
ČZ 250 Custom: Vzácnost pro Británii ze zlaté éry „kafáčů“
12.06.2024
1974 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 246.35 cm3 |
Výkon | 12.15 kW (16.5 koní) |
Výkon při otáčkách | 5250 ot/min |
Točivý moment | 22.6 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4800 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | Píst |
Vrtání | 52 mm |
Zdvih | 58 mm |
Kompresní poměr | 9.3 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Nožní |
Počet rychlostí | 4 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 127 mm |
Zdvih zadního odpr. | 90 mm |
Brzdy vpředu | buben |
Rozměr předního kotouče | 160 mm |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 18 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 3.0 x 18 |
Rozměr zadní pneu | 3.25 x 18 |
Rozvor | 1330 mm |
Světlá výška | 120 mm |
Výška sedla | 830 mm |
Suchá hmotnost | 142 kg |
Užitečná hmotnost | 160 kg |
Objem nádrže | 13 l |
Spotřeba | 4 l/100 km |
Maximální rychlost | 110 km/h |
Od Kohlstein17(1977)
Od jirin.sv(1974)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
České | Čep kyvné vidlice hranatá ČZ | 25 | 25.1.2023 16:04 | ||
České | CZ 250/471 spojka | 14 | 20.1.2023 21:20 | ||
Opravy a údržba | GO motoru Jawa | 8 | 2.12.2022 20:20 | ||
Veteráni | Čz 250/471 oilmaster | 5 | 7.11.2022 17:22 | ||
Veteráni | Čz 250/471 custom mk1 | 2 | 22.4.2022 07:50 | ||
Veteráni | Prezývky | 56 | 28.12.2021 11:53 | ||
České | Sedlo ČZ 472 | 24 | 16.12.2021 22:46 | ||
Veteráni | Stojan na cz 250/471 | 4 | 12.12.2021 12:48 | ||
Veteráni | díly na čz 471 | 21 | 12.2.2018 21:12 | ||
Pokec o motorkách | Pomoc s výberom staršej motorky pre začiatočníka vo "vyšších kubatúrach" | 14 | 13.9.2017 04:37 | ||
Veteráni | Barevná kombinace Čz 250 471 | 2 | 14.6.2017 20:42 | ||
Opravy a údržba | Číslo barev čz 250/471 | 8 | 21.3.2017 17:07 | ||
Opravy a údržba | mazanie stredového ložiska | 4 | 10.1.2017 14:49 | ||
Veteráni | originál píst čz 250 | 4 | 13.6.2016 20:29 | ||
Veteráni | repas motoru | 2 | 15.5.2016 12:45 | ||
Opravy a údržba | Klikova hřídel | 17 | 5.5.2016 15:38 | ||
Veteráni | čz 250/471 kolena | 11 | 29.4.2016 14:13 | ||
České | čz 250/471 spínačka | 22 | 12.4.2016 21:09 | ||
Veteráni | Přední tlumiče | 0 | 25.3.2016 11:45 | ||
Hledám, potřebuji | Rameček předního svetla | 1 | 24.1.2016 12:05 |
Přátelé modrého dýmu, vyslyšte příběh o mém Smolíkovi.
Přidáno video soudobých "konkurentů". Kříženec jednoduchého rámu ČZ s menším jawáckým dvouválcem, kt...
Starej sráč, co mi hrozně sedí.. Jen cestu jsme si hledali strašně dlouho.
Dvouválcová 250ka, motor Jawa, zbytek ČZ 175,a neni to samodomo stavba. Kdo nevěří, ať si zjistí víc...
V Čechách velmi málo známá ČZ Sport 250 / 471 Custom. Motorka vznikla v Velké Británii, kde místní d...
Dvouválcová ČZ 250 z roku 1974 v téměř originálním stavu. Jediná větší změna je montáž bezkontaktníh...
V pronájmu od otce, který ji nevyužívá. Menší úpravy: -plastový přepínač na řidítkách -spínací sk...
Suprová motorka na kterej sem se naučil docela dost jezdit. První větší motorka se kterou už mám něc...
Malá lehká, zelená. Připadá mi že není o moc větší jak Simson, má první motorka. Je to návrat ke koř...
Dvouválcová ČZ 250 z roku 1974. V originálním stavu věci opraveny do původního stavu.
Byl to jen rám s motorem a pár prorezlých plechů
Můj druhý motocykl. Přechod z jednoválce na dvojválec.
Má druhá stavba z totálního vraku. Moto jsem si postavil dle svých představ.
Moje první motorka, koupil mi jí táta, když mi bylo 17. Ještě jsem si dodělával řidičák. Původně jse...
Jedna z mých krásek. Čz 250/471 1975 v super stavu. Je radost se na ni dívat
Starej sráč, co mi hrozně sedí.. Jen cestu jsme si hledali strašně dlouho.
ČZ 250/471 Smolík rok výroby 1974 po renovaci
Žlutá jako čmeláček, původně jezdila v autoškole a byla natřena červenou cihlovou barvou štětkou, po...
Moje první motorka, to mluví za vše. Oprášená po 30 letech odpočinku pod haraburdím ve stodole vděčn...
Super motorka,která překvapí výkonem,jízdníma vlastnostma a vzhledem.Moc podobných při nedělní vyjíž...
Pohled na kabeláž
Držák vytištěný na 3D tiskárně
Další motosezóna v plném proudu. Každoroční seriál tří tajných závodů za námi. Letos trošku na houpa...
V létě byla motorka zkompletovna. Běžela jen asi 3 týdny. Někde je zapeklitá chyba. :-)
Přípravek pro kontrolu vycentrování ráfku
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.3/10 |
Spojka | 7.3/10 |
Vibrace | 4.7/10 |
Převodovka | 6.2/10 |
Mechanická hlučnost | 5.8/10 |
Zvuk | 8.3/10 |
Spolehlivost | 7.7/10 |
Brzdy | 5.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.8/10 |
Těsnost tlumičů | 6.3/10 |
Tuhost rámu | 5.9/10 |
Jízda | |
Sport | 5.8/10 |
Město | 6.8/10 |
Cestování | 7.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.9/10 |
Ceny servisu | 7.7/10 |
Servisní síť | 5.6/10 |
Dostupnost dílů | 6.4/10 |
Nabídka doplňků | 4.0/10 |
Servisní intervaly | 6.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.7/10 |
Světla | 5.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
MZ ETZ 150 | Přišla mi jako nestabilní a vyskákaná herka, byť byla nová. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Jawa 350/634 | |
ČZ 175/477 | Nebyla k sehnání za rozumnou cenu |
ČZ 350/472 | Nesehnal jsem žádnou za přijatelné peníze teď když jsem koupil třindu tak se mě ozval pán že by pro mě měl 250 sportku 471 za krásný peníze, takže možná taky přibude :-) |
ČZ 175/477 | cena. |
Jawa 350/634 | Sháněl jsem dvouválcový dvoutakt. Nejdříve jsem byl rozhodnutý pro ČZ 250/471, ale moc jich není. Proto padla volba na Jawu 350/639 sice se mě tolik nelíbila ale dá se koupit za přijatelné peníze. Přitom hledání 350/639 jsem narazil na 634. |
Jawa 350/639 | Ve vhodnou dobu nebyla vůbec k sehnání. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1983 | lludas | cz_250-471_350-472_m.zip | 1.5 MB | MONTÁŽNÍ PŘÍRUČKA |
1976 | jirin.sv | service.pdf | 1.5 MB | Dílenská příručka ČZ 250 Typ 471 SPORT ČZ 350 Typ 472 SPORT Rok vydání 1976 |
1975 | WenCa | manual.zip | 11 MB | |
1975 | Cipajs_DC | cz_250-471.pdf | 7.3 MB | |
1975 | jirin.sv | cz_471_recenze.rar | 5.8 MB | Svět motorů 31/1975 Dobový test ČZ 250/471 – Pohledná dvouválcová dvěstěpadesátka ze Strakonic |
1974 | jirin.sv | img_7008.jpg | 686 KB | Reklamní prospekt ČZ Strakonice ČZ 250/471 v původním provedení z roku 1974. Za povšimnutí stojí černá přední část výfuků, hranaté blinkry. |
1974 | jirin.sv | img_7007.jpg | 999 KB | Reklamní prospekt ČZ Strakonice |
1974 | jirin.sv | manual.pdf | 7.3 MB | Návod k obsluze ČZ 471/00 – SPORT Rok vydání 1974 |
1974 | jirin.sv | katalog.pdf | 9.2 MB | Seznam náhradních dílů ČZ 250/471/00 SPORT Rok vydání 1974 |
1974 | jirin.sv | brochurecz250-type-471.pdf | 3.8 MB | Reklamní materiál |
1974 | jirin.sv | cz_250_471.jpg | 224 KB | Reklamní materiál |
1974 | jirin.sv | barva_cz471.doc | 487 KB | Receptury na namíchání barev na zeleno/zelenou kombinaci ČZ. |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler ME-22 | 18" | Zadek | 2 | Rozměr 3,25×18" | 16.04.2010 v 22:46 |