Scrambler uz bydli jinde a na jeho miste stoji kraska Ducati Sport 1000 :). At slouzi novemu majiteli.
Uz nekolik let to byl muj dalsi vysneny motocykl a neplanovane mi prisel jeden krasnej kousek do cesty, tak jsem nevahal.
Motorka koupena od FIRMA:Martin Štefl - Martymoto (Říčany)
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Scrambler: jezdi famozne, ale potreboval bych alespon o cislo vetsi
Ducati Monster 1100 EVO: ani nevim. nenasel jsem hezky kousek
Ducati Hypermotard 1100/1100S: nenasel jsem hezky kousek
Ducati Monster S4R S Testastretta: Monstra jsem uz mel, i kdyz tohle bude nekde uplne jinde, ale nebyl zadny nebourany k mani
První dojmy - Po Grisu jsem cekal, ze to bude zmena a taky ze byla. Prvni dojem byl, ze to nejede, nebrzi, sedi se na tom divne a nema to zadny zvuk, i kdyz to ma ladak od Arrow. Po prvnich 100 km jsme si zacali rozumet a po dalsich 300 km jsem z nej uplne nadseny.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi kteri budou akceptovat, ze nemaji nejmodernejsi technologie, materialy ale poctive trupky a plechy hnane klidnym motorem, ktery ale umi obcas prekvapit a nakopnout.
Doplňky na motorce - Vyfuk Arrow
Ochranny plech motoru
Recenze
Zatim najeto 500 km za tyden. Moto melo najeto 2000 km, takze jeste si nektere veci snad sednou - obcas nejde zaradit z 1 do 2. Stane se to ale u jednoho prerazeni ze 100, takze nic hrozneho to neni. Jako zaklad je to fajn motorka, ale uz mam v hlave spoustu veci, ktere tam chci pridat/vymenit. Jsou to ale palky. Na Griso skoro nic nebylo a tak mel clovek klid. Na modern classics od Triumph je toho spousta, takze to moc penezenku nepotesi...
Spotreba zatim mezi 6-7 litry, cekal jsem mene. Oproti Grisu tedy zadny rozdil.
Ze zacatku prekvapi pocitove nizky vykon, staci ale zjisit, kde se moto city nejlepe a vyuzivat ty spravne otacky a ono to pak docela leti. Je to skoro litr, takze by to nejak potahat melo. Oproti Grisu jezdim tak o 20-30 km/h pomalejc ale to vubec nevadi, aspon se citim bezpecneji :).
Prekvapil docela tichy ladak od Arrow. Podle vzhledu a nekolika videi na YT jsem cekal docela rachot, ale opak je pravdou. Zkusil jsem vyndat tlumivku a moc se na tom jezdit neda. Pak je to jiz extremne hlucne i kdyz na to by si clovek asi zvyk, horsi je, ze to ma takovy divny zvuk pod plynem. Pripomina mi to casy z detstvi, kdyz jsme si do kol davali kousky z kelimku od jogurtu aby to "rapkalo" a vydavalo nejaky zvuk. Tento je podobny, jen asi 100x hlasitejsi a zni to divne. Asi poladim tlumivku a pak se uvidi. Bez ni se ale moc jezdit neda.
Dalsi minus je sedadlo. Sedi se na nem divne, uz resim vymenu.
Jizda po nekolik 100vkach km je super. Do zatacek krasne pada a docela drzi, vzhledem k pouzitym pneu. Na mokru to asi bude dost tragedie...Dojezdim a vymenim za neco zajimavejsiho - Mitas E9? :)
V planu spousta dilu od JvB Moto a LSL
Tak mam najeto asi 2500 km od koupi a zatim spokojenost. Vsechno si sedlo, prevodovka radi krasne a bez problemu a pocatecni problem se zarazenim jsem uz pres 2000km nezaznamena. Klesla i spotreba - 5-6 litru. Koupil jsem ji nekolik doplnku - vicko nadrze, kryt alternatoru a tahlo sytice s UK vlajkou, nove hezci cerne kratke packy, predni stitek DART, kryt predniho kolecka od LSL, nove zavazicka s UK vlajeckou atp. Jeste v planu kratka prdel + jine svetlo a blinkry. Casem i nove riditka.
Musim rict, ze moto me dost sklidnila, mozna je to tim zvukem, vykonem, pneu, tlumici... nebo cim, ale jezdim v prumeru tak o 30-40 km/h pomalejc, nez na predeslych italkach. Obcas mi to sviznejsi tempo chybi, ale na druhou stranu s titmo muzu do terenu a tam se mi libi taky. Takze super kompromis. Casem ale urcite pribudne kamos do garaze, asi Monster S4Rs, nebo podobne zihaldo.
moc pěkná
moc suprovej Angličan
T601 diky za koment. zaklad je to skvely a je toho hodne, co se da vymyslet. Uz jsem na tom i zacal trochu delat. Spotreba klesa, ale furt je to kolem 6l. Jezdim ale kazdy den tak 90km po okreskach a docela svizneji, takze bych rekl, ze je to ok. Najete 3500 km. Prevodovka si sedla a uz radi jak ma. Uz jsem i namontoval sklopnou radicku :). Jeste poresit ten zvuk + daslich asi 50 veci a na rok budu mit klid :). diky a at jezdi.
Vypadá to na slušnej základ pro stavbu něčeho hezkého...10b už teď! Spotřeba by neměla ani při střelbě jít nad 5,5 a v klidu se pohybuje okolo 5. Arrow je bruselský impotent - chceš-li z něj dostat hezkou hudbu, je potřeba poměrně jednodušše vyrobit jiný dusítko (kratší a otevřenější - rozměr je na ADV). Já se toho zvuku už pěkných pár let nemůžu nabažit a pozitivní reakce mám i z okolí. Hlavně je to vratná změna: na 10 minut při STK tam vrátím origo a jsem v klidu. Pokud jde o řazení, tak mám podezření na zkroucenou řadicí hřídel. To je poměrně běžnej neduh nedomyšlený řadičky. Stačí i drobnej pád a hotovo. Na druhou stranu je velká šance, že si to ježděním sedne. každopádně doporučuju investici cca 500 do sklopky.
mazel