Původem čz 175/450 ale kvůli jinému motoru Jawa 250/559 a tudíž i jinému rámu,je to vlastně už úplně jiná motorka... Duchem ale pořád číza, u který to všechno začalo
Recenze
---Rozhod jsem se, že podvozek zkusím udělat pořádnej,to znamená že tam nejspíš na prdel padne centrál z XT a do předu vidle z XT.. Vidle jsou asi o 5 cm delší,což mi nevadí. Sehnal jsem to oboje za super peníze
Vše o téhlě přestavbě TADY . Co dodat, 175 mi už nestačila, motor vyběhanej že se tam píst kvedlal jak nudle v bandě, a než ho nechávat vybrousit,radši jsem si sehnal 250/559 ať mám na čem stavět. Tenhle motor měl v klikové skříni olej, tudíž nový ložiska, gufera, těsnění, leštěná kliková skříň, dno pístu, korky v klice.. Komprese oproti 175/450 neuvěřitelná. Motor je osazen v rámu, který jsem našel před lety zahozený v rozpadající se opuštěné kůlně, ještě že jsem si ho nechal Takže začnu znova, zadní tlumiče z jawy 250 (stavitelné) ,přední nechávám origo, plastový blatníky,rozeta zatím zůstane 78Z ale myslím si že seženu menší, hlavně téhle zuby odešly do věčných lovišť Na výsledek se určitě těším, i když to dá ještě hodně práce, jenom zprovoznit motor.. Jinak jak říkám, všechno o přestavbě na stránkách www.cz-cross.iprostor.cz
PŮVODNÍ TEXT:
ČZ 175/450-úprava na cross..Koupil sem jí za 1200 KČ,byla v hroznym stavu-voda ve válci a vejfuku,špatně udělaná elektrika,špatná spojka,olej v motoru se podobal spíš lepidlu,píst olámanej,z kroužků byla jenom půlka,...
Po opravě všech nedostatků sem na ní chvíli jezdil,protože do tý doby sem měl jenom 2 pionýry a babettu,tak sem si užíval na rychlejší a silnější motorce..Zhruba po měsíci ježdění se začala ku*vit,ne motorově,ale podvozek..Zadní tlumiče praskly (byli špatně uchycený od předchozího majitele a nemohli se pootáčet,protože chyběli silentbloky,byla jen otázka času kdy se ukroutěj) a píchnul sem zadní gumu,opravil sem to a vyjel sem tak půlku nádrže a začal sem přestavovat.Už od začátku sem plánoval že si jí přestavim podle sebe..
ta tam uz byla..
kde si splasil rozetu? ta se mi líbí