Rumunsko v roce 2022

Ono už včera jsme si říkali ,že ty řádky sena na louce jsou nějak moc srovnaný, no a v půl osmý tu byl traktor, který se jal ty řádky nahrabovat a za ním hnedle druhý, který z toho dělal balíky. Stany byly na kraji, kde žadný řádek nebyl, takže když k nám ti traktoristi přijeli, pouze se usmáli, zamávali a jali si dělat svoje, ba dokonce když projížděli kolem, tak evidentě zpomalili, aby nedělali moc velkej prach binec, díky za to chlapi. Jelikož na maďarskou čáru už to je kousek, protranzitujeme nicmineříkající Maďarsko celkem rychle a hurá, je tu Slovensko. Ve zbojnické salaši nad městem Tisovec si dáme vynikající halušky, přičemž nám k tomu vyhrává místní živá hudba. Hezký zážitek. Je na čase se zase pohnout směrem dom, cílem je dojet na mnohokráte navštívený kemp ve městě Prostřední Bečva. Raritou je, že kdykoliv sem přijedeme, je tu nějaký sraz, ani tato návštěva není vyjímkou, naštěstí se ukazuje, že chatka volná je, tak bereme místo, parkujeme motorky vedle chatky, navštívíme umyvárku (každý zvlášť samozřejmě!) a jdeme si nalejt točený pivo do krku. Prohodíme blábol s účastníky motosrazu, zaplatit, dát si jedno od cesty a jít spát, jenomže málem jsem to nedošel, jaká se strhla bouřka s přívalovým deštěm. Mělo to výhodu, že se dobře při tom dešti spalo. Dnešní porce čítá 470 km.