Ducati GT 1000
01.11.2006
2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 992 cm3 | ||||
Výkon | 62 kW (84.3 koní) | 61 kW (83 koní) | 68 kW (92.5 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | ||||
Točivý moment | 84 Nm | 83 Nm | 91 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | |||
Uspořádání válců | 2 | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | OHC | desmo | |||
Ventilů na válec | 2 | - | 2 | ||
Vrtání | - | 94 mm | |||
Zdvih | - | 71.5 mm | |||
Kompresní poměr | - | 10 : 1 | 10.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | - | |||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Trubkový | Příhradový | |||
Materiál rámu | - | ocel | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 133 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | dvoupístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | - | 17 " | |||
Zadní kolo | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 R17 | - | ||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55 R17 | - | ||
Rozvor | - | 1425 mm | |||
Úhel hlavy řízení | - | 24 ° | |||
Závlek předního kola | - | 92 mm | - | ||
Světlá výška | - | 1060 mm | - | ||
Výška sedla | - | 820 mm | |||
Suchá hmotnost | - | 187 kg | 185 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 205 kg | - | ||
Užitečná hmotnost | - | 185 kg | - | ||
Objem nádrže | - | 15 l | |||
Rezerva | - | 3 l | - | ||
Množství oleje | - | 3.9 l | - | ||
Maximální rychlost | - | 210 km/h | 225 km/h | 220 km/h | |
První cena | 359000 Kč | - | |||
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | - | ||
Výměna olejového filtru | - | 12000 Km | - | ||
Výměna zapalovací svíčky | - | 24000 Km | - | ||
Výměna brzdové kapaliny | - | 36000 Km | - | ||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 24000 Km | - | ||
Seřízení ventilové vůle | - | 12000 Km | - |
Od motormichal(2010)
Od motormichal(2010)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Výfuky na Ducati GT 1000 | 3 | 1.8.2018 17:02 | ||
Italské | Nevíte, kdo je výrobcem těchto zrcátek? | 8 | 13.3.2014 12:49 | ||
Italské | Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1) | 15 | 7.8.2013 19:02 | ||
Opravy a údržba | Snížení ducati GT 1000 | 13 | 6.4.2013 10:07 |
Úžasná klasika, která dobře nejen vypadá, ale i jezdí. Vytoužený stroj, který jsem dlouhou dobu pova...
Ideálna motorka má takmer 100koní, 100 krúťak a 200kg.
Najklasickejšia klasika - nič iné ma nenapadá
Lehká motorka s velmi dobrým podvozkem a dlouhými kvalty, bohužel šestka je fakt jen na dálnice.
Stylová klasika, super motor, pohodlná motorka i na delší výlety, celkem obstojná v jízdě ve dvou, d...
Prostě krásná motorka. Drátěná kola a vzduchem chlazený motor do L.
krásná a zvláštní motorka, která má svou vlastní duši!
Je to stroj s vlastní duší, je to moje první ducati a jsem rád že jsem se tak rozhodl.
Srdeční záležitost, cokoliv víc je zbytečné dodávat... :-)
Po brutalnim streetfighteru jsem hledal klasickou motorku bez elektroniky s charakternim motorem a p...
Po brutalnim streetfighteru jsem hledal klasickou motorku bez elektroniky s charakternim motorem a p...
Úžasná klasika, která dobře nejen vypadá, ale i jezdí. Vytoužený stroj, který jsem dlouhou dobu pova...
Najklasickejšia klasika - nič iné ma nenapadá
Stylová klasika, super motor, pohodlná motorka i na delší výlety, celkem obstojná v jízdě ve dvou, d...
Lehká motorka s velmi dobrým podvozkem a dlouhými kvalty, bohužel šestka je fakt jen na dálnice.
Je to stroj s vlastní duší, je to moje první ducati a jsem rád že jsem se tak rozhodl.
Ducati GT 1000 Isle of Man_Tourist Tropty
Prostě krásná motorka. Drátěná kola a vzduchem chlazený motor do L.
krásná a zvláštní motorka, která má svou vlastní duši!
Srdeční záležitost, cokoliv víc je zbytečné dodávat... :-)
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 7.6/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 7.4/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Brzdy | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 9.8/10 |
Jízda | |
Sport | 8.3/10 |
Město | 5.0/10 |
Cestování | 8.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 5.3/10 |
Servisní intervaly | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.7/10 |
Světla | 6.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Scrambler 1100 | bohuzel s moderni EU elektronikou prisla o charakter |
Ducati Sport 1000 | cenovo nedostupné |
Triumph Bonneville T100 | |
Kawasaki W 800 | nenašel jsem žádnou podle mých požadavků |
Ducati Sport 1000 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Bonneville T120 | |
Triumph Bonneville T120 | Na tohle mě přivedl Petarďák, tahle mašina mě úplně míjela a musím říct - pecka. Ale už bylo pozdě :-D Každopádně tu bych jednou rád |
Harley Davidson XR 1200 | nedá se sehnat, nesmyslná cena |
Ducati Sport 1000 | naskytla se koupe Sportky |
Ducati Monster S2R 1000 | Ještě je čas... |
Ducati Multistrada 1100 | Žádná nebyla bohužel v nabídce. Splňovala požadavek na změnu, jednoduchost, cestovnější zaměření. |
Moto Guzzi V7 Classic | Trochu jsem se bál ojeté motorky - nová se již v tu dobu neprodávala. |
Ducati Streetfighter 1098/s |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | adminmotorkaricz | sportclassic_gt1000.pdf | 4.3 MB |