PROFIL MOTORKY

Honda CBR 900RR Fireblade (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník xBaryk
Vloženo 23.1.2016
Aktualizováno 7.9.2018
Zobrazeno 2 324x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Legendární Fároš. Legendární rarita v tom, že je to model 96 ale kompletně překapotované na model 99-00 :)

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 929RR Fireblade: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 600: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 750: důvod neuveden
Kawasaki ZX-9R Ninja: důvod neuveden

První dojmy - Je to Honda, takže padne do ruky okamžitě, líbí se mi na ní vzhledem k jejímu stáří skoro vše. Jen škoda, že kromě kompletního překapotování zůstaly i budíky, které jsou na modelu 99-00 značně hezčí, i 16-ti palcové kolo, místo kterého by se hodilo 17-ti palcové i pro lepší posaz.

Doplňky na motorce - Pancéřové hadičky, laďák.

Recenze

Vybíral jsem snad tři roky a zakládal kvůli tomu nespočet témat. Za což děkuji všem diskutujícím, kteří v ten čas mě již museli mít dost
Nicméně k motorce, teda k Fároškovi, vybral jsem si ho nakonec proto, že když jsem minulý rok na něm seděl a projel bylo rozhodnuto. Oproti ninje je menší, obratnější a má pro mě větší šmrnc. Hlavně jsem věděl, do čeho jdu a co mě tak čeká. Oproti novějším motorkám mě zase přijde více univerzálnější. Respektive ho nechci jen abych jezdil hééén, hééén ale abych mohl v klidu vyjet kamkoli a kdykoli, což mi vyhovovalo na cbr 6f, tudíž nebylo co řešit. Akorád ta 16-tka kolo by mohla býti 17-tkou. Třeba se zítra probudím a bude tam 17. a v neposlední řadě také kvůli ceně, protože jsem si koupil Hondu Legend 3.5 v6, ale mám splněné dva sny. Tak doufám, že vydrží nejlépe navždy :) a říkám si, že dohromady mají přes 400 koní :)

Zatím jsem ho moc neprojel, protože když jsem ho kupoval tak se mu nechtělo startovat. Majiteli jsem věřil, ačkoli se mi všechno vevnitř pralo. Protože ani nevím, jestli nevyskakují kvalty a jestli jede jak má. Jinak co se týče čísel a technické stránky, tak by mě být OK. Díky přístupu majitele jsem se rozhodl, že ho nakonec vezmu i s helmou a rukavicema. Po 4,5 hodinách stání venku a laborování se sáním a start sprejem, jsme to vzdali, podepsali smlouvu, majitel mi ho pomohl naložit do dodávky a jelo se. Cesta strašná.. klasika na trase Brno - Hradec a opačně.

Další den jsem koupil svíčky ve krámu Motokšeft Brno, kterej musím horlivě doporučit, borci jsou bez chyby. Shodil nádrž, airbox, prohodil svíčky, který byly dvě volný... napíchl na baterku a šla nabrnk.. motor krásně tichý s výbornou reakcí na plyn, přev. řadí hladce a dobře, tak si myslím, že v tomto případě bylo dobré věřit.

No udělá se nějakej servis, klasika, oleje a filtry, počká se trošku na lepší počasí, neboť už nehodlám jezdit ve sněhu apod. a vyjede se.

Všem motorkám a motorkářům, spoustu najetých km bez úhony přeji a čest Fároškům.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
melda2
melda2 napsal 23.01.16 v 17:43 10b.

pěkná ať spolehlivě slouží a hlavně kolama dolů

Více komentářů



TOPlist