globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
28.12.2009 v 21:59
Zdarec lidičky,nevíte někdo jaké rozdíly jsou mezi Busou z roku 1999 a modelem 02-04.Nebo nějaké závady které tyhle ročníky doprovázely?Dík
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

28.12.2009 v 22:09 | Nahoru | #1
rozdil je v napinaku rozvodoveho retezu ale nekde se to stahovalo zpet a mnenilo mechanicky za hydraulicky a potom v tachometu starsi typy maji 340 a novejsi 280 jinak se skus obratit treba na slugiho ten ti o tom rekne urcite vic

Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

28.12.2009 v 23:27 | Nahoru | #2
Nevíš jestly je něco děláno z převodovkou?Třeba zesílené kola?Někde jsem četl že převodovky odchází.Je na tom nějaká pravda?

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

29.12.2009 v 00:32 | Nahoru | #3
jak píše stanikk, na ten systém, napínání rozvod. řetězu bych se zaměřil(předělával jsem to a neni to nic levnýho...

+na 03ce by měly být silnější přítlačné pružiny na spojce, čerpadlo nenajdeš u motoru, ale v nádrži, jiný výkonnější a rozměrově menší CDi,zlatý vidle tušim, černý namísto zlatých vnitřků brzd. kotoučů,ocelovej, místo hliníkového podsedláku,katalizátor(mezikus svodů nebude v jednom kuse, ale extra vyndavací+nerez),omezená rychlost na 299(dá se odastranit třeba Giprem-doporučuju),a zřejmě by se ještě něco našlo, teď už si na víc nevzpomínám...

Převodovka stejná...

měl jsem 99ku a teď jezdim 03ku

-jinak převodovku jsem měnil právě na té 99ce...

tady menší recenze tu

edit: korekce chyb(pravopisnejch)

Naposledy editováno 29.12.2009 00:45:04

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

29.12.2009 v 11:14 | Nahoru | #4
JJ jak říká Mari.

Jinak třeba ZX12R 2002 a vejš má oproti prvním ročníkům 2001 a 2000 - cca 140 vylepšení.
To jenom kdyby si se rozhodoval ještě koupit ZX 12R.

Jinak mě to zatím slouží jak má - napínák mám měněnej od výroby za hydraulickej.

Naposledy editováno 29.12.2009 11:17:25

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

29.12.2009 v 14:27 | Nahoru | #5
ten tachec do 340 je masakr když busu, tak s tímhle tachem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

29.12.2009 v 15:09 | Nahoru | #6

šmudla>JJ jak říká Mari.

Jinak třeba ZX12R 2002 a vejš má oproti prvním ročníkům 2001 a 2000 - cca 140 vylepšení.
To jenom kdyby si se rozhodoval ještě koupit ZX 12R.

Jinak mě to zatím slouží jak má - napínák mám měněnej od výroby za hydraulickej.


To je snad poprvé co čtu, že majitel busy doporučuje i ZX

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

29.12.2009 v 15:20 | Nahoru | #7
Vlada XX> tak já proti tý zelený svini nic nemám - naopak jsem po ní dříve pokukoval, když jsem se rozhodoval mezi busou a ZX

Naposledy editováno 29.12.2009 15:31:16

(reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

29.12.2009 v 16:48 | Nahoru | #8

šmudla>Vlada XX> tak já proti tý zelený svini nic nemám



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

29.12.2009 v 17:42 | Nahoru | #9

Whistler>ten tachec do 340 je masakr když busu, tak s tímhle tachem


že jo, já bych to taky nijak jinak nechtěl, na těchle mašinách co to bylo (zx12, busa) to prostě patří. Ten tacho ted jak je do 290 je fakt ostuda

(reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 10:14 | Nahoru | #10
YOSH_BOY> přesně, docela mě sere jak ksou ty nový modely čím dál víc očesávaný o svojí exkluzivitu

(reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 16:37 | Nahoru | #11
mari> Jo tak to už jsem četl,moc fajn článek.Je ten napínák zas tak moc důležitej? Přeskakují rozvody,nebo proč se to mění?Má to cenu jít do 99?U ty převodovky ti odešla celá převodovka,nebo jen poslední 2 rychlosti?Nevíš tu cenu předělání toho napínáku?Co jsem se díval na tu převodovku,tak podle obrázků by měla jít vydělat zespodu,bez rozdělání celýho motoru.Je to tak?Jsou u busy ješte nějaký problémy kromě převodovky a toho čerpadla?Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 16:39 | Nahoru | #12
šmudla> ZX12 je taky hezká motorka,ale Busa je Busa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 17:35 | Nahoru | #13
Dzany> ten napínák - budeš mít měněnej - ale zjistíš to snadno - odklopíš nádrž a vidíš.
Dříve tam byl mechanickej, ted hydraulickej(olej) vede k němu hadice. Předělání kolem 15 tisíc jestli se nepletu. Pokud ta Busa bude z Německa tak tam to svolávali a měnily zadarmo.

Pokud tam bude starej mechanickej tak se ti to potká, a třeba ve 250 Km/h se ti to stane osudným.
Převodovka jde vyndat zespodu. Jinak jestli chceš manuál tak ho mám v profilu - tak se na nej mrkni.

Obecně je ten motor velice dobře postavenej a spolehlivej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 17:48 | Nahoru | #14
Dzany> jenom matroš na předělání toho napínáku stál tehdy cca 10 tis+práce, tak že by to mohlo bejt , jak píše šmudla...
A jak píše šmudla, že se ti to potká , taky nemusí být pravda.Stalo se to v pár procentech z celkovýho počtu vyrobených kusů(jistě by se napočítaly na prstech jedný ruky).Z preventivních důvodů to nechali předělat na tu hydrauliku, ale najdeš mechoše, kterej ti řekne, že je to zbytečný předělávat.Já radim radši předělat...

Co ovšem neni pravda, jak píše šmudla(a nevim, jak na takovou blbost přišel... ), že jde převodovka vyndat někudy spodem, bez půlení motoru.To bohužel u Busy možný neni...

JINAK MI ODEŠLY NA PPŘEVODOVCE BOČNÍ ZUBY NA PŘENOS SÍLY, MEZI JEDNOTLIVEJMA OZUB KOLAMA(SESEKANÝ HRYNY).Občas to na neutrál do sebe bouchlo, byl jsem z toho celkem vyjevenej.Po rozdělání motoru jse, zjistil, že jedna vidlička řazení byla ubroušená a úplně zakalená do fialova-dával jsem sem tenkrát i nějaký fotky, na forum...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 17:50 | Nahoru | #15
šmudla> Já vím jak vypadá ten napínák,jen mě zajímalo jestly to doopravdy muže skočit.Co podvozkově,stačí i na novější modely?jak je na tom spotřeba?Co olej,žerou tyhle motory?Je ještě něco naco si dát bacha při kupování?Na něco coje fakt specifický jen pro busu. Já jsu sice rozhodnutej,ale zháním přece jen co nejvíc informací.Jinak díky moc

(reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 17:51 | Nahoru | #16
mari> no tak to vidíš, já žil celou dobu v bludu :\

(reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 17:56 | Nahoru | #17
Dzany> já jsem s podvozkem max spokojenej, záleží na obutí - jezdil jsem michelin pilot - road a do zatáček se to vlní. Dal jsem Dunlop sportmax D208 RR a jezdil jsem na autodromu a bez sebemenšího zavlnění či problému.

Mám na tom nehomologovaný roury carbonový - do doby když jsem tam měl orig. výfuky nevzala olej - po výměně za ty roury z kamen si něco vezme -,ale to neřeším. .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 17:58 | Nahoru | #18
mari> Podle manuálu by ta převodovka měla jít ven bez rozdělání vršku.Jen by se měl rozpůlit kartr,kterej se dělí na spodní a vrchní díl.Jestly se ale pletu tak mě oprav!Takže jestly pujde blbě řadit nebo budou vyskakovat kvalty,tak raděj pryč od toho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 18:19 | Nahoru | #19
Dzany> tak to jsme si asi nerozuměli.Vyndavání převodovky nemá s rozděláním vršku nic společnýho.Jsou motory, kde převodovku vyjmeš, aniž bys musel půlit celej motor(spodek, tj. i s klikovkou).No aspoň jsem si prohlédl šály a byly v pohodě...

A pak jsou motory, kdy rozděláš opravdu jen převodovku.

Jinak asi takhle ti to řeknu, je to jak u všech ost. motorek.
Když tomu někdo dává, co to potřebuje, nevěřim, že by motor vykazoval nějaké samovolné vady a extra opotřebení, spíš si troufám tvrdit, že naopak vydrží víc, díky robustnímu motru, kterej se nehoní za otáčkama.Nakonec to, že to cpou do bugin, vrtulníků a motor snese o dost větší navýšení výkonu bez potřeby spec. vnitřností, je toho důkazem.

Mě žádná Busa nikdy olej nebrala, ani nikomu, koho znám.Jedinou vyjímkou je Belf, kterej měl Busu od novoty a údajně mu začala brát nesmysl oleje.Měl to ještě v záruce, tušim mu dali asi novej, ale to bych kecal...Ale on, to , co nalítal za sezonu, já mám na 3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 18:23 | Nahoru | #20

Dzany>mari> Takže jestly pujde blbě řadit nebo budou vyskakovat kvalty,tak raděj pryč od toho?



Spíš ti odejdou ty boční zuby, protože motorka má celkem velkej krouťák a na každej umí šetrně a účelně řadit...

Co je fakt, tak rád mezi 4 a5kou a 5a6kou padá falešnej neutrál, no a když se to tam pak snažíš dokopnout a slyšíš ty rány, tak to je dle mě nejlepší způsob ty zuby očesat.Dá se to řešit řazenim bez spojky a nebo se to dá "i naučit", aby to tam padalo jek má...

Ale zjistil jsem, že tímto neduhem trpí dost motorek...

Naposledy editováno 30.12.2009 18:43:25

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 18:42 | Nahoru | #21
[img]
[img]

Ta vidlička asi nepotřebuje komentář...

(reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 18:52 | Nahoru | #22
mari> tak to jsme si asi nerozuměli.Vyndavání převodovky nemá s rozděláním vršku nic společnýho.Jsou motory, kde převodovku vyjmeš, aniž bys musel půlit celej motor(spodek, tj. i s klikovkou).No aspoň jsem si prohlédl šály a byly v pohodě...

U mýho VFRka třeba musíš rozdělat celej motor,aby ses k tý převodovce dostal.KTM to má taky tak. Mám právě jednu busu vyhlídlou a jen o bud po novým roku tak se na ni ju číhnout.Vím že je to 99 a že je puvodem z ČR.Proto jsem se ptal na ten napínák!Staší tam namontovat jen ten novej napínák a napojit na tlakovej olej,nebo se musí nějak upravovat i blok? Jak je to z výfukama?Nahrává se nová mapa když jsou tam ladáky?Nebo jak to mají ošéfovaný japončíci!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 18:55 | Nahoru | #23
mari> Tak tomu se říká super přístup Tos kupoval uplně novou celou převodovku?cena????

(reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 18:59 | Nahoru | #24
mari> pokud řadíš ve vysokejch rychlostech tak to tam padá nádherně, mě to tam padne pouze když chci jet 70 na šestku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 19:04 | Nahoru | #25
Dzany> Ta předělávka na hydrauliku: nic se s blokem nedělá,vše zůstane jak je, akorát ti daj komplet jinej napínák a k němu ti povede hadice

Převodovku jsem nakonec sehnal z 02ky a byla jak nová, bez sebemenšího optřebení.A podařilo se mi ji koupit za slušnou cenu, cca 200 éček, jestli si pamatuju dobře...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 19:28 | Nahoru | #26
mari>šmudla> Díky,moc jste pomohly.Jo a MARI máš fakt pěknou BUSU
Už aby byla nějaká doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 19:33 | Nahoru | #27
Dzany> hele hoď link - jestli máš nějakou v merku na tipmotu nebo motoinzerci a nebo na motoplanete a nebo na motorkarich.cz a nebo nekde jinde .

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 19:35 | Nahoru | #28
Jenom si dej ještě bacha - některý francouzký verze jsou uškrcený na 135 koní třeba tahle -
zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 19:44 | Nahoru | #29

(reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa

30.12.2009 v 19:45 | Nahoru | #30

šmudla>Jenom si dej ještě bacha - některý francouzký verze jsou uškrcený na 135 koní třeba tahle -
zde



bavil jsem se s majitelem(měl ji vystavenou na výstavě "motocykl" v Praze) a neříkal nic o tom, že to má škrcený.Spíš vystupoval stylem-moje Busa je nejrychlejší na světě...

PS: co vim, tak Busu škrtí přiblblym kouskem plíšku, co zamezí otevřít klapky do plna, takže odstranění je věc chvilky...
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist