paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co do budoucna?
Zdar kolegové. Trochu fantasmagorie z mjí strany, ale já se rád vždycky naněco těším a větší invetce plánuju rád hodně dopředu. Jde o tohle- teď mám Kawasaki ER-5. Docela slušná mašina, ale myslel jsem si, jk mi to bude stačit na bůhví jak dlouho a ono asi prd. Výkon to sice má, ale chybí krouťák a hlavně mnohdy nezvládá podvozek.
Trochu se nudím a tak sonduju co vůbec existje za mašiny, aych měl čas si všechno tak postupně projít, v obchodech prohlídnout, občas projet, prostě zjistit co by mi padlo nejlíp. Mám neujaněnejch plno věcí, takže proto se ptám už teď, abych s to mohl do budoucna všechno srovnat. Takže pěkně od začátku- chtěl bych nějakýho dálnoplaza, s nízkou spotřebou, hodně dobrým podvozkem. Objem zase tak moc nehraje roli, ale přeci jen už by to měla bejt motka, kterou jen tam nebudu chtím měnit. Rád bych se někam podíval a cestování na motorce mě děsně baví, za každýho počasí. Chtěl bych něco univerzálního, co bude držet jak přikovaný př 150 na českejch tankodromech, ale zárovn zvládne i nějaou tu polňačku, kdyby bylo třeba. Rozhodně nechci kapotovanou zmrzlinu, mám radši zpřímenější posez.
Když jsem tom tak přemejšlel, tak vhledově se mi líběj hodně naháče, třeba bandit, CBFko, starý dobrý XJčko apod. Nutně nepotřebuju litra, le jde o to, aby to hravě zvládalo vyšší rychlosti, ideálně aby to mělo 6q převodovku, ale abych neusel řadit o 106. Sice rád řadím, ale když člověk na ER-5tce řadí člověk jak blázen, třeba i o 3 kvalty dolů, není to zrovna nejlepší Od motoru bych chtěl hlavně zátah už od nejnižších otáček, ideálně už od volnoběhu , nepotřebuju, aby to točilo 10 000+, jde mi především o spodek a střední pásmo.
Hrozně se mi líbí Triumph bonnevlle, ale to nesplňuje moc to, co jsem napsal výše, je to spíš adept na leštěnku do garáže. Taky by mi bylo líto takovou motorku hnát přes celou Evropu v jakýmkoliv počasí a za pár sezon jí defacto odepsat. Koukal jsem ale i na Tigera, ten nevypadá zle, a hlavně tříválcovej motor může bejt hodně zajímavej. BMWčka se mi zdaj už moc drahý. Takže bych byl rád kdyby jste případně doplnili nějaký dálnoplazy, abych si udělal ucelenej náhlad na věc a případně připsali i svoje dojmy a postřehy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do budoucna?

3.7.2009 v 17:13 | Nahoru | #1
Poggy> ZAtím spíš sonduju jaký jsou možnosti. Finace teď jsou na nule. Koukám, že výběr je neskutečnej, a ceny novejch i ojetech japonců nejsou zase tak závratný, takže v horzontu několika let se na to našetřit dá. Tiger je už trošičku dražší, ale zase kdybych si vybral cenduro, ta as šáhnu po něm, potože anglický motorky já můžu, navíc je to tříválec...
Z polokapot zatím nejvíc vede asi o CBFko, tak uvidíme. Nejdřív t chce hlavně našetřit na kauce, abych se mohl vůberc povozit a pak si vybral. TAkhle na obrázcích to vypaá všechno pěkně, ale chce si to ošahat. A to nejlíp na každý motce tak pár dnů a pořádně jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do budoucna?

3.7.2009 v 17:16 | Nahoru | #2
Hofner>
To žes onduješ jsem pochopil.Pokud chceš opravdu zátah odspodu, tak 1000 ccm V2. Ale Triumph je zase exluzivitka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit Brygy 14 14.9.2024 v 08:55 Brygy
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 8 7.9.2024 v 13:48 kratkej01
Problém s elektrikou Triumph Tiger 1050 Filipita 3 27.8.2024 v 16:41 Filipita
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 138 10.8.2024 v 19:30 kratkej01
Oprava textilních brašen Suzuki GSF 650 Bandit Ooooooo1980 2 2.7.2024 v 13:49 MotoMike


TOPlist