
Hej naháči! Kdo se posadí na trůn?
03.12.2018
04.11.2018
05.04.2018
13.02.2018
12.01.2018
05.11.2017
18.10.2017
14.07.2015
02.06.2015
13.01.2015
24.06.2014
26.03.2014
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 821 cm3 | ||||
Výkon | 82.4 kW (112.1 koní) | 81.8 kW (111.2 koní) | 79 kW (107.4 koní) | 81.8 kW (111.2 koní) | 80 kW (108.8 koní) |
Výkon při otáčkách | 9250 ot/min | ||||
Točivý moment | 89.4 Nm | 86 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 7750 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | Vzduch | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | desmo | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 88 mm | ||||
Zdvih | 67.5 mm | ||||
Kompresní poměr | 12.8 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Příhradový | - | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | - | 140 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70-ZR17 | 120/70 ZR 17 | ||
Rozměr zadní pneu | 180/60 ZR 17 | 180/55-ZR17 | 180/60-ZR17 | 180/55-ZR17 | 180/55 ZR17 |
Rozvor | 1480 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 24.3 ° | ||||
Závlek předního kola | - | 93.2 mm | |||
Výška sedla | 785 mm | ||||
Výška sedla max | - | 810 mm | - | ||
Suchá hmotnost | 179.5 kg | 180.5 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 205.5 kg | 206 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 390 kg | - | ||
Objem nádrže | 17.5 l | 16.5 l | |||
Spotřeba | - | 5 l/100 km | - | ||
Zrychlení | - | 3.5 0-100 km/h | - | ||
Maximální rychlost | - | 225 km/h | - | ||
První cena | 269730 Kč | - | 289000 Kč | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 289000 Kč | |||
Poznámka | - | Výška sedla je nastavitelná 785 mm – 810 mm | |||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | 15000 Km | |
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km | |||
Výměna hnacího řemene | - | 30000 Km | |||
Výměna zapalovací svíčky | - | 30000 Km | |||
Výměna brzdové kapaliny | - | 45000 Km | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 30000 Km | |||
Seřízení ventilové vůle | - | 30000 Km | - | 30000 Km |
Od Mára-Brába(2016)
Italka. Krásná, sexy, štíhlá, zábavná.
tak trošku návrat k univerzálnosti, kterou jsem měl před lety u staré dobré FZS 600.
Krásná, lehká s úžasným zvukem a ovladatelností...
Čmelák, co zaujme vzhledem, brumláním, vrčením, no prostě vším co ta motorka dělá.
Matně černá italská příšera střední váhy. Už před lety jsem věděl, že jí chci, ale sešli jsme se až ...
Tak se konečně vracím do sedla. Dluoho jsem se rozmýšlel co vezmu a zda vůbec do něčeho půjdu. Nakon...
Je to můj druhý Monster. Italské "Monstrum" včetně nádherného sexy designu, který prostě Ducati umí ...
Hbitá, lehká, Italská fešná holka za kterou se každý otočí. Má krásný zlobivý zvuk za kterým se zas ...
Ducati Monster 821 Stripe - ideální naháč pro každého :)
Svižná s úžasným zvukem i jen sériovým a krásným vzhledem.
můj sen, emoce na nekonečnou, moje vášeň
Ducati Monster 821, Itálie se vším všudy
Je to můj druhý Monster. Italské "Monstrum" včetně nádherného sexy designu, který prostě Ducati umí ...
Bylo jasné, že dříve nebo později dojdu k Ducati... I když už jsem o ní uvažoval před 3 lety, tak te...
Ducati Monster 821 rocnik 2018.
Nádherná mašina ve verzi Stealth, splňený sen. Namyšleno několik úprav dle představ.
Bike, který jsem chtěl od mládí
Čmelák, co zaujme vzhledem, brumláním, vrčením, no prostě vším co ta motorka dělá.
Hbitá, lehká, Italská fešná holka za kterou se každý otočí. Má krásný zlobivý zvuk za kterým se zas ...
Výstižně popište svoji motorku jednou, dvěma větami.
Tak dneska to dopadlo a čmelák šel do světa. Byl to sní fajn rok a pár tisíc kilometrů ale je třeba ...
Tak jsem strávil den s Motocoach Dan Rubín ( [url=https://www.facebook.com/motocoach.cz/?fref=ts]Dan...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-7n1A_1beHU[/youtube] Aktuálně probíhá akce od Ducati, ...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jPI8VHp0bC4[/youtube]
Tak po víkendovém ježdění jsem usoudil, že je čas na přezutí :) Moc se mi nechtělo vymýšlet a tak js...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Spojka | 8.2/10 |
Vibrace | 6.2/10 |
Převodovka | 6.2/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.7/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Těsnost tlumičů | 8.3/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.8/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 2.5/10 |
Ceny servisu | 3.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.0/10 |
Světla | 7.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster 1200 | Zatím zkouším 821, zatím mi naprosto stačí. |
MV Agusta Brutale 800 | Je jich málo, s nevalnou historií a bohužel jsou hodně náchylné na správný servis. Měl jsem strach koupit jetou bez 100% historie. Nerad bych skončil, že budu muset kupovat nový motor. |
Ducati Monster 1200 | Myslím, že tohle "Mega Monstrum" je do městského provozu magořina a já potřeboval motorku pro městský a okreskový polet. Této krásce sedí okresky, ale město je pro jezdce i tuto italskou bestii utrpení. |
Kawasaki Z900 | Přechod z Ducati Monster 696 - nešlo jinak |
Suzuki GSX 750 | Mám rád Transformers, ale asi jen ve filmu. Moc futuristický vzhled |
Yamaha MT-07 | Trochu menší - vlastně jsem jí skoro zasedl |
Yamaha MT-10 | Protože Ducati |
Ducati Streetfighter 848/s | naskytla se koupě monstra 821 |
MV Agusta Brutale 800 | nelíbíl se mi zvuk |
Ducati Diavel Carbon | Moc těžká. obtížná manévrovatelnost. |
Ducati Hyperstrada 800 | Monster je hezčí :) |
Kawasaki Z 1000 | 4 vál |
Ducati Monster 1200S | na naked bike mi přišel výkon možná až zbytečný a rovněž cenovka (i u ne \"S\" verze) byla krapet jinde. Jinak mít ty peníze, asi by mě přemluvili ;) |
Ducati Scrambler | chtěl jsem, vyzkoušel jsem, nevzal jsem. Nevím, prostě mě nepřesvědčila nebo jsem si spíš myslel, že hledám něco, co jsem ve skutečnosti nehledal. Konkrétně u Icona mi neseděly řídítka (výška, uchycení) a příliš tvrdé sedlo. |
Triumph Thruxton 900 | možná až příliš retro, ale rozhodně nádherný stroj.. |
Moto Guzzi V7 Stone | .. její čas třeba ještě příjde, ale musí se polepšit s detaily, které jsou vzhledem k ceně dost odfláknuté. |
Yamaha MT-09 | Tolik se mi nelíbila jako Ducati, ale taky dobrej kousek |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 650R | Drahý servis, nevyhovuje mně jízdně dvouválec. |
Triumph Street Triple R | Jediný důvod byl, že jsem si řekl, že si koupím na jeden rok Streeta, abych vyzkoušel 3válec. No a nakonec mi zůstal do teď. |
KTM Duke 690 | Čakal som miernejší charakter, prekvapila ma jej ostrosť, plus sa našli nejaké nedostatky, ktoré sa mi nechcelo riešiť. |
Triumph Street Triple RS | Těžká, pekelně topí na nohy, rychlořazení se asi teprve učí vyrábět. Mechanické zvuky a vibrace z motoru mne velmi zneklidňovaly (ale to nejspíš jen tím, že vše srovnávám s japonským čtyřválcem). |
Triumph Street Triple | Neoslovil ma podvozok a myslím, že Street je využiteľnejší na každý deň. |
MV Agusta Brutale 920 | nepáčila sa mi distribúcia sily cez elektronický plyn |
Triumph Street Triple RS | Dlouho jsem o novém Monsterovi uvažoval, ale potom se objevil Street Triple RS a ručička vah se přiklonila k němu... |
Husqvarna Svartpilen 701 | Verze Stealth. Katalogově měl naprosto vše, co jsem chtěla, ale tak nějak mě \"neutáhl\" odspodu. |
Ducati SuperSport | nechal jsem si poradit , že na cestovaní je lepší Supersport S .. nefouká jako na monstru |
Ducati Monster 796 | Jsou ještě relativně drahé a je to vodník,takže spousta hadic. |
Kawasaki Z900 | Druhá z V2, z kterých jsem vybírala. Čekala jsem od ní víc |
BMW R nineT Pure | Vadilo mi: krátké sedlo, pravá pata nemá místo - výfuk. |
Triumph Street Triple RS | Krasne svezeni, dvojhrnek ma neco do sebe, nelibilo se mi ovladani v nizsich rychlostechh oproti konkurenci |
Triumph Street Triple | Ve výběru favorit, ale nakonec rozhodla v té době vysoká cena. |
Triumph Street Triple RS | Strašně pěkná motorka, ale prostě Triumph nabízel více a přeci jen je sportovnější, monster je spíš pohodovější |
KTM Duke 690 | Krásný design (až na ten chladící systém) a charisma. Po tom, co jsem několikrát nemohl najít neutrál a prodejce mi sdělil, že to je vlastnost, jsem se rozhodl hledat dál. |
Triumph Street Triple R | zdál se mi malý výkon |
Triumph Speed Triple | Motka relativne OK, akorat, ze jsem se na ni necitil pohodlne (nevyhovoval mne trojuhelnik). A navic bohuzel tady u nas je cela komunita kolem Ducati, vcetne prodejni site, jaksi plna pozeru co jezdej s Panigale 1299 leda tak na kafe do vedlejsi ulice. |
BMW R nineT Scrambler | Ducati se mi moc líbila už od dětství. A to byl zároveň důvod proč si ji nevybrat. Je to stroj pro mladší kluky & holky. |
Ducati Monster 1200 | Bratr mne přemluvil na vyšší kubaturu. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2014 | Brutale_1078r | monster_821.pdf | 48 MB | Servisný manual 821 pre rok 2014 2015 |
2014 | VALI821 | 7019_monster_821.pdf | 48 MB |