutně nepotřebuju litra, le jde o to, aby to hravě zvládalo vyšší rychlosti, ideálně aby to mělo 6q převodovku, ale abych neusel řadit o 106. Sice rád řadím, ale když člověk na ER-5tce řadí člověk jak blázen, třeba i o 3 kvalty dolů, není to zrovna nejlepší Od motoru bych chtěl hlavně zátah už od nejnižších otáček, ideálně už od volnoběhu , nepotřebuju, aby to točilo 10 000+, jde mi především o spodek a střední pásmo.
Hrozně se mi líbí Triumph bonnevlle, ale to nesplňuje moc to, co jsem napsal výše, je to spíš adept na leštěnku do garáže. Taky by mi bylo líto takovou motorku hnát přes celou Evropu v jakýmkoliv počasí a za pár sezon jí defacto odepsat. Koukal jsem ale i na Tigera, ten nevypadá zle, a hlavně tříválcovej motor může bejt hodně zajímavej. BMWčka se mi zdaj už moc drahý. Takže bych byl rád kdyby jste případně doplnili nějaký dálnoplazy, abych si udělal ucelenej náhlad na věc a případně připsali i svoje dojmy a postřehy.

1 reakcí na tento příspěvek Co do budoucna?

3.7.2009 v 07:34 | Nahoru | #1
Myslím že tvým požadavkům by vyhovoval Blackbird.. Krouťák 124.00 Nm v 7250 RPM, při normlální jízdě můžes ve 4tis řadit.. Spotřeba kolem 6ti litrů, výborná ochrana jezdce..



Naposledy editováno 03.07.2009 07:34:52

(reakce na) Co do budoucna?

3.7.2009 v 12:40 | Nahoru | #2
C.J.> Při normální jízdě můžu řadit ve 4000 i na ER-5tce a motor si to nechá líbit. Ale přitom při 50ti musím jet na 4ku. rád bych něco, co už zvládne jet 50tku alespoň na pětku (když to má 6 kvaltů), nebo ideálně na 6tku Ten blackbird nevypadá zle, i když bych se bez tý kapoty asi i obešel. ZAtím se mi asi nejvíc líb ten Tiger ale vůbec nevím, co je to za motorku. ZAse moc lidí to v ČR nemá a slyšel jsem na kvalitu zpracování i negativní reakce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit Brygy 14 14.9.2024 v 08:55 Brygy
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 8 7.9.2024 v 13:48 kratkej01
Problém s elektrikou Triumph Tiger 1050 Filipita 3 27.8.2024 v 16:41 Filipita
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 138 10.8.2024 v 19:30 kratkej01
Oprava textilních brašen Suzuki GSF 650 Bandit Ooooooo1980 2 2.7.2024 v 13:49 MotoMike


TOPlist