paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.

Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:32 | Nahoru | #1

Bludevil>Mě taky minulý týden na sradovi (ve dvou) zničila A8 4.2 TDI. Jo když tě rozseká nafta, je to zlý, ale když jsem se podíval na parametry té nafty a víc jak 600Nm krouťáku, tak chápu že šance asi nebyla. Nalepil se za mě asi ve 170ti, pravý pruh byl plný, tak jsem nechtěl zdržovat a vzal za to, asi ve 255 kmh jsem uhnul do pravého, neujel jsem mu ani o metr.


Proč zlý, když tě rozseká nafta? Vždyť TDI jezdí i automobilové závody na okruhu (viděl jsem Seaty) a docela jim to utíkalo.
Spíš ti proměřuje tachometr... tyhle auta mají v sérii omezovač na 250 km/h. Očividně si jel reálně tak jen 240
EDIT: nebo měl omezovač odstraněn

Naposledy editováno 10.08.2010 10:32:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:43 | Nahoru | #2

No-limits>Proč zlý, když tě rozseká nafta? Vždyť TDI jezdí i automobilové závody na okruhu (viděl jsem Seaty) a docela jim to utíkalo.
Spíš ti proměřuje tachometr... tyhle auta mají v sérii omezovač na 250 km/h. Očividně si jel reálně tak jen 240
EDIT: nebo měl omezovač odstraněn



Kámošovi to fičí i přes omezovač, který má na 225km/h. Včera u brna dal tohle. (passat cc 1.8 benzin)

[URL=

Naposledy editováno 10.08.2010 10:45:20

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:51 | Nahoru | #3

No-limits>Proč zlý, když tě rozseká nafta? Vždyť TDI jezdí i automobilové závody na okruhu (viděl jsem Seaty) a docela jim to utíkalo.
Spíš ti proměřuje tachometr... tyhle auta mají v sérii omezovač na 250 km/h. Očividně si jel reálně tak jen 240
EDIT: nebo měl omezovač odstraněn


Oni hlavně maj omezovač na reálných cca 250, ne striktně tacho 250. Když ty si k tomu přičteš prokluz zadního kola motorky v té rychlosti, tak to pochopíš. Méně teorie, více praxe;)

btw, k té naftě... přečti si předpisy těch tříd kde se vyskytuje nafta a pochopíš proč jezdí. Má podobně "férové" podmínky vzhledem k ostatním, jako Ducati ve WSBK

Naposledy editováno 10.08.2010 11:52:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist