Honda CRF300 Rally
Informace k modelu
Nástupce modelu CRF250 Rally.
Články
Technické údaje Honda CRF300 Rally
2021 2025
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 286 cm3
Výkon 20.1 kW (27.3 koní)
Výkon při otáčkách 8500 ot/min
Točivý moment 26.6 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6500 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý
Chlazení Kapalina 
Počet válců
Rozvod DOHC 
Ventilů na válec
Vrtání 76 mm
Zdvih 63 mm
Kompresní poměr 10.7 : 1
Příprava paliva Vstřikování 
Startér Elektrický 
Počet rychlostí
Sekundární převod Řetěz 
Typ rámu Dvojitý kolébkový 
Materiál rámu ocel 
Zdvih předního odpr. 260 mm
Zdvih zadního odpr. 260 mm
Brzdy vpředu kotouč 
Rozměr předního kotouče 296 mm
Přední třmen dvoupístkový 
Brzdy vzadu kotouč 
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 80/100-21 
Rozměr zadní pneu 120/80-18 
Rozvor 1455 mm
Úhel hlavy řízení 27.5 °
Závlek předního kola 109 mm
Světlá výška 275 mm
Výška sedla 885 mm
Pohotovostní hmotnost 153 kg
Objem nádrže 12.8 l
Množství oleje 1.8 l
Spotřeba 3.1 l/100 km
Maximální rychlost 135 km/h
Videa Honda CRF300 Rally
Témata ve fóru o Honda CRF300 Rally
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Enduro & funbike Voge 300 Rally vs CRF 300 Rally 20 10.12.2024 09:49
Japonské Honda CRF 300l úpravy pro cestování 177 3.12.2024 14:28
Enduro & funbike Zvýšení výkonu Honda CRF300l 26 22.11.2023 11:35
Pojeď taky dual sport 33 11.1.2023 17:58
Enduro & funbike Honda CRF 300 Rally-užitečná hmotnost 11 26.11.2021 11:10
Skupiny
Průměrné hodnocení od 2 uživatelů
Motor
Spojka
9.5/10
Průběh výkonu
8.5/10
Vibrace
7.0/10
Převodovka
10.0/10
Mechanická hlučnost
6.0/10
Zvuk
3.5/10
Spolehlivost
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
2.0/10
Těsnost tlumičů
6.5/10
Tuhost rámu
8.5/10
Jízda
Sport
1.0/10
Město
6.0/10
Cestování
6.0/10
Terén
9.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.0/10
Ceny servisu
4.0/10
Servisní síť
6.0/10
Dostupnost dílů
4.0/10
Nabídka doplňků
2.0/10
Servisní intervaly
9.0/10
Terén
Brodivost
6.0/10
Výška
7.0/10
Ochrana motoru
7.0/10
Skoky
5.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
4.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
8.0/10
Ochrana jezdce cestování
7.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 6.2
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 2.95 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali CRF300 Rally přednost
NekoupiliZ důvodu
Husqvarna 701 Enduro Vzhledem k tomu, že jsem nějakou dobu vlastnil AJP PR7, kterou mám ve svých motorkách zde na motorkářích, tak vyhrál rozum a šlo se jinou cestou.
Yamaha Tenere 700 Zde jsem hodně váhal a čas ukáže,jestli jsem neudělal chybu.Nicméně,těch 100t navíc by mi přineslo dalších 50Kg váhy,ve dvou by to stejně nebylo úplně ono,po dálnici nejezdím,a kolem komína,okreskách,pěšinách by mi to asi větší rohlík taky nepřineslo.
Husqvarna 701 Enduro LR Totéž co u KTM 690 Enduro R, navíc pro cestování už finančně celkem přes limit.
KTM 690 Enduro R Na mě už asi zbytečně moc výkonu. Pokud bych chtěl jezdít volně mimo pěšiny kolmo hore dole, sáhnul bych stejně po nějaké čistém enduru.
Fantic Caballero 500 rally Byť scrambler, tak se mi hodně zaměřením líbí. Na YT jsem prohledával dost videíí, kde na něm Němci cestovali, a odradilo mě, co všechno při/po cestě museli řešit/měnit. Dále je otázka dostupnosti náhradních dílů.
Royal Enfield Himalayan Výkonnově bych si nepomohl, a jak se mi líbí třeba Interceptor, tak vzhled Himalayana úplně nedávám
Honda CB 500X Není to pro Adv, jak si ho představuji já.
KTM 390 Adventure Není to pro Adv, jak si ho představuji já. Nemá úplně nejlepší pověst co do spolehlivosti.
Kupující místo CRF300 Rally koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Kawasaki KLX 250S Tahle motorka byla dlouho můj favorit, ale když jsem ji viděl naživo, tak jsem si uvědomil, že se míjí tím, na co bych ji chtwˇl používat. Rozhodnem to totiž už není “lehká” motorka do terénu… A po každém položení měnit plasty ? To tedy ne !
Honda CRF300L Vyssia cena a hmotnost, na tu prednu masku sa neda pozerat
Kawasaki KLR 650 Když na to sednete, zjistíte, že je to dětská hračka.
Honda CRF300L Světlo napevno, vyšší cena i hmotnost, drahé plasty
Voge 300 Rally GY Vyšší cena a podvozek který hodně majitelů brzy po koupi upravovalo (výměna zadního tlumiče a pružina vepředu) vše plus cca 30 tis...
Voge 300 Rally GY Cena + nutnost dokoupit věci, které na Voge jsou v základu + všude zmiňovaná investice do podvozku + fakt, že chci vyzkoušet, jestli mě takový stroj bude bavit => Voge 110k Kč vs Honda odhadem přes 200k Kč
Yamaha XT 660 R Škoda že do ni nedavaji alespon 450, špatný podvozek v základu
Aprilia Tuareg 660 Cenově velmi přijatelná motorka. Bohužel pro rozumné použití by bylo potřeba investovat do nového podvozku.
Yamaha Tenere 700 Měl jsem obavu z dlouhých přesunů.
AJP SPR 250 menší výkon
Fantic Caballero 500 rally Podvozek je veliké zklamání! Motor taky není zrovna závodní.
AJP PR7 Nebyla vůbec skladem, problém s ne moc vhodným podvozkem na těžší jezdce s nějakou tou bagáží. Objevila se PR7 za dobrý peníz.
Honda CB 500X Cenově velmi podobná CB500X, ale slabší motor jednobuch jsem už nechtěl, vlastně podobný důvod jako u RE Himalayan. To CRF bych bral raději než RE.
Manuály pro Honda CRF300 Rally
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2021 Ondros crf300l_rally.pdf 8.9 MB Uživatelský manuál :-)
2021 Deadman crf300l_service_data.pdf 199 KB Tabulka utahovacích momentů a dalších servisních parametrů. Pro rychlé vyhledávání informací pro ty, co vědí jak na to.
Bazar pro Honda CRF300 Rally (rss)

TOPlist