-
Honda konečně do Evropy přiváží GB350S a ukazuje revoluční motor V3 s kompresore...
05.11.2024
-
Lukáš Podiuk Na tandemu s Vláďou: Koupit si motorku znamenalo koupit si svobodu
30.09.2022
-
Novinky Honda 2021 naživo: Drsňácký Rebel 1100, fešácká cébéčka i spousta skútrů...
05.05.2021
-
Honda malé CRF zvětšila na třístovku, bude i ve verzi Rally
01.12.2020
- Přidat článek
2021 | 2025 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 286 cm3 | |
Výkon | 20.1 kW (27.3 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |
Točivý moment | 26.6 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 76 mm | |
Zdvih | 63 mm | |
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 260 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 260 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 296 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 21 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 80/100-21 | |
Rozměr zadní pneu | 120/80-18 | |
Rozvor | 1455 mm | |
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | |
Závlek předního kola | 109 mm | |
Světlá výška | 275 mm | |
Výška sedla | 885 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 153 kg | |
Objem nádrže | 12.8 l | |
Množství oleje | 1.8 l | |
Spotřeba | 3.1 l/100 km | |
Maximální rychlost | 135 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Honda CRF 300l úpravy pro cestování | 157 | Včera 16:48 | ||
Enduro & funbike | Zvýšení výkonu Honda CRF300l | 26 | 22.11.2023 11:35 | ||
Pojeď taky | dual sport | 33 | 11.1.2023 17:58 | ||
Enduro & funbike | Honda CRF 300 Rally-užitečná hmotnost | 11 | 26.11.2021 11:10 |
-
Honda CRF300 Rally (2022)
Telč - Staré Město, HusKa701Pro dceru po rozšíření řidičáku na A2, jako nástupce po UM 125 Adventure.
-
Honda CRF300 Rally (2024)
Světice, SitakiKinder, baby, dámské enduro - to budete často poslouchat.
-
Honda CRF300 Rally (2021)
Praha 4-Podolí, LukasBMWGSNastala šance vyrazit na delší cestu (Pamír) a tak jsme hledali lehké stroje... akorat se pak cesta ...
-
Honda CRF300 Rally (2023)
Jasenice, dany08Motorka, která si některé získá svým vzhledem "Mimoňe," ostatní znechutí svým malým výkonem.
-
Honda CRF300 Rally (2022)
Cayene, RomanHAMoto pro toulání se ("Adventure") cestou necestou, jak si ho představuji já. Okresky, prozkoumávání...
-
Honda CRF300 Rally (2021)
San Bernardino, JardaMJawajizdaCRF300L Rally vylepšená a upravená dle mých představ
-
Honda CRF300 Rally (2021)
Holešov, watsLehké, enduro s pro mě atraktivním vzhledem. Jedno z kritérií výběru byly pro mě nízké provozní nákl...
-
Honda CRF300 Rally (2021)
Znojmo, lubalkSympatická hračka do terénu pro chlapa co už se bojí ostrých endur :-) a nemá čas a chuť se každý de...
-
Honda CRF300 Rally (2021)
Opava-Město, filip325První "velká" motorka po 125. Zase to musela být honda :D :). Lehká, dobře ovladatelná, krásná......
-
Honda CRF300 Rally (2022)
Hustopeče, Palomotochtěl jsem zase zkusit menší obsah a tohle Rally se mně moc líbí
-
Honda CRF300 Rally (2021)
San Bernardino, JardaMJawajizdaCRF300L Rally vylepšená a upravená dle mých představ
-
Honda CRF300 Rally (2024)
Světice, SitakiKinder, baby, dámské enduro - to budete často poslouchat.
-
Honda CRF300 Rally (2022)
Hustopeče, Palomotochtěl jsem zase zkusit menší obsah a tohle Rally se mně moc líbí
-
Honda CRF300 Rally (2023)
Jasenice, dany08Motorka, která si některé získá svým vzhledem "Mimoňe," ostatní znechutí svým malým výkonem.
-
Honda CRF300 Rally (2021)
Opava-Město, filip325První "velká" motorka po 125. Zase to musela být honda :D :). Lehká, dobře ovladatelná, krásná......
-
Honda CRF300 Rally (2021)
Lokca, mtk400Celkom vydarené ľahké enduro na cestu aj terén.
-
Honda CRF300 Rally (2022)
Telč - Staré Město, HusKa701Pro dceru po rozšíření řidičáku na A2, jako nástupce po UM 125 Adventure.
-
Honda CRF300 Rally (2022)
Cayene, RomanHAMoto pro toulání se ("Adventure") cestou necestou, jak si ho představuji já. Okresky, prozkoumávání...
-
Honda CRF300 Rally (2021)
Praha 4-Podolí, LukasBMWGSNastala šance vyrazit na delší cestu (Pamír) a tak jsme hledali lehké stroje... akorat se pak cesta ...
-
Honda CRF300 Rally (2021)
Holešov, watsLehké, enduro s pro mě atraktivním vzhledem. Jedno z kritérií výběru byly pro mě nízké provozní nákl...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.5/10 |
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 6.0/10 |
Zvuk | 3.5/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 2.0/10 |
Těsnost tlumičů | 6.5/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 1.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 6.0/10 |
Terén | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 4.0/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.0/10 |
Výška | 7.0/10 |
Ochrana motoru | 7.0/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 4.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna 701 Enduro | Vzhledem k tomu, že jsem nějakou dobu vlastnil AJP PR7, kterou mám ve svých motorkách zde na motorkářích, tak vyhrál rozum a šlo se jinou cestou. |
Yamaha Tenere 700 | Zde jsem hodně váhal a čas ukáže,jestli jsem neudělal chybu.Nicméně,těch 100t navíc by mi přineslo dalších 50Kg váhy,ve dvou by to stejně nebylo úplně ono,po dálnici nejezdím,a kolem komína,okreskách,pěšinách by mi to asi větší rohlík taky nepřineslo. |
Husqvarna 701 Enduro LR | Totéž co u KTM 690 Enduro R, navíc pro cestování už finančně celkem přes limit. |
KTM 690 Enduro R | Na mě už asi zbytečně moc výkonu. Pokud bych chtěl jezdít volně mimo pěšiny kolmo hore dole, sáhnul bych stejně po nějaké čistém enduru. |
Fantic Caballero 500 rally | Byť scrambler, tak se mi hodně zaměřením líbí. Na YT jsem prohledával dost videíí, kde na něm Němci cestovali, a odradilo mě, co všechno při/po cestě museli řešit/měnit. Dále je otázka dostupnosti náhradních dílů. |
Royal Enfield Himalayan | Výkonnově bych si nepomohl, a jak se mi líbí třeba Interceptor, tak vzhled Himalayana úplně nedávám |
Honda CB 500X | Není to pro Adv, jak si ho představuji já. |
KTM 390 Adventure | Není to pro Adv, jak si ho představuji já. Nemá úplně nejlepší pověst co do spolehlivosti. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki KLX 250S | Tahle motorka byla dlouho můj favorit, ale když jsem ji viděl naživo, tak jsem si uvědomil, že se míjí tím, na co bych ji chtwˇl používat. Rozhodnem to totiž už není “lehká” motorka do terénu… A po každém položení měnit plasty ? To tedy ne ! |
Honda CRF300L | Vyssia cena a hmotnost, na tu prednu masku sa neda pozerat |
Kawasaki KLR 650 | Když na to sednete, zjistíte, že je to dětská hračka. |
Honda CRF300L | Světlo napevno, vyšší cena i hmotnost, drahé plasty |
Voge 300 Rally GY | Vyšší cena a podvozek který hodně majitelů brzy po koupi upravovalo (výměna zadního tlumiče a pružina vepředu) vše plus cca 30 tis... |
Voge 300 Rally GY | Cena + nutnost dokoupit věci, které na Voge jsou v základu + všude zmiňovaná investice do podvozku + fakt, že chci vyzkoušet, jestli mě takový stroj bude bavit => Voge 110k Kč vs Honda odhadem přes 200k Kč |
Yamaha XT 660 R | Škoda že do ni nedavaji alespon 450, špatný podvozek v základu |
Aprilia Tuareg 660 | Cenově velmi přijatelná motorka. Bohužel pro rozumné použití by bylo potřeba investovat do nového podvozku. |
Yamaha Tenere 700 | Měl jsem obavu z dlouhých přesunů. |
AJP SPR 250 | menší výkon |
Fantic Caballero 500 rally | Podvozek je veliké zklamání! Motor taky není zrovna závodní. |
AJP PR7 | Nebyla vůbec skladem, problém s ne moc vhodným podvozkem na těžší jezdce s nějakou tou bagáží. Objevila se PR7 za dobrý peníz. |
Honda CB 500X | Cenově velmi podobná CB500X, ale slabší motor jednobuch jsem už nechtěl, vlastně podobný důvod jako u RE Himalayan. To CRF bych bral raději než RE. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | Ondros | crf300l_rally.pdf | 8.9 MB | Uživatelský manuál :-) |
2021 | Deadman | crf300l_service_data.pdf | 199 KB | Tabulka utahovacích momentů a dalších servisních parametrů. Pro rychlé vyhledávání informací pro ty, co vědí jak na to. |