globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2024 v 19:26 | Nahoru | #20551

Londoner píše: Ford jako Ford



Ja proti fordu nic nemam, najel jsem nekolik mozna set tisic smaxem a

Jen vyhled meho podnikani do budoucna je takovej, ze se neodvazim si vzit na dluh drahe auto…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2024 v 19:44 | Nahoru | #20552

assassin píše: oxygen> ciste virtualni dilo dvorniho designera seznam.cz ma byt konkurence konkretne ceho ?



No ještě skoro virtuální Bohemky, né přece?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2024 v 19:49 | Nahoru | #20553
A už se neupejpej a skoč do teho Tranďáka, woe dyť o ňom víš všechno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2024 v 20:27 | Nahoru | #20554

oxygen píše: No ještě skoro virtuální Bohemky, né přece?



Jak jsi rikal, mas dnes slabsi den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2024 v 20:28 | Nahoru | #20555

oxygen píše: A už se neupejpej a skoč do teho Tranďáka, woe dyť o ňom víš všechno...



Vim, ale nemam prachy a resim parkovani…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2024 v 20:40 | Nahoru | #20556
assassin> ja dneska opravil po trech dnech tekouci zachod....
Treba se ti taky zacne darit....

Naposledy editováno 03.05.2024 20:40:38

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2024 v 20:56 | Nahoru | #20557
oioi01> me se sem tam taky neco povede… jen ty auta ne…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2024 v 23:27 | Nahoru | #20558

assassin píše: Jak jsi rikal, mas dnes slabsi den



Pche, bejvávalo je večer, tak jsem ožil ale kolena se mi ještě chvějó aji křupó - to úterní Mejto mi teda odrovnalo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 00:04 | Nahoru | #20559
oxygen> tak ty uz mas letos okruhovou premieru za sebou ja jestli rozhejbu motorku tak jedu ve stredu do Lichtace

Jinak uz delam na dilech na varga.. co jsem nasal nejake info ze zamori, tak je ta vec urcite rychlejsi nez ktm/hqv 450 .. v primce smazne i 701 … v zavodnim tempu da baterka 15-20min

Naposledy editováno 04.05.2024 00:06:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 08:45 | Nahoru | #20560
assassin> kolik minut v závodním tempu dáš ty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 08:51 | Nahoru | #20561
assassin> jen prehodis kola nebo jeste neco dalsiho??

To budes mit dva motardy?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 11:05 | Nahoru | #20562

assassin píše: zmulin> ja prave chci mit s autem co nejmin starosti, proto nechci zadny dalsi, prendavat motory atd…
Par zavad uz jsem identifikoval, v podstate to jsou chyby mechaniku co se tim zabyvali… takze me trosku do slepe ulicky dostali oni… jak zaznamenam maly pokrok, tak treba zase prijde chut se tim zabyvat



To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 11:09 | Nahoru | #20563

FiZzeR píše: To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze



Tak to je ale slušná indície. Co přesně si tam dal za čerpadlo? Původ, výrobce, bylo nové?

Aby to nebylo jak s Augustou a throtle body To by k tobě celkem sedělo

U assassina chápu, že je to v prdeli. Jeden mechanik něco pohrabe, řekne nevím, dál... A vrátí to v horším stavu, než to dostal a pak se pokusí další "šikovnej, o kterém se ví, že umí"... A to je pak peklo.

Já teda taky nemám co říkat. Začal sem kdysi turbem, to bylo ok, zase sem ho složil a po instalaci do auta a hledal dál. Našel sem postupně další 3 zavady, ale pořád tam ten tlak nebyl správně. Pak sem se vrátil k turbu, nastavil doraz a hotovo.

Naposledy editováno 04.05.2024 11:20:08

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 11:24 | Nahoru | #20564

FiZzeR píše: .. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze ..



tvl víš, že se ti povedl citát na úrovni Být, či nebýt -?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 12:36 | Nahoru | #20565

FiZzeR píše: To je na tom to nejhorší, když do toho hrábneš, tak tam leckdy můžeš zanést další error a pak se honíš za vlastním ocasem. Mně to předtím než jsem měnil filtr a čerpadlo taky jenom občas nechtělo chytat, drama začalo až pak. Ale to je tak vždycky, když tomu koupíš něco novýho - začne si to myslet, že máš peníze

zkus vždycky udělat jen jednu věc,jinak se nikdy nedovovis, kde byla chyba. Zvlášť u těch slozitejch vejementu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2024 v 13:52 | Nahoru | #20566
FiZzeR> Ventil funguje jen jako regulátor teploty paliva na vstupu do filtru,studené se ohřívá zpátečkou aby neucpalo filtr a po zahřátí se chladí zpátečka palivem z nádrže. Ten vzduch se tam muže dostat po zahřátí vratkou z nádrže (pokud je v nádrži nad hladinou) za předpokladu že čerpadlo v nádrži neudělá přetlak na vstupu.



Naposledy editováno 04.05.2024 13:56:40

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 17:21 | Nahoru | #20567

nemako píše: assassin> kolik minut v závodním tempu dáš ty?



Za den dam tak 3mth? Nevim uz presne, musel bych kouknout do dat. Ale ja uz se asi nechystam trhat rekordy

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 17:22 | Nahoru | #20568

oioi01 píše: assassin> jen prehodis kola nebo jeste neco dalsiho??

To budes mit dva motardy?



Kola, přední brzdu a prevody. Chci to zkusit. Tzn primárně to zůstane MX.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 17:23 | Nahoru | #20569
Weisner> Najs

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 20:09 | Nahoru | #20570

PetrL3 píše: Tak to je ale slušná indície. Co přesně si tam dal za čerpadlo? Původ, výrobce, bylo nové?

Aby to nebylo jak s Augustou a throtle body To by k tobě celkem sedělo

U assassina chápu, že je to v prdeli. Jeden mechanik něco pohrabe, řekne nevím, dál... A vrátí to v horším stavu, než to dostal a pak se pokusí další "šikovnej, o kterém se ví, že umí"... A to je pak peklo.

Já teda taky nemám co říkat. Začal sem kdysi turbem, to bylo ok, zase sem ho složil a po instalaci do auta a hledal dál. Našel sem postupně další 3 zavady, ale pořád tam ten tlak nebyl správně. Pak sem se vrátil k turbu, nastavil doraz a hotovo.



Filtr mann - dražší, měl by být shodný s origo, prý na tom záleží. Čerpadlo komplet celá jednotka, nové, nějaká střední druhoška. Originální má bypass - když se zastaví, tandem ho dokáže procucnout, což druhoška neumožňuje ( a nové OEM už ho taky nemá). To je potenciální zrada a tam tuším že by mohl být problém s tím cukáním, kdyby se za jízdy čerpadlo zastavilo. Nenapadá mě, jak hlídat proudový odběr čerpadla za jízdy, asi bude lepší tlakoměr - ten mám, ale mám duševní problém tahat metry hadice s naftou skrz auto.

(Origo čerpadlo mám na stole, motorek jede, nahoře je nějakej ventil - buď regulace tlaku nebo ta zpětná klapka, utíká tamtudy většina tlaku. Je to plastová čepička a vypadá to, jako by pod ní něco chybělo. Už tam někdo byl, byl uštíplej kus konektoru. Když pod tu čepičku strčím kuličku z ložiska, dává tlak i průtok co má. Ale zase nevím co tam chybí a jak to má vypadat.)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 20:10 | Nahoru | #20571

nemako píše: zkus vždycky udělat jen jednu věc,jinak se nikdy nedovovis, kde byla chyba. Zvlášť u těch slozitejch vejementu.



Dělám. Vždycky něco vyměním, ono se to tváří že už je to ok, a pak zase tumáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.5.2024 v 20:13 | Nahoru | #20572

Weisner píše: FiZzeR> Ventil funguje jen jako regulátor teploty paliva na vstupu do filtru,studené se ohřívá zpátečkou aby neucpalo filtr a po zahřátí se chladí zpátečka palivem z nádrže. Ten vzduch se tam muže dostat po zahřátí vratkou z nádrže (pokud je v nádrži nad hladinou) za předpokladu že čerpadlo v nádrži neudělá přetlak na vstupu.



Super, to jsem potřeboval. Tady jsou sice vstupy i výstupy v jedné lajně, vratka není přesazená, ale předpokládám že to nic neznamená.
Čili to že jde nafta z obou hadic je v pořádku.
Vratka v nádrži by měla být pod hladinou. Tak nechápu kde se to tam bere Leda že by se to stihlo zavzdušnit než to vystydne a zavře. Bubliny lezly z hadice na vratce ve směru z nádrže k motoru.

Dneska jsem po jízdě skřípnul hadici na vstupu do filtru, zatím žádná bublina. Příště zkusím skřípnout vratku, a pak hadici z filtru do tandemu, uvidíme co se bude měnit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2024 v 16:57 | Nahoru | #20573
FiZzeR> Jj, je to jen princip co jsem našel v materiálu ze školení, myslím že v reálu to bude částečně průchozí do vratky nádrže kvůli odvzdušnění i v uzavřeném stavu.U verze s tímto ventilem je ještě zrušený chladič paliva + zvýšený otvírací tlak ventilu na el. čerpadle na 0.8 bar (počítají s vyšší teplotou paliva v nádrži) já bych se zaměřil na tu vratku z nádrže, natvrdo bych to ucpal (stiskl) a sledoval zda tam bude těch bublin stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2024 v 18:54 | Nahoru | #20574
Fizzer: hele nemuze byt v te nádrži ta vratka urezla treba a nad hladinou si brát vzduch? Moc nad tim nepremyslim, leju do hlavy pivo a jen tak strilim co me napadne, tak me nekamenujte

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2024 v 19:10 | Nahoru | #20575
assassin> nene, je to součást pumpy, to žlutý čůro úplně vpravo, vede do toho horního výřezu na hrnci, kterej plní ten venturi vehement vlevo, tzn má být pořád pod hladinou.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2024 v 19:12 | Nahoru | #20576
Skřípnutí hadice se minulo účinkem, na přívodu sice nafta zůstala, vratka se vyprázdnila, chytlo to normálně, ale stejně prvních pět minut lezou bubliny.
Po vypnutí motoru to vyflusne naftu z filtru zpátky do nádrže, jako by v něm byl natlakovanej vzduch (od filtru do tandemu zůstala hadice plná)

E. Ale to může být jenom blbě odvzdušněný, nikam jsem nejel, běželo to jen na místě.

Naposledy editováno 05.05.2024 19:15:31

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2024 v 19:30 | Nahoru | #20577
Asi si vezmu tejden dovolenou a vyndám ty vstřiky

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2024 v 14:31 | Nahoru | #20578
Dam zas trochu navrat (od enyaqu apod.) k poctivym autum.
V SO jsem se nahodne na pomezi Vysociny a JM kraje potkal s moc peknou třícou. :)



A je z toho super kontakt na veteran atest, stk atd. :)

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2024 v 15:32 | Nahoru | #20579
Jo, jo, v sobotu to šlo i bez střechy , akorát já s tím skoro veteránem moc podobných nepotkávám, samý nový tu jezdí

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2024 v 15:48 | Nahoru | #20580
DesperateDan> Krasny.

A to je 3,4l (300K), 4x4?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist