
BMW K1200R
24.12.2005
2006 | 2007 | 2008 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1157 cm3 | ||
Výkon | 120 kW (163.2 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 10250 ot/min | - | 10250 ot/min |
Točivý moment | 127 Nm | - | 127 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 8250 ot/min | - | 8250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 4 | ||
Rozvod | DOHC | - | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | - | 4 |
Vrtání | 79 mm | - | 79 mm |
Zdvih | 59 mm | - | 59 mm |
Kompresní poměr | 13 : 1 | - | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | - | |
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||
Typ rámu | Mostový | - | Páteřový |
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 125 mm | - | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | - | 135 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | |
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | - | |
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17 (190/50 ZR 17) | - | |
Rozvor | 1571 mm | 1580 mm | |
Úhel hlavy řízení | - | 60.6 ° | |
Světlá výška | 1230 mm | - | |
Výška sedla | 790 mm | - | 810 mm |
Výška sedla max | 820 mm | - | |
Suchá hmotnost | 224 kg | - | 211 kg |
Pohotovostní hmotnost | 237 kg | - | 450 kg |
Užitečná hmotnost | 213 kg | - | |
Objem nádrže | 19 l | ||
Rezerva | 4 l | - | |
Množství oleje | 3.5 l | - | |
Zrychlení | - | 2.85 0-100 km/h | 2.9 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 270 km/h | 285 km/h | 262 km/h |
První cena | 431000 Kč | - | |
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - |
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - |
Výměna převodového oleje | - | 10000 Km | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | 10000 Km | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 10000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 20000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Bmw k 1200 R kontrolka | 13 | 22.2.2025 13:52 | ||
Pojeď taky | Jizda | 6 | 28.1.2025 23:15 | ||
Naked bike | Repas spojkového koše | 5 | 19.12.2024 10:19 | ||
Naked bike | Nepravidelný chod motoru | 7 | 6.8.2024 06:50 | ||
Naked bike | Jaké náplně do K1200R r.v:08 | 27 | 20.10.2023 13:54 | ||
Německé, rakouské | BMW K1200S - "poskakující" spojka | 71 | 5.9.2023 16:48 | ||
Německé, rakouské | Význam zkratky BMW GS | 26 | 15.7.2023 10:16 | ||
Silniční cestovní | co je to za kontrolku | 33 | 18.6.2023 22:27 | ||
Silniční cestovní | Albanie | 4 | 4.6.2023 22:33 | ||
Silniční cestovní | Korsika | 1 | 26.5.2023 09:50 | ||
Německé, rakouské | Převodovka bmw | 4 | 10.5.2023 14:23 | ||
Silniční cestovní | Bmw R1200RT 2005 - 2012 aku kupit | 1 | 8.3.2023 12:20 | ||
Silniční cestovní | Pohodlná polokapota pro vyšší postavu | 13 | 12.1.2023 07:25 | ||
Německé, rakouské | Alternativní řídítka pro BMW K 1200 R () | 3 | 21.8.2022 22:57 | ||
Silniční cestovní | Rozloučení se skupinou Cestovatelů pohodařů | 46 | 9.8.2022 09:07 | ||
Silniční cestovní | Servis na BMW K1200R | 7 | 1.6.2022 21:01 | ||
Opravy a údržba | Přední stojan telelever | 4 | 29.3.2022 01:15 | ||
Silniční cestovní | Boční kufry | 0 | 16.5.2021 16:08 | ||
Silniční cestovní | Převodovka | 6 | 12.2.2021 07:13 | ||
Naked bike | Reset service | 6 | 6.6.2020 10:54 |
Po sedmi letech na dvouválcích opět čtyřválec. Sám tomu nemůžu uvěřit... Už jsem asi potřeboval změn...
Takhle vypadá K 1200 R, když si s ní pohrajou u AC Schnitzer:) Navíc díky laku je k nepřehlédnutí, j...
Kráska, která neomrzela, ale uvolnila místo cestovnějšímu GS LC..
Splněný sen, kombinace sportovního a cestovního stroje
Je to brutálně dokonalej stroj. Jezdil jsem před ni TDM 850 což je diametrálně odlišná motorka.
Na nízké otáčky neklidně cuká a evidentně jí to nesvědčí. Tam kde je jí nejlíp je okýnko otáčkoměru ...
Přechod z šestky do světa velkých motorek. První plán byl zůstat u Yamahy a posunout se z šestky Faz...
BMW K1200R, splněný sen!!! Motorka pro veliký kluky :-D
Tehdy i dnes skoro nejlepší volba, pokud by ste chtěli charismatickou motorku a Harley by vám v něče...
Tak jsem ji konečně sehnal,voňavka,skoro nová,najeto 7 800 km s plnou výbavou mimo kufrů.Jeden probl...
Zatím pro mě novota, testujeme se
Přechod z šestky do světa velkých motorek. První plán byl zůstat u Yamahy a posunout se z šestky Faz...
Veľkosťou akurát pre mňa. Moja prvá po 25 rokoch. Tak na hodnotenie je ešte priskoro.
Svine s dlouhym rozvorem ktere se do zatacek moc nechce. Vykon 120Kw ujde , oproti buse ale o tridu ...
Dlouhá těžká ale jede jako howado.
Bender v černém silničním kabátě.
je to hodně rychlá a pěkná motorka,
Musím říct že po Suzuki Bandit 1200 je tohle úplně jinej levl, v ovladatelnosti, zrychlení.
K1200R - Hodná motorka která za to umí vzít.
Celkem univerzální stroj s dokonalým podvozkem.
Konečně se nám s kamarády podařilo domluvit termín a zařídit společné volno na moto víkend. Prvoplán...
Po dlouhé úvaze (vzhledem k ceně), jsem se rozhoupal a objednal kufry. Párkrát jsem zajel pro dro...
Jednoduché, ale velmi užitečné. Při delší jízdě si člověk může povolit prsty a držet plyn zápěstím. ...
Co dodat... Stavitelné, funkční, hezké...
Dlouho jsem sháněl voděodolný držák na můj Samsung S8+. Nakonec jsem našel zde: https://ultimateaddo...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Spojka | 8.3/10 |
Vibrace | 8.1/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.6/10 |
Zvuk | 9.1/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 9.1/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 5.7/10 |
Servisní síť | 5.4/10 |
Dostupnost dílů | 7.8/10 |
Nabídka doplňků | 7.2/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.0/10 |
Světla | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi Griso 1200 8V | Nebyla aktuálně k mání |
Yamaha FZ1 N | |
Yamaha Tracer 700 | Nižší pohodlí při cestování ve dvou |
Moto Guzzi Griso 1200 8V | |
Honda VFR 800X Crossrunner | Malý výkon, příliš cestovní.... |
BMW K 1200 S | |
Triumph Tiger 1050 Sport | BMW byla láska na první pohled. Projel jsem se a bylo rozhodnuto. |
Triumph Tiger 1050 | |
Honda CB 1000R | |
Triumph Speed Triple | |
BMW K 1300 R | Cena |
BMW R 1200 R | |
Moto Guzzi Breva 1200 | lepší reference na K12R , |
Suzuki GSX-R 1000 | Obrovskej problém sehnat pouze v originálním stavu. |
Ducati 999 | Hodně úzká žiletka a prknem místo sedadla. |
Honda CBR 1000RR Fireblade | Krásná sportovka, ale pro mě špatnej posez. |
Yamaha FJR 1300 | Jiná \"finanční liga\" ... A nebyla by s ní asi taková sranda :-) |
Yamaha FZ1 N | |
Honda CB 1000R | |
Kawasaki Z 1000 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW K 1300 R | Původně jsem si vybral K1200R, ale tam bylo dost problémů s převodovkou, spojkou a kardanem. Navíc zde je ESA II a ABS II. |
Moto Morini Corsaro 1200 | Italka mě učarovala. |
Moto Guzzi Sport 1200 | Asi už jsem na takový výkon starý :-) |
BMW K 1200 S | Nakonec jsem zvolil kapotu |
Suzuki GSX 1400 | Nebyla žádná, co by mě chytila ... |
Triumph Speed Triple | Asi jsem na to ještě mladej |
Triumph Tiger 1050 | převodovka, možná až moc silná (zatím) |
Yamaha FJR 1300 | |
Suzuki SV 650 | Kvůli převodovkám |
Suzuki DL 1000 V-Strom | báwo se mi líbilo.., a fakt že moc, ale jsem úplný začátečník, a tohle chce mít už najetý nějaký tisíce.. |
Triumph Tiger 1050 | Na základě varování odborníků o poruchovosti |
BMW K 1200 S | Nižší výkon, věčné rozhodování zda naháče nebo kapoty... |
BMW R 1200 R | Moc silná a rychlá motorka. A ročník na který bych měl prý trpěl bolestmi převodovky, jejichž léčba by vyšla na 40.000 korun. |
BMW R 1150 GS | poruchové převodovky |
BMW K 1200 RS | spojka |
Yamaha MT-01 | Pocit z jízdy rozhodnul |
Kawasaki GTR 1400 | Nakonec jsem zjistil, že je malá |
Triumph Speed Triple | vzhled triumpha |
BMW K 1300 R | odradili mne sptane zkusenosti jinych s prevodovkou. |
BMW K 1200 R Sport | Žádná nevyhovovala mým požadavkům, slabší ochrana před větrem |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2008 | Maro-II | navod-k-obsluze-k-1200-r.pdf | 23 MB | |
2008 | Mark09 | bmw_hp_forged_wheels.pdf | 2.0 MB | BMW K 1200 R HP FORGED WHEELS |
2007 | Mark09 | k_0584_rm_0707_k1200r_01.pdf | 2.8 MB | BMW K 1200 R Manual |
2007 | jirikviz | bmw-k1200-k1300.zip | 765 MB | |
2006 | Mark09 | down_k1200r_catalogue.pdf | 2.5 MB | BMW K 1200 R Catalogue |
2006 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H 7 64210 NBP |
2006 | Mark09 | bmwk1200r_maintenanceschedule.pdf | 157 KB | BMW K 1200 R Maintenance schedule |
2006 | daweebiker | navod-k-obsluze-k1200r.pdf | 23 MB | |
2006 | Mark09 | bmw_k_serie_knfilter.pdf | 729 KB | BMW K 1200 R K&N's Air Filter BM-1205 |
2006 | Pacička71 | rider_s_manual_alarm.pdf | 1.0 MB | Uživatelský manuál k DWA 5 Anti-Theft Alarm |
0 | kovar88 | navod-k-obsluze-bmw.pdf | 23 MB | návod k BMW K1200R/S/RS |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler Sportec M1 | 17" | Zadek | 1 | spokejenost,spíše sportovní pneu s výbornou přilnavostí, dob... | 23.02.2010 v 10:07 |