Suzuki GV 1400 (1986)
Těrlicko, meridianJe to tank, autobus, pořádný kus železa, ale především úžasná obrovská mašina.
1986 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1360 cm3 |
Výkon | 81.8 kW |
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min |
Točivý moment | 123 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 5500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 4 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 81 mm |
Zdvih | 66 mm |
Kompresní poměr | 9.5 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel |
Zdvih předního odpr. | 150 mm |
Zdvih zadního odpr. | 100 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 381 mm |
Brzdy vzadu | kotouč |
Rozměr přední pneu | Dunlop Elite-3 |
Rozměr zadní pneu | Dunlop Elite-3 |
Rozvor | 1669 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Suchá hmotnost | 342 kg |
Pohotovostní hmotnost | 373.3 kg |
Objem nádrže | 23.09 l |
Rezerva | 3.79 l |
Spotřeba | 6.19 l/100 km |
Zrychlení | 2.1 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 193 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Koupě moto | 6 | 2.12.2017 12:22 |
Je to tank, autobus, pořádný kus železa, ale především úžasná obrovská mašina.
Konecne splneny sen z roku 1983... Otcovi som vtedy ukazal fotku GoldWinga zo stretka v NSR... a dod...
Luxusní Cadilac na 2 kolech a pro velké a silné chlapy.
Suzuki GV 1400 Cavalcade Japonský Mamut
Je to tank, autobus, pořádný kus železa, ale především úžasná obrovská mašina.
Konecne splneny sen z roku 1983... Otcovi som vtedy ukazal fotku GoldWinga zo stretka v NSR... a dod...
Luxusní Cadilac na 2 kolech a pro velké a silné chlapy.
Suzuki GV 1400 Cavalcade Japonský Mamut
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 8.5/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 3.0/10 |
Město | 6.5/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 1.0/10 |
Servisní síť | 1.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.5/10 |
Nabídka doplňků | 4.5/10 |
Servisní intervaly | 5.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 10.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 10.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 10.0/10 |
Světla | 9.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XVZ 1200 Venture | Byla to možnost, asi to bylo o tom, že Cavalcade se mi líbila více. |
Honda GL1500 GoldWing | Více mě zaujala jedinečnost Suzuki Cavalcade a projev motoru do V. |
Yamaha XVZ 1200 Venture | Zrovna sa mi ziadna v ponuke nepacila a ked som zbadal Babicku Suzicku (Suzuki GV1400 Cavalcade LX) uz som nehladal |
Honda GL1100 GoldWing | Chlapik ma asi mesiac tahal za nos a nakoniec... GoldWing je klasika a zakladatel tejto triedy t.j. luxury tourier |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda GL1200 GoldWing | Je jich jak šafránu, ale třeba na ní také dojde |