
Valentinova první: Cagiva Mito 125 Ev
18.09.2022
1991 | 1992 | 1998 | 1999 | 2006 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 125 cm3 | 123 cm3 | 124.6 cm3 | ||
Výkon | 19.7 kW (26.8 koní) | 10.9 kW (14.8 koní) | 11 kW (15 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min | 10400 ot/min | - | ||
Točivý moment | - | 12.5 Nm | 11 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | - | 7750 ot/min | - | ||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||
Počet válců | 1 | ||||
Rozvod | Membrána | - | M | ||
Vrtání | 56 mm | - | 56 mm | ||
Zdvih | 50.6 mm | - | 50.6 mm | ||
Kompresní poměr | 13 : 1 | - | 10.2 : 1 | - | |
Příprava paliva | Karburátor | - | |||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 7 | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | ||
Zdvih předního odpr. | 123 mm | - | 120 mm | - | |
Zdvih zadního odpr. | 133.5 mm | - | 134 mm | - | |
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | ||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | - | 17 " | |||
Zadní kolo | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 110/70-17 | - | 110/70-17 | 110/70 17 | |
Rozměr zadní pneu | 150/60-17 | - | 150/60-17 | 150/60 17 | |
Rozvor | 1380 mm | - | 1375 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | - | |||
Výška sedla | 795 mm | - | 760 mm | 790 mm | 760 mm |
Suchá hmotnost | 121 kg | - | 129 kg | - | 129 kg |
Pohotovostní hmotnost | 135 kg | - | 140 kg | - | |
Objem nádrže | 18 l | - | 14 l | ||
Spotřeba | - | 0.51 l/100 km | - | ||
Maximální rychlost | 160 km/h | - | 120 km/h | 115 km/h | |
První cena | - | 157800 Kč | |||
Poznámka | - | Druhá otevřená verze dosahuje výkonu 23 kw. | |||
Výměna převodového oleje | 5000 Km | - | |||
Výměna zapalovací svíčky | 5000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
125ccm | Dva takty jsou víc než dost | 2943 | Včera 22:38 | ||
Italské | vyvaření rozpraskané vložky 2T | 6 | 7.4.2025 10:28 | ||
125ccm | Cagiva mito 125 | 0 | 3.5.2024 10:02 | ||
Italské | přívěra Cagiva N90 | 19 | 6.12.2022 11:30 | ||
125ccm | Jakou 125ku | 7 | 6.12.2022 00:14 | ||
Opravy a údržba | Sváření plastů v Praze a nejbližším okolí | 3 | 3.4.2022 17:19 | ||
125ccm | Cagiva mito 125 | 11 | 13.9.2021 11:28 | ||
125ccm | Výběr motrky od 16 let | 14 | 25.4.2021 20:53 | ||
125ccm | Cagiva 125 | 1 | 11.1.2021 07:37 | ||
Opravy a údržba | Hladina v karburátoru | 12 | 22.6.2020 22:50 | ||
125ccm | Cagiva mito 125 8p 22kw | 7 | 24.4.2020 22:18 | ||
125ccm | Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125) | 71 | 12.2.2020 07:43 | ||
125ccm | Cagiva Mito - vymezení převodovky | 2 | 8.2.2020 20:37 | ||
125ccm | Nesmyslný předstih Cagiva Mito/Roadster - Kokusan zapalování | 11 | 30.1.2020 20:49 | ||
Italské | Cagiva náhradní díly Tady | 0 | 19.5.2019 21:52 | ||
Opravy a údržba | Plexi | 2 | 6.5.2019 09:16 | ||
125ccm | nad 120 nechce táhnout | 1 | 20.4.2019 20:04 | ||
Opravy a údržba | cagiva w8 neřadí | 1 | 28.10.2018 12:03 | ||
Opravy a údržba | Cagiva W8 zvýšení výkonu | 10 | 12.10.2018 12:15 | ||
125ccm | Názor na Mito? | 22 | 24.8.2018 21:32 |
Funglovka z roku 2008 s najetými 14km! 26.05.2019 aktualizace - včera otevřená a aktuálně 1280km.
tohle je moje cagiva mito kterou jsem koupil letos na jare 2008 prosla celkovou generalni opravou mo...
Zimní projekt
Mito je moje srdecni zalezitost :) proto jsem ho opet volil...
Jedno z prvních Mit, se 160ccm kitem od Poliniho. Chybí servo přívěry, odpojený oilmaster, ale i tak...
Cagiva Mito Mk.II. Mito je legenda mezi 125ccm, která se začala vyrábět r.1990 a vyrábí se dodnes mo...
Motorka je opět velice dospělá na svůj obsah, výkon a vzhled, jako moje předchozí Aprilia RS 125. Zv...
Rychlý ostrý dvoutakt s vizáží dospělé motorky.
Původně jsem jel pro NSR 125, ale jak jsem tam uviděl tohle Mito, bylo rozhodnuto.Byl to můj lístek ...
Cagiva Mito 125, 2T power, projekt na záchranu dvoutaktu.
Vysněná malorážka z dob kdy zasychal řidičák skupiny A1. .
Cagiva Mito 125, 2T power, projekt na záchranu dvoutaktu.
Funglovka z roku 2008 s najetými 14km! 26.05.2019 aktualizace - včera otevřená a aktuálně 1280km.
Zachráněna z garáže po zadření motoru, dostala 160 kovy kit poliny.
Moje první ,,sportovní,, motorka :-)
Rychlý ostrý dvoutakt s vizáží dospělé motorky.
Cagiva MiTO 125 není obyčejná motorka je to šílenost a rozhodně ji nedoporučuji začátečníkům!! Jinak...
malý nasraný komár, někdy dokonce jede
Motorka je opět velice dospělá na svůj obsah, výkon a vzhled, jako moje předchozí Aprilia RS 125. Zv...
Mito je moje srdecni zalezitost :) proto jsem ho opet volil...
Předem bych chtěl říct, že nemám nastudovanou historii a nedržím se přesného vzhledu dobového modelu...
Tak sem se pomalu pustil do broušení plastů.. sice se k Mitu dostanu jen o víkendech, a to broušení ...
Pořád sem nějak neměl čas psát tady do "deníku" co všechno sem na Mitu upravil/opravil, ale teď to v...
SP 125 první kvalda průšvih, druhá ještě větší, naštěstí jsem se ale i přes tech.potíže kvalifikova...
Trochu jsme změnili barvy
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.0/10 |
Průběh výkonu | 7.4/10 |
Vibrace | 6.0/10 |
Převodovka | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 6.4/10 |
Zvuk | 7.7/10 |
Spolehlivost | 7.0/10 |
Brzdy | 8.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.1/10 |
Těsnost tlumičů | 7.5/10 |
Tuhost rámu | 8.7/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 5.6/10 |
Cestování | 3.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.8/10 |
Ceny servisu | 4.1/10 |
Servisní síť | 3.3/10 |
Dostupnost dílů | 5.1/10 |
Nabídka doplňků | 4.8/10 |
Servisní intervaly | 4.7/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RS 125 | po zkusenosti jsem chtel tlumic rizeni a zdaleka me tak neoslovovala jako mito. |
Yamaha TZR 125 | Prodejce pořád nějak neměl čas, a já nechtěl čekat.. |
Aprilia RS 125 | Za ty peníze za který sem koupil Mito žádná v pěkným stavu nebyla. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RS 125 | Aprilia se mě líbila víc. |
Honda @125 | Druhý kupec byl rychlejší |
Honda NSR 125R | Pěkný kousek jsem nenašel. |
Honda NSR 125R | často se prý sype motor |
Yamaha WR 125X | Zjistil jsem, že supersport není pro mě |
Aprilia RS 125 | špatně sehnatelná |
Derbi GPR 125 Racing | |
Gilera MXR 125 | Moc profláknutá.. :D |
Yamaha YBR 125 | Byla dražší a v té době nebyla žádná k dostání. |
Aprilia RS 125 | Méně dílů a servis. \" Ale to už jsem měl vyhlédnutou Aprilii xD \" |
Aprilia RS 125 | Maly vyber |
Aprilia RS 125 | Myslím si, že na aprilku sú dostupnejšie diely. |
Honda NSR 125R | Celková výdrž motoru a také dostupnost dílů |
Husqvarna SMS 125 | |
Cagiva Supercity 125 | Pro člověka s téměř 190cm je to malá motorka, navíc mám problémy se zády tak jsem potřeboval něco na čem můžu sedět vzpřímeně.... |
Aprilia RS 125 | strašně velká poruchovost |
Kawasaki ZZR 250 | Dvoutaktní malorážka by byla jediná možnost jak přesedlat z CBR 125 na něco silnějšího. |
Yamaha TZR 125 | |
Aprilia RS 125 | |
Aprilia RS 125 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1995 | Beranidlo | cagiva-mito-125-elab.pdf | 709 KB | Úpravy na motorech |
1994 | koloblb | cagiva-mito-ev-...ng-by-mosue.pdf | 5.5 MB | |
1994 | Sandy.Trloshino | cagiva_mito_125_manual.rar | 6.2 MB | kompletní manuál pro mito 94 |
1993 | dc.biker | cagiva-mito-125-manual.rar | 6.2 MB | |
1992 | Ondrej_Vymetalik | 1992_wsm_cagiva..._and_racing.pdf | 4.1 MB | |
1991 | Ondrej_Vymetalik | 1991_wsm_cagiva_mito_racing.pdf | 1.8 MB | |
1991 | KUL1K | cagiva-mito-125-cz-by-kuk1k.rar | 6.2 MB | |
1991 | standaedy | cagiva-mito-125-manual.rar | 6.2 MB | Zde je základní manuál na MITO ale i částečně na Freccii 12R |
1990 | Ondrej_Vymetalik | 1990_wsm_cagiva_mito_125.pdf | 13 MB | |
1990 | dhbikes | manual-mito.zip | 6.2 MB |