
Gas Gas Cami vs AJP PR5 250
08.09.2014
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 250 cm3 | 249 cm3 | ||
Výkon | 18.4 kW (25 koní) | 20.2 kW (27.5 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | 8000 ot/min | ||
Točivý moment | 17 Nm | 23 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Vzduch a Olej | Kapalina | ||
Uspořádání válců | 1 | - | Stojatý | |
Počet válců | 1 | |||
Rozvod | OHC | |||
Ventilů na válec | - | 4 | ||
Vrtání | - | 77 mm | ||
Zdvih | - | 53.6 mm | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | - | Elektrický a nožní | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Materiál rámu | - | ocel/lehká slitina | - | |
Zdvih předního odpr. | 300 mm | 280 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 300 mm | |||
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | |||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 21 " | - | ||
Zadní kolo | 18 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 90/90 - 21" | 90/90-21 | ||
Rozměr zadní pneu | 120/80 - 18" | 120/80-18 | ||
Rozvor | - | 1460 mm | ||
Výška sedla | 940 mm | 950 mm | 940 mm | |
Suchá hmotnost | 115 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 123 kg | ||
Objem nádrže | 7.5 l | |||
Maximální rychlost | - | 120 km/h | - | |
První cena | 129000 Kč | 133900 Kč | 137900 Kč | - |
Poznámka | - | motor zongshen od italských edi progetti |
- |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Enduro na severu moravy | 1 | 5.1.2022 20:00 | ||
Opravy a údržba | Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2019 | 3 | 13.12.2021 11:24 | ||
Enduro & funbike | Už jen AJP PR5 :) | 124 | 21.1.2020 08:26 | ||
Enduro & funbike | Olej do vidlic ajp pr5 | 2 | 9.7.2019 18:23 | ||
Enduro & funbike | enduro | 1 | 30.4.2019 13:22 | ||
Enduro & funbike | Točí, nenaskočí,smrdí benzín,benzín nikde neteče | 10 | 15.4.2019 19:34 | ||
Výběr moto | Lehké enduro | 9 | 1.8.2018 00:00 | ||
Výběr moto | Tupe enduro na obcasne cestovani | 5 | 25.7.2018 23:43 | ||
Vybavení | STK nové moto - první po 4 letech | 56 | 30.6.2018 00:11 | ||
Cross | AJP PR5 | 9 | 1.3.2018 12:23 | ||
Enduro & funbike | Enduro pre vysokého začiatočníka | 2 | 11.12.2017 21:04 | ||
Enduro & funbike | Jakou přilbu okolo 0°C na enduro s plexi. | 14 | 23.12.2016 19:53 | ||
Enduro & funbike | AJP PR5 - řadička se nevrací | 6 | 30.7.2016 17:18 | ||
Enduro & funbike | AJP PR7 - k vidění v ČR | 8 | 6.5.2016 08:06 | ||
Enduro & funbike | Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300 | 115 | 30.3.2016 14:18 | ||
Enduro & funbike | AJP PRO5, GAS GAS 250 Cami, yamaha WR 250R | 4 | 30.1.2016 09:41 | ||
Enduro & funbike | Enduro na blbnutí | 11 | 9.1.2016 18:31 | ||
Enduro & funbike | Označení enduro pneumatik | 5 | 2.11.2015 10:05 | ||
Enduro & funbike | AJP Endura - test na trati MX Úštěk | 7 | 14.6.2015 20:41 | ||
Enduro & funbike | AJP Endura - představení v Třebíči | 2 | 20.4.2015 10:34 |
Všemi diskutovaná AJP...mě se líbí,časem víc
Řekněme, že je to takové nejostřejší tupé enduro.
Lehká, co se vydala trochu jinou cestou..
Nezáludný, nezávodní motor ve slušném skoro závodním podvozku, zábava a solidní náklady.
Lehká, obratná, s dobrým průběhem výkonu, nenáročná - prostě vyvážený balíček vlastností, které jsou...
Zachtělo se mi něčeho lehčího a AJP PR5 má 115kg. To se lépe zvedá, když to spadne.
Lehký enduro, nenáročné na údržbu, Ruce neutrhne, ale svezení stojí za to.
Opravdové zhmotnění sousloví "hobby enduro" - Použitelný výkon od spoda až nahoru, bezúdržbový motor...
Enduro na pomezí mezi dělníkem a sportkou.
chtěl jsem lehkou motorku do terénu, kterou se nebudu bát zahodit v krpále či zvednout na zadní
Kamarádi mě přemluvili ať si pořídím na zimu enduro, že je to sranda. Jen už nedodali že to dost bol...
Řekněme, že je to takové nejostřejší tupé enduro.
Lehké a nezáludné endurko, bohatě postačující na mé off roadové ježdění.
Kvalitní motorka za příznivý peníz, snadné ovládání a údržba, velmi univerzální
Byla se mnou jen chvíli, ale budu na ni dlouho vzpomínat!
Přesně to co jsem hledal. Po CBR 600 f je to sice totalní obrat, ale zatím to vypadá, že jsem si vyb...
Nezáludný, nezávodní motor ve slušném skoro závodním podvozku, zábava a solidní náklady.
Zachtělo se mi něčeho lehčího a AJP PR5 má 115kg. To se lépe zvedá, když to spadne.
Ľahká, spoľahlivá moto na bláznenie v teréne.
Lehká, co se vydala trochu jinou cestou..
Zatím se objevila jedna závada a to v občasné nefunkčnosti tachomentru resp. celého "panelového" pří...
Ložiska už měly vůli, nejvyšší čas je vyměnit :-)
Trochu jsme podcenily servis... (n) Olej jsme měnili pravidelně, bohužel jsem nějak zapomněli na ve...
Ventily již trochu šustily, bylo potřeba se na ně podívat. Vůle na SV a VV je 0,05 mm. Překvapivě ne...
Od výroby (2,5 roku) nebylo se zadním tlumičem nic děláno, takže nastal čas na jeho opravu. Zdenda H...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.1/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 7.6/10 |
Převodovka | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 7.6/10 |
Zvuk | 8.7/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.9/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 8.3/10 |
Jízda | |
Sport | 5.2/10 |
Město | 6.5/10 |
Cestování | 3.3/10 |
Terén | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.4/10 |
Ceny servisu | 7.6/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.2/10 |
Nabídka doplňků | 7.5/10 |
Servisní intervaly | 8.4/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.0/10 |
Výška | 7.8/10 |
Ochrana motoru | 7.2/10 |
Skoky | 7.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 4.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM EXC 250 | Drahá pro začátečníka jako já stejně jako ostatní mezi kterýma jsem vybíral :D |
SWM RS 300 R | Po otevření, bych měl myslím starou dobrou Husku Te 300, nesehnal jsem jetou...zajímavá volba. |
Beta Xtrainer | Bětka mě moc zajímala, ale nesehnal jsem dobrou jetou. |
Yamaha WR 250F | Cca o 60% drahšia oproti AJP. |
Honda CRF 250L | Motoricky slabá (o tretinu nižší výkon oproti AJP), v podstate cestný podvozok a 30 kg naviac. |
Kawasaki KLX 250 | Motoricky slabá (o tretinu nižší výkon oproti AJP), v podstate cestný podvozok a 30 kg naviac. |
KTM EXC 530 R | Rozdíl jako den a noc. Lehká ovladatelnost zaujala víc než hrozivá síla. |
Yamaha WR 250R | zrovna v tu dobu žádná slušná nebyla na prodej |
Honda CRF 250X | jalová motorka, |
Yamaha WR 250X | nová drahá, jetá drahá a navíc šroty |
Suzuki DR-Z400E | Suzuki má horší podvozek, trochu jsem se bál výkonu (do teď jsem jezdil 125 4T), chtěl jsem něco víc na technické pasáže a na motání se lesem a překonávání překážek. DRZ je nejlepší v motardu :D |
Yamaha WR 250R | Vyšší pořizovací cena, resp. cena za lehce ojetou byla stejná jako za nové AJP, které má lepší podvozek, hezčí design, je připravená na drsnější používání a navíc má punc originality |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Zündapp ZXE 250 | od začátku jasný favorit, který sice skončil první, ale v poli poražených. |
Kawasaki KLX 250 | Teoreticky kvalitní značkový podvozek, k tomu nějaký čínský motor. Prakticky jsem neměl dobrý pocit z kvality zpracování. Rok stará motorka vypadala na 10 let. Až na tuhou spojku a řazení by to šlo, ale nepřesvědčila mě. |
BMW F 650 GS Dakar | moc pěkná mašina na vyblbnutí, velmi schopné enduro, ale nová 150tis, staarší moc nejsou a buhví, co mají za sebou |
Yamaha WR 250R | V jetou yamahu jsem za levný peníz doufal jen tajně |
SWM RS 300 R | Slabší výkon, čína |
Yamaha WR 250R | hodně jsem o ní uvažoval, ale podle všeho není tolik dualsport, má navrch mimo silnici |
SWM RS 300 R | Je to celé moc čínské, zpracování je až ubohé. Nyní přecházejí na techniku SWM, tak proč brát kopii kopie (SWM je stará Huska) |
Honda CRF 250L | Vzhledem k potřebám jsem upřednostnil silničnější CRF proti offovějšímu AJP. |
AJP PR4 240 Enduro | Vyšší a dražší, nechtěl jsem investovat více. |
Kawasaki ER 6N | Bahýnko mě láká, ale kvůli absenci podobně ujetých kámošů jsem to zatím odložil. |
Husqvarna TE 250 | skvělá a nenáročná motorka, ale pro mě "drahá" |
KTM EXC 450 Racing | Viz výše + nová stojí nesmysl, jeté nejsou. Testoval jsem jí a je to příjemná motorka. Od jiných majitelů jsem dostal negativní info na dostupnost servisu a ND |
AsiaWing NC 250 | Cena, cena a dostupnost dílů |
Gas Gas EC 250 Cami | Cena! |
AJP PR4 240 Enduro | kila navíc,velikost motorky chtěl jsem turistickou proplétačku |
Shineray VV MX 250 | identický motor- vyšší cena stroje i náhradních dílů |
Yamaha WR 250R | hodně lákavá, v terénu určitě skvělá, chtěl jsem ale něco víc ,,dual,, |
Yamaha WR 250X | stroj víceméně terenní,...na výlety po silnici by to moc nebylo, Xko s dvěma sadami kol je prostě bomba |
AJP PR4 200 Enduro | Nakonec jsem kuli financim sahnul po modelu PR4 200 enduro 2012 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | EngineerZ1000 | zs177mm-engine-manua.pdf | 5.7 MB | Zajímavé informace pro všechny motorky s motorem ZS177MM (NC250) |
2016 | EngineerZ1000 | pr5servicebook.pdf | 8.8 MB | Dílenský manuál AJP PR5 250 http://motoajp.com/wp-content/uploads/2016/08/PR5servicebook.pdf |
2014 | maarmiik | ajp-pr5-250-enduro-l.pdf | 6.5 MB | AJP PR5 250 ENDURO LC-manual - CZ verze |
2014 | maarmiik | ajp-pr5-250-enduro-l.pdf | 7.9 MB | AJP PR5 250 ENDURO LC - katalog ND - ENG verze.pdf |
2013 | Janek | ajp_pr5_user_manual_.pdf | 1.6 MB | Uživatelský manuál PR5 |
2013 | t0Mb1 | ajp-manual.pdf | 6.5 MB |