Honda STX 1300 Pan - European
11.09.2001
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 1261 cm3 | |||||||
Výkon | 93 kW (126.5 koní) | 85.4 kW (116.1 koní) | - | 91 kW (123.8 koní) | 92 kW (125.1 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | - | 8000 ot/min | |||||
Točivý moment | 125 Nm | 117 Nm | - | 125 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 6600 ot/min | 6500 ot/min | - | 6000 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||
Počet válců | 4 | |||||||
Rozvod | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 78 mm | 72 mm | 78 mm | |||||
Zdvih | 66 mm | 48 mm | 66 mm | |||||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | 11.6 : 1 | 10.8 : 1 | 10.9 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | |||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||||
Typ rámu | Páteřový | - | ||||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | ||||||
Zdvih předního odpr. | 108 mm | 109 mm | 117 mm | - | ||||
Zdvih zadního odpr. | 123 mm | - | 122 mm | - | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | ||||||
Přední třmen | třípístkový | - | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 18 " | - | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 18 | 120/70 ZR 18 M/C (59) | - | 120/70-ZR18 | ||||
Rozměr zadní pneu | 170/60 17 | 170/60 ZR17 M/C (72) | - | 170/60-ZR17 | ||||
Rozvor | 1490 mm | 1460 mm | 1491 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 26 ° | - | 26 ° | |||||
Závlek předního kola | 98 mm | - | ||||||
Světlá výška | 135 mm | - | ||||||
Výška sedla | 775 mm | 800 mm | 790 mm | |||||
Výška sedla max | 805 mm | - | ||||||
Suchá hmotnost | 292 kg | 329 kg | 324 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | 326 kg | - | 331.1 kg | 331 kg | ||||
Užitečná hmotnost | 196 kg | - | ||||||
Objem nádrže | 29 l | 29.14 l | ||||||
Množství oleje | 3.9 l | - | ||||||
Spotřeba | 5.5 l/100 km | - | 6.72 l/100 km | |||||
Maximální rychlost | 225 km/h | - | 225 km/h | |||||
První cena | 459000 Kč | - | ||||||
Výměna motorového oleje | 12000 Km | - | ||||||
Výměna olejového filtru | 12000 Km | - | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | 24000 Km | - | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 18000 Km | - | ||||||
Seřízení ventilové vůle | 24000 Km | - |
Moto trip Alpy - Dolomity honda ST 1300 ...
Mototrip Polsko honda ST 1300 Paneuropean
moto trip - Německo Holandsko Belgie
Alpy tour 2017
Moto trip Romania,Transilvania 2016 09
Výlet na Červenohorské sedlo
Balkán 2016
15. Setkání majitelů motocyklů Honda Pan...
13. setkání stoc Pan European a příznivc...
13. Setkání Pan-European
Šesté setkání Pan-European
Páté setkání Pan-European
Čtvrté setkání Pan-European
Třetí setkání Pan-European
Druhé setkání Pan-European
První setkání Pan-European v ČR
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Honda ST 1300 uprava sedla pro vyssi komfort doma a zdarma | 10 | 3.9.2024 14:42 | ||
Technika | Honda ST1300 Pan European | 14 | 20.4.2024 16:08 | ||
Silniční cestovní | Zvýšeni řiditek | 10 | 25.2.2024 09:22 | ||
125ccm | Opotřebení zadní pneumatiky | 40 | 15.11.2023 20:36 | ||
Silniční cestovní | Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce | 32 | 23.9.2023 16:43 | ||
Pokec o motorkách | ST1300 Pan European a co po něm | 26 | 12.3.2023 17:25 | ||
Zážitky z cest, rady | Z Košic do Prahy - kudy, aby to bylo hezký | 16 | 24.2.2023 15:59 | ||
Silniční cestovní | jakou motorku | 15 | 20.9.2022 12:04 | ||
Japonské | Studený štart Pan E ST 1300- nedrží voľnobeh | 1 | 5.5.2022 21:23 | ||
Silniční cestovní | Zkrat baterie | 14 | 28.3.2020 17:14 | ||
Silniční cestovní | údržba předních teleskopů | 3 | 13.8.2019 01:20 | ||
Silniční cestovní | Pálení pojistky | 3 | 19.7.2019 15:16 | ||
Silniční cestovní | manuál v češtině na hondu st1300pan european | 2 | 6.11.2018 09:41 | ||
Silniční cestovní | st 1300 80 kw | 5 | 16.6.2018 02:16 | ||
Silniční cestovní | snímač teploty motoru | 2 | 31.3.2018 16:00 | ||
Silniční cestovní | Turistická cestovní motorka | 28 | 13.2.2018 21:51 | ||
Opravy a údržba | Po zahřátí motoru přestane vypínat spojka | 9 | 25.8.2017 14:18 | ||
Opravy a údržba | Chyba FI | 11 | 11.6.2017 15:55 | ||
Silniční cestovní | Výběr pneu | 3 | 28.2.2017 17:29 | ||
Silniční cestovní | BMW R 1200 RT nebo Honda Pan European 1300 ? | 9 | 20.11.2015 12:26 |
Jak to v zivote byva, vseho se jednou preji. Cruiserovani a coprovani bylo fajn, mozna zas nekdy k n...
Prozatím máme spolu najeto 3000 km a musím říct, že si teprve zvykám. Předtím jsem vlastnil Burgmana...
Honda ST 1300A Pan European . Rok výroby 2005
Nejsem majitelem , ale je moje. Dostal jsem ji v květnu a tím se mi splnil sen. Díky za to.
Už som mal dosť motoriek, rôznych typov a štýlov. Chcel som Honda ST 1300 Pan European
Cesťák jak hovado,přesně takhle jsem si to představoval
Už jsem ji měl mít dávno. Našel jsem se a motorkaření mě začalo více bavit.
Motorka, kterou jsem měl mít už dávno.Dost jsem se bál, protože je o 200 kg těžší než bývalý stroj (...
Mal som ju od aprila 2010.Je to kanon na kolesach z uchvatnou spotrebou.Skutočne!!!Ma paradny vykon ...
Výborný ukrajovač kilometrů, vhodný i na kratší vzdálenosti svižně v pohodlí a komfortu
Koupil jsem stejnou, osvědčenou mašinu.
Je to starší parník, ale zkusil jsem si ji od kamaráda a byl to super zážitek. Vzhledově se mi moc l...
Velká, těžká, stará ... ale dobrá a nadprůměrně spolehlivá, tak doufám, že mi to dokáže :-) Barva Co...
Je to super cestovní motorka , která je hodně pohodlná .
Velmi silna, pekna, cestovna a pohodlna masina ... Pre kazdeho kto chce brazdit Europu.
Cestovní motorka, autobus, polykač kilometrů. .
Jak to v zivote byva, vseho se jednou preji. Cruiserovani a coprovani bylo fajn, mozna zas nekdy k n...
Moto po ktorej som dlho pozeral a zrazu sa mi ocitla pod barakom.
Honda Pan European ST1300 parnik na cestovanie
Velká super cestovní motorka, luxus jak pro řidiče tak i spolujezce.
Přední vidlice - těsnění, vodítka, pouzdra, olej Zadní destičky Vzduchový filtr Olej v kardanu M...
I v roce 2017 jsem obdržel již několikátou pozvánku k Juropovi na návštěvu. Nešlo to odkládat do nek...
[b]Středa 22. 6.[/b] DNES NIKAM?!“ Láďa od tří ranních hodin navštěvuje toaletu, za účelem shozen...
Sice jsem měl pohotovost, ale po domluvě s kolegou jsem to jel zkusit. [url=https://www.google.cz/m...
Foťák se nevzal, budou muset stačit fotky z tlf (s) [lol] [url=https://www.google.cz/maps/dir/Na+...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.4/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 8.5/10 |
Převodovka | 8.9/10 |
Mechanická hlučnost | 8.4/10 |
Zvuk | 7.2/10 |
Spolehlivost | 9.7/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.2/10 |
Jízda | |
Sport | 7.1/10 |
Město | 7.1/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.6/10 |
Ceny servisu | 6.6/10 |
Servisní síť | 7.2/10 |
Dostupnost dílů | 8.1/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.7/10 |
Světla | 9.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 RT | Honda byla lákavější … |
Honda GL1800 GoldWing | Jeste si chvili pockam |
Yamaha FJR 1300 | uz mi prisla prilis sportova a chcel som viac pohodlia pre spolujazdca. |
Honda NT 700V Deauville | Výkon motoru, chtěl jsem výkonnější. |
BMW R 1200 RT | Láska na první pohled a touha po něčem jiném :D :D |
Yamaha FJR 1300 | Honda mi padla líp do ruky i pod zadek. |
Kawasaki GTR 1400 | Momentálně nabyla žádná k mání... |
BMW K 1200 LT | Problémy s převodovkami |
Yamaha FJR 1300 | Moc sportovní vzhled a měl ji bratr, tak jsem se nechtěl opičit :) |
Yamaha FJR 1300 | Honda se mi více zalíbila. |
Honda ST 1100 Pan European | |
BMW R 1200 GS | gs je výborná volba,ale jezdí jich spousty, dražší jak servis tak pořízení |
Yamaha FJR 1300 | yamaha je víc sportovní a já chtěl echt cesťáka, navíc fjr jsou dražší |
Moto Guzzi Norge 1200 | Vzhledově za 1, prakticky tak nějak po italsku. Typicky-za co to mám kurňa chytit, když chci hodit na hlavní stojan? A při zapůjčení (ještě jednou díky, Kuzmič) jsem si uvědomil, e 2 válcy jsou pro mě navždycky málo. |
BMW K 1200 GT | Pokus směrem do Bavorova. Obava z ceny všeho. Možná příště K1300, kde už jsou konečně standardní ovladače blinkrů. |
Yamaha FJR 1300 | Po 2 Yamahách to chtělo změnu. Menší kufry a nádrž, pocitově není tak ultimativní cesťák. |
BMW K 1200 LT | starší model dražší |
Yamaha FJR 1300 AS | spíž silničák než cesťák |
Yamaha FJR 1300 | |
Yamaha XJR 1300 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 1200F | Chtěl jsem vyzkoušet V4 v Pan Europeanu, ale nepřeskočila jiskra. Vybral jsem modernější stroj. |
Honda VFR 1200F | Moc těžká, je to parník. |
Honda NT 700V Deauville | Uvidím zda mi cestovní moto zachutná. |
BMW R 1200 RT | |
Honda NT 700V Deauville | Byl jsem na ní ještě malý jezdec |
BMW R 1200 RT | |
Honda NT 700V Deauville | Na mě zatím moc velká |
Yamaha FJR 1300 | vzhled a cena |
Honda GL1500 GoldWing | |
BMW R 1200 RT | Moje předchozí motorka byla Honda Deauville a byl jsem přesvědčený, že moje další bude její větší brácha Pan European. Nicméně nezdál se mi posez na ní, připadal mi trochu více \"sportovnější\", ne tolik pohodlný. A také výbava nebyla tak bohatá, např. vy |
BMW K 1200 GT | Podvozek vyhrál u vrtulí. |
Kawasaki GTR 1400 | |
BMW R 1200 RT | Příliš topí |
BMW K 1200 GT | |
Yamaha FJR 1300 | Nebola žiadna jazdenka s dostatočne garantovanou históriou v primeranej cene. |
BMW K 1300 GT | Moc jich není a jsou už starší |
Honda NT 700V Deauville | Dal jsem na zkušenosti ostatních vlastníků uvedené v článcích zde na webu, kteří ji nedoporučovali pro začátky. |
Yamaha FJR 1300 | Yamaha se zdála více sportovnější. |
Kawasaki GTR 1400 | Kdys můj favorit, který zaspal dobu. |
BMW K 1200 LT | nějak dle recenzi a hlavně Evropska mašinka |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | dettektorr | gipro_x_-_instala_n_.pdf | 173 KB | Instalace Girpo X na rok 2007 |
2007 | dettektorr | gipro-x.pdf | 132 KB | Návod k obsluze Girpo X verze bez T! |
2007 | dettektorr | wiring-schematic-r.pdf | 372 KB | Elektro schéma v barvě |
2004 | Icemanstbk | st1300-microfishe.pdf | 5.3 MB | Mikrofish, katalog dilu |
2004 | Icemanstbk | st1300-1.zip | 8.4 MB | Servisni manual cast1 |
2004 | Icemanstbk | st1300-1.z01 | 23 MB | servisni manual cast2 |
2004 | Icemanstbk | st1300-1.z02 | 23 MB | Servisni manual cast3 |
2004 | Icemanstbk | st1300-1.z03 | 23 MB | Servisni manual cast4 |
2004 | Icemanstbk | st1300-1.z04 | 23 MB | Servisni manual cast5 |
2004 | Icemanstbk | st1300-1.z05 | 23 MB | Servisni manual cast6 |
2004 | Icemanstbk | st1300-1.z06 | 23 MB | Servisni manual cast7 |
2003 | Guga | honda-st1300-a-owners-manual.pdf | 2.3 MB | Manuál vlastníka ST 1300 |
2003 | Guga | honda-st-1300-r...rts-catalog.pdf | 5.3 MB | Katalog ND |
2003 | Guga | service_manual_st1300.pdf | 186 MB | Service Manual Honda ST1300 PAN-EUROPEAN |
2003 | Guga | scu-m2096_cd-r1546.pdf | 2.6 MB | Manuál origo radio |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli angel GT | 10" | Předek | 3 | Měl jsem je poprvé a nijak extra mě nenadchly. Ale pochopil ... | 15.04.2022 v 22:08 |
Metzeler Roadtec Z6 | 10" | Předek | 1 | Pneumatiky obouvám jako komplet sadu vždy funglovku, drží do... | 11.09.2014 v 19:33 |
Bridgestone BT020 | 17" | Zadek | 1 | 06.02.2009 v 13:00 |