A nejvíc mě dostává, když někdo prodává mito,rs atd. jak vždycky tvrdí, že je všechno udělaný, komplet po GO a motorka se do měsíce vysere s železnou jistotou. Pamatuju si na ty časy, když mi bylo 17 a jezdil sem na Jawě 350 a kluci se ušklebovali, že je to dech a všichni byli zblázněný do ostrejch dvoutaktů, jeden koupil Mito, další dva Frecii, jeden Supercity a jeden RS 125. Dohromady sme nikdy nevyjeli, furt se něco neustále řešilo, furt něco nefungovalo, furt se něco sralo. Přívěra fungovala jen jednomu, na frecii, tomu se ale vysrala hromada jinejch věcí. Brácha měl to Mito, neuvěřitelnej šrot, čína je proti tomu Cadillac. Koupil to za 30, 20 do toho vrazil a po 2 letech to prodal jako nepojízdnej šrot za 10 tis. Kupec do toho vrazil dalších 20tis, aby to vubec zprovoznil. Jízda na tom, byla utrpením. Vibrace jak svině, nejelo to, chlastalo to, na Jawce 350 sem ho zpráskal kdykoli, vyjímkou byla akorát, když se jelo z kopce nebo po hodně dlouhý rovině, tam se mu to pak vyšplhalo na 150, ale než to tam bylo, stihnul bych si vyhonit kokot... Hlavně že prodejce tvrdil, že to lítá 180 jako nic, haha... Druhej, co koupil tu RS 125, tomu prasknul válec už při převozu domu
Prodejce samozřejmě nechtěl nic slyšet, že prý je vše nové(tvrdí to opravdu každej), tk kámoš měl 3 měsíce po ježdění. Nakonec po neskutečnejch obštrukcích, než se sehnaly díly a řádně vycucal zbytek peněženky konečně vyjel(nefunkční přívěru si rychle rozmyslel, když viděl tu nehoráznou paletu za novou plus servo a řídící jednotku)zajel a světe div se, ono to jelo na hovno. S felicií 1.3 sem mu dal sodu kdykoliv kdekoliv a to to měl otevřený, na rovině to těch 150 dalo, ale zas to byla doba. Ten s tou supercity jí koupil a hned jí bleskem prodával zpět se ztrátou, když viděl jak se to sype. No ne, tohle mi nesmí do baráku, jedině fungl novou a zadarmo
ale zas za ty prachy se dá pořídit WR 250R a to je o něčem jinym