Triumph Street Twin - britský gentleman
09.05.2016
27.10.2022
23.02.2021
23.09.2020
02.10.2018
12.02.2018
30.05.2017
04.04.2017
12.02.2016
14.01.2016
28.10.2015
2016 | 2017 | 2019 | 2021 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 900 cm3 | |||
Výkon | 40.5 kW | 40.1 kW | 47.8 kW | |
Výkon při otáčkách | 5900 ot/min | 7500 ot/min | ||
Točivý moment | 80 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 3230 ot/min | 3800 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | OHC | DOHC | OHC | |
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 84.6 mm | |||
Zdvih | 80 mm | |||
Kompresní poměr | 10.55 : 1 | 10.6 : 1 | 10.5 : 1 | 11 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Kolébkový | - | Trubkový | |
Materiál rámu | ocel | - | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | - |
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |||
Přední třmen | dvoupístkový | - | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 18 " | - | 19 " | 18 " |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | 100/90 | 100/90-18 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70 R17 | 150/70-R17 | 150/70 | 150/70R17 |
Rozvor | 1439 mm | 1415 mm | 1450 mm | |
Úhel hlavy řízení | 25.1 ° | |||
Závlek předního kola | 102.4 mm | - | 102.4 mm | |
Výška sedla | 750 mm | 760 mm | 765 mm | |
Suchá hmotnost | 198 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 225 kg | 216 kg | |
Objem nádrže | 12 l | 12.11 l | 12 l | |
Množství oleje | 3.8 l | 3 l | - | |
Spotřeba | 3.87 l/100 km | 3.7 l/100 km | 4.1 l/100 km | |
Zrychlení | 4.6 0-100 km/h | 4.4 0-100 km/h | - | |
Maximální rychlost | 176 km/h | 192 km/h | - | |
První cena | - | 237900 Kč | - | |
Výměna motorového oleje | - | 16000 Km | ||
Výměna olejového filtru | - | 16000 Km | ||
Výměna zapalovací svíčky | - | 32000 Km | - | |
Seřízení ventilové vůle | - | 32000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Triumph Classics | 136 | 15.11.2023 09:41 | ||
Japonské | Honda H'Ness CB350 | 18 | 31.10.2020 06:30 |
Super klasika, príjemne povozenie, s drobnými muchami...
Do města, do práce, na pohodu, ale zvládne i sportovnější jízdu na okreskách cestách nebo v klidu de...
klasika 80-tých let s podmanivým bublajícím, ale i svižně se vytáčejícím motorem na pohodovou jízdu ...
Modern klasik, ten název to vystihuje. Krásně propracovaná motorka na projíždění se po okolí, do měs...
Anglický gentleman, na projížďku i delší cestu. Pohodlný, klasický motocykl s dostatkem výkonu, krás...
Nádherná, stylová mašina s parádním zvukem, klasické tvary, moderní technologie, v černé prostě neod...
Cafe ala anglie? Kvalita Triumph, krásné detaily.
Rychlá, nízká, lehká a hbitá. Základní výbava, stříbrný lak. Seškrcena o 5 kW kvůli A2.
Street Twin je nový model klasického Triumphu s kapalinou chlazeným řadovým dvouválcem.
Původní majitel měl Streeta trochu upraveného do "pražského" provozu (scrambler). Já si ho postupně ...
Cafe ala anglie? Kvalita Triumph, krásné detaily.
klasika 80-tých let s podmanivým bublajícím, ale i svižně se vytáčejícím motorem na pohodovou jízdu ...
Původní majitel měl Streeta trochu upraveného do "pražského" provozu (scrambler). Já si ho postupně ...
My little Bonnie... ;-) Pohodová motorka klasického vzhledu.
Klasická značka, klasická motorka
Modern klasik, ten název to vystihuje. Krásně propracovaná motorka na projíždění se po okolí, do měs...
Triumph Street Twin - klasika s moderními prvky
Prostě Angličan!!! Jeden pohled u prodejce a bylo okamžitě jasno.
Nádherná, stylová mašina s parádním zvukem, klasické tvary, moderní technologie, v černé prostě neod...
Anglický gentleman, na projížďku i delší cestu. Pohodlný, klasický motocykl s dostatkem výkonu, krás...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Spojka | 9.6/10 |
Vibrace | 8.2/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.4/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Brzdy | 8.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 7.7/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 9.3/10 |
Cestování | 7.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3.0/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 4.5/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 9.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | 4.0/10 |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna Svartpilen 401 | Jel jsem a je slabá, musí se točit, nepohodlná, malá. |
Moto Guzzi V7 Classic | Triumph je víc cafe. |
Triumph Bonneville 900 | Retro vzhled ještě o 20 let starší, než Speed/Street Twin |
Brixton Cromwell 1200 | velké velké dilema- za cenu nového Triumpha 900 nový Brixton 1200... ale opravdu moc tvrdé sedlo na moje ježdění. |
Royal Enfield Interceptor | |
Kawasaki W800 Street | aktuálně dlouhá čekací doba na dodání a slabší výkon |
Honda CMX1100 Rebel | Druhá volba, celkem logická když jsem jezdil 4 roky na Hondě 500 Rebel. Taky jsem ji vyzkoušel u skvělého prodejce v Letech. Přijel jsem na 2 hodiny na servis a místo čekání jsem vyzkoušel velkého rebela. Super motorka, ale prostě jenom větší Rebel. |
Moto Guzzi V7 850 | Byla to první volba. Zdála se mi ale trochu těžkopádná, hůře ovladatelná, těžší. Ani ten zátah nebyl, jak jsem si představoval. Líbile se mi, že je to vzduch, kardan, Ale to bylo vše. Chybělo nadšení, žádný WOW efekt. |
Kawasaki Z900RS | Cena, dojem ze zkušební jízdy... :-( |
Yamaha XV 950/R/Bolt | Ještě jsem se chtěl podívat na Triumphy (dealer byl asi 15mil od místa kde jsem bydlel) ale měla to být formalita. |
Harley Davidson XL 883N Iron | Prodejce to nechtěl z nějakého důvodu nahodit (na prodejně) a některé detaily nebyly nic moc. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CMX500 Rebel | moc drahá |
Kawasaki W800 Street | Vysoká cena a nezájem prodejce. |
Moto Guzzi V7 Special | Moc pěkný, na pohled velmi pěkně zpracovaný, bohužel nemožnost testovací jízdy a přece jen, není to vzduchem chlazený V-twin a má řetěz a litá kola. |
Yamaha XSR 900 | |
Honda CB 650R | Cena, |
Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Na japonské stroje mám lepšie referencie od skúseného servisáka. |
Triumph Thruxton 900 | |
Moto Guzzi V7 Rough | Vážný adept, ale poněkud užší, drobnější a chybí atmosféra První kozí. Když jsem přesedával mezi V7, Street Twinem a RE Interceptorem na Motosalonu 2019, jen Guzzi sedla jak zadek na hrnec. |
Moto Guzzi V7 Special | prodejce triumpholomouc mi neumožnil zkušební jízdu na tomto modelu a odkázal mě na možnost projet model bonneville |
Suzuki GSF 1200S Bandit | Výroba v Thajsku - tváří se že v GB |
Moto Guzzi V7 Stone | Nebyla možnost si moto projet. Pro Guzzi body navíc zajistil motor chlazený vzduchem, kardan a podélně umístěný motor do V. |
Moto Guzzi V7 Stone | Hodně podobná motorka a technicky na mnohem vyšší úrovni a výkonnější, ale nebyly v té době k sehnání ojeté. |
Moto Guzzi V9 Roamer | neschopný prodejce |
Ducati Scrambler | Duc je Duc |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | Celaskon | prirucka-triumph-t12.pdf | 4.9 MB | Překlad Manuálu pro dané motocykly Triumph |
2020 | Jojko | triumph-bonneville-t.pdf | 4.9 MB | Uživatelská příručka |
2018 | Jirtak | modern-classics-str.pdf | 5.9 MB | Uživatelská příručka obsahuje informace o motocyklech Triumph Street Twin, Street Cup, Street Scrambler, Thruxton, Thruxton R, Bonneville T100 a T120. |