
Honda XBR 500 (1989)
Litomyšl-Město, wyttyXBR 500... Podle mě skvěle ovladatelný lehký jednoválec. Jen jsem mu malinko upravil vizáž..
1984 | 1985 | 1986 | 1987 | 1988 | 1989 | 1990 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 498 cm3 | ||||||
Výkon | 19.7 kW (26.8 koní) | 32.1 kW (43.7 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | 6000 ot/min | 7000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | ||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||
Počet válců | 1 | ||||||
Rozvod | OHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 92 mm | ||||||
Zdvih | 75 mm | ||||||
Kompresní poměr | 8.9 : 1 | ||||||
Počet rychlostí | 5 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Brzdy vzadu | buben | ||||||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | ||||||
Rozměr zadní pneu | 110/90-18 | ||||||
Pohotovostní hmotnost | 182 kg | ||||||
Objem nádrže | 20 l | ||||||
Maximální rychlost | 145 km/h | 171 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Gumová objímka k přednímu blinkr | 7 | 16.7.2024 22:24 | ||
Opravy a údržba | Ložiska | 13 | 18.11.2023 20:50 | ||
Silniční cestovní | Kapotáž pro Hondu XBR 500 | 0 | 11.6.2023 10:49 | ||
Naked bike | Honda XBR 500 spotřeba paliva | 12 | 24.5.2022 09:58 | ||
Opravy a údržba | Přípravek na otevření levého víka motorku Honda (xbr) | 10 | 12.5.2022 21:13 | ||
Veteráni | Honda XBR 500 | 5 | 16.5.2021 16:12 | ||
Veteráni | Bohata směs na xbr 500 | 7 | 8.12.2019 14:36 | ||
Naked bike | Jaka je nejlepší guma na xbr 500 ?? | 5 | 7.2.2019 23:10 | ||
Přestavby | sedlo Honda XBR 500 | 3 | 14.4.2016 00:14 | ||
Opravy a údržba | Honda rfvc XBR 500 teče karburátor | 6 | 17.8.2015 11:09 | ||
Naked bike | Honda XBR 500 výfuk 2-1 | 0 | 16.9.2013 14:29 | ||
Naked bike | vymena oleje | 3 | 12.4.2012 09:23 | ||
Opravy a údržba | ventili | 73 | 29.2.2012 12:15 | ||
Opravy a údržba | Olej do předních tlumičů | 5 | 20.8.2009 16:53 |
XBR 500... Podle mě skvěle ovladatelný lehký jednoválec. Jen jsem mu malinko upravil vizáž..
single, mono, thumper, jednovál. Vždycky se mi líbili a měl pro ně slabost. Vždycky byly na mě ale m...
Hlasitý čtyřventilový jednoválec na drátěných kolech. Lehká motorka, se startpákou i se startérem,...
Motorka, kterou mám rád a myslím, že si rozumíme.
Když kafe, tak půllitr! Aneb přibližovadlo, co vám stačí.
Ešte vtedy ku VX-ke a BMW R 1100 R som si spravil radosť k šesťdesiatke a kúpil som si v Poľsku od s...
No prostě XBR sedlám ho už 25 let a nikdy neomrzí. Motocykl který krásně vrčí krásně vibruje a krásn...
Vždy se mi líbila klasika a tohle mým možnostem odpovídalo nejvíc
Je to moje první motorka, chtěl jsem něco staršího a tento kousek mi učaroval asi nejvíc. Jsme skoro...
pokus Hondy o cafe, a mě se cafe líbí...
Hlasitý čtyřventilový jednoválec na drátěných kolech. Lehká motorka, se startpákou i se startérem,...
Ešte vtedy ku VX-ke a BMW R 1100 R som si spravil radosť k šesťdesiatke a kúpil som si v Poľsku od s...
single, mono, thumper, jednovál. Vždycky se mi líbili a měl pro ně slabost. Vždycky byly na mě ale m...
Je to moje první motorka, chtěl jsem něco staršího a tento kousek mi učaroval asi nejvíc. Jsme skoro...
No prostě XBR sedlám ho už 25 let a nikdy neomrzí. Motocykl který krásně vrčí krásně vibruje a krásn...
Motorka, kterou mám rád a myslím, že si rozumíme.
XBR 500... Podle mě skvěle ovladatelný lehký jednoválec. Jen jsem mu malinko upravil vizáž..
Splněný sen..můj první Café Racer! :-)
Tak konečně jsem se rozhoupal a koupil si taky jednou XBRko pro sebe.
Když kafe, tak půllitr! Aneb přibližovadlo, co vám stačí.
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.2/10 |
Průběh výkonu | 7.6/10 |
Vibrace | 6.3/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.5/10 |
Těsnost tlumičů | 8.0/10 |
Tuhost rámu | 8.7/10 |
Jízda | |
Sport | 7.2/10 |
Město | 7.4/10 |
Cestování | 6.4/10 |
Terén | 3.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 3.0/10 |
Servisní intervaly | 3.3/10 |
Terén | |
Brodivost | 2.0/10 |
Výška | 2.5/10 |
Ochrana motoru | 2.0/10 |
Skoky | 2.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.2/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha SRX 600 | SRX miluju, moc jsem ji chtěl. Nesehnal jsem ale žádnou v dobrém stavu, navíc mi při zkušební jízdě připadala hrozně malá na moji výšku. Absence el. starteru by mi asi nevadla, ale otci který si ji chce půjčovat ano. |
Honda CB 400 | |
Suzuki VX 800 | Krásný motor a kardan, ale těžké. A tenkrát drahé. |
Moto Guzzi V65 | Guzzi všeobecně jsou nádherné motorky, ale ještě pro ní nenadešel čas. |
Honda CX 500 | Nádherný tvar motoru, jak japonská Guzzi |
Jawa 350/640 | Radši čtyřtakt... |
MZ ETZ 301 | Takový ještě zvětšený Simson |
MZ ETZ 251 | Takový zvětšený Simson, nakonec jsem se meziskoku pětistovce vyhnul. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XJ 550 | V ČR drahá a Polsko je moc daleko. |
Honda CB 400 | Nebyla žádná hezká k mání |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1985 | PJ_1986 | honda_xbr_500_shop_manual.pdf | 23 MB | Docela slušnej manuál, ale boužel klasika v angličtině. |
1980 | HlavaXBR | honda-xbr-500.pdf | 3.4 MB | Je to parts list |
1987 | čiky | 13.05.2022 | Stáhnout mp4 |
Staženo:10x |
|
Vložit vlastní zvuk |