
Kawasaki KMX 125 (1998)
Ostrava - Kunčice, DonardsonKawasaki Kawasaki Kawasaki Kawasaki
1986 | 1987 | 1988 | 1992 | 1997 | 1998 | 1999 | 2000 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 125 cm3 | |||||||
Výkon | 12.4 kW (16.9 koní) | 17.5 kW (23.8 koní) | 11 kW (15 koní) | 10.9 kW (14.8 koní) | 11 kW (15 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | 9500 ot/min | 8000 ot/min | 8500 ot/min | 6000 ot/min | |||
Točivý moment | - | 13 Nm | - | |||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6600 ot/min | - | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Stojatý | 1 | Stojatý | 1 | ||||
Počet válců | 1 | |||||||
Rozvod | Membrána | - | M | - | ||||
Vrtání | 54 mm | - | 54 mm | - | ||||
Zdvih | 54.4 mm | 54 mm | 54.4 mm | - | 54.4 mm | - | ||
Kompresní poměr | 7.8 : 1 | 8 : 1 | 7.8 : 1 | - | 7.8 : 1 | - | ||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | Karburátor | ||||
Startér | - | Nožní | - | Nožní | - | |||
Počet rychlostí | 6 | 5 | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | - | Trubkový | ||||||
Materiál rámu | - | ocel | ocel/lehká slitina | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 230 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 230 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | - | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 230 mm | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | - | ||||||
Přední kolo | - | 21 " | - | |||||
Zadní kolo | - | 18 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | 2.75-21 | - | 2.75 x 21 | - | ||||
Rozměr zadní pneu | 4.10-18 | - | 4.10 x 18 | - | ||||
Rozvor | - | 1375 mm | - | |||||
Úhel hlavy řízení | - | 62 ° | - | |||||
Závlek předního kola | - | 111 mm | - | |||||
Výška sedla | - | 865 mm | - | |||||
Suchá hmotnost | - | 96 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | 118 kg | - | 115 kg | - | ||||
Objem nádrže | 9 l | - | 9.3 l | - | ||||
Rezerva | - | 0.5 l | - | |||||
Množství oleje | - | 2 l | ||||||
Spotřeba | - | 4 l/100 km | 6 l/100 km | - | 0.54 l/100 km | - | ||
Maximální rychlost | 107 km/h | 123 km/h | 120 km/h | 125 km/h | - | 130 km/h | - | |
První cena | - | 125000 Kč | - |
Od Rasakym27(2001)
Od SirIndy(2000)
Od TonyR(2000)
Od TonyR(2000)
Od Firepilot(2000)
Od ondrabiker2(1999)
Od ondrabiker2(1999)
Od ondrabiker2(1999)
Od manik21(1987)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | KMX125 pomalu klesají otáčky | 3 | 7.4.2025 09:00 | ||
Supermotard | Kawasaki Kmx 125 na supermoto | 6 | 11.11.2024 14:04 | ||
Enduro & funbike | Při přidání plynu chcípne | 4 | 20.9.2024 13:06 | ||
125ccm | Kde koupit laděný výfuk na Kawasaki KMX 125 | 20 | 29.8.2024 20:23 | ||
125ccm | kmx 125 plast | 2 | 26.8.2024 19:45 | ||
Enduro & funbike | 0 | 31.7.2024 11:54 | |||
125ccm | KMX 125 zadní kolo | 7 | 24.7.2024 14:45 | ||
125ccm | Karburátor Kawasaki KMX 125 | 5 | 28.6.2024 21:48 | ||
125ccm | Moment dotažení víka hlavy | 1 | 26.6.2024 19:39 | ||
125ccm | Kawasaki kmx 125 | 2 | 3.6.2024 20:56 | ||
125ccm | 0 | 14.5.2024 16:20 | |||
Opravy a údržba | chybějící informace k pístu Vortex DVS 54,06 | 28 | 1.1.2024 11:20 | ||
Opravy a údržba | Jak zajet nový píst . | 7 | 7.10.2023 12:46 | ||
125ccm | když zařadím motorka chcípne | 4 | 5.10.2023 22:05 | ||
125ccm | kmx 125 jiný karburátor | 4 | 2.10.2023 19:03 | ||
125ccm | Malá maximální rychlost | 32 | 1.3.2023 19:02 | ||
Enduro & funbike | těsnost hlavy a válce | 4 | 9.1.2023 15:17 | ||
Enduro a cross | 25 litru na 100 km | 21 | 26.11.2022 17:18 | ||
Enduro a cross | 25 litru na 100 km | 0 | 21.11.2022 19:39 | ||
Enduro a cross | Velikost pístu | 9 | 21.11.2022 19:03 |
Kawasaki Kawasaki Kawasaki Kawasaki
Velmi hravá, živá a nenáročná dváca, která umí vytvořit “banán na hubě”.
Skvělé univerzální enduro, moto mi plně vyhovovala, škoda jen že výkon nenaroste se zkušenostma.....
Lepší 125 nenajdete. Doporučuji hlavně pro začátečníky výkon není malej ani velkej proste ideální mo...
Motorka která na svůj věk je dost živá hbitá a obratná s ideální váhou do terénu
Nejela špatně,ale po čase ztrácela výkon tak jsem se rozhodl jí dát trochu do kupy!
Když sem ji viděl poprvé hlavou mi proletělo "Red devil". Motorka je svižná, chytá na první nakopnu...
Moje prvni poradna motorka :) pred ni byl Simson a pred nim jawa 21 sport :D
Na vyblbnutí je to nejlepší stroj... Jelikož je to 2T stopětadváca tak je dost dravá (když se pohybu...
Stroj - Kawasaki KMX 125 Rok výroby - 2002 Výkon - 18kW (Otevřená, uvedený výkon v TP je 11kW) Na...
pro mě dobrá na venčení psa. Předjede i psa. dobrý Pes se vrací domů vyčerpán s nutností půldenního ...
Velmi hravá, živá a nenáročná dváca, která umí vytvořit “banán na hubě”.
Kmx 125 43xxx km najeto, částečně upravená.
Lepší 125 nenajdete. Doporučuji hlavně pro začátečníky výkon není malej ani velkej proste ideální mo...
Když sem ji viděl poprvé hlavou mi proletělo "Red devil". Motorka je svižná, chytá na první nakopnu...
Kawasaki Kmx 125,rok 2000.hezká,rychlá,spolehlivá..
Velice zachovalá, původní stav, startuje bez problému.
Koupeno výhradně kvůli zdroji ND.
Kawasaki zelená na okrese jediná ? Mno asi ne, pár jich tu k vidění je.
urceno k vyblbnuti se a pro zbirani zkusenosti dalsich potencialnich jezdcu :-)
12. září 2013-Dnes jsme spolu zažili první pád na silnici. V zatáčce byla louže oleje či čeho... Tro...
Tak jsem po předešlé patálii vyměnil řetězovou sadu, volba padla na O kroužkový řetěz EK a kola jsou...
Tak mě dnes napadlo jít se projet, jen tak nic extra. Nějaké polní cesty a tak podobně. Bohužel jsem...
Dnes jsme se byli projet(enduro). Jezdili jsme po lesech atd. prostě všude a motorka se mi přehříva...
Tak jsem se byl ve čtvrtek projet jen tak okolo komína, po chvilce jsem to vzdal, všude hodně vody a...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.8/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 6.6/10 |
Zvuk | 7.3/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.2/10 |
Těsnost tlumičů | 8.3/10 |
Tuhost rámu | 7.6/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 5.9/10 |
Terén | 8.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.8/10 |
Ceny servisu | 5.6/10 |
Servisní síť | 5.7/10 |
Dostupnost dílů | 6.3/10 |
Nabídka doplňků | 5.4/10 |
Servisní intervaly | 6.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 7.3/10 |
Výška | 7.7/10 |
Ochrana motoru | 6.3/10 |
Skoky | 6.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.2/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
MZ ETZ 150 | Horší výkon. |
Yamaha DT 125 R | Cena |
Suzuki TS 125 | |
KTM LC2 125 | |
Aprilia RX 125 | |
Yamaha DT 125 R | |
Yamaha DT 125 LC | V tom čase neboal na predaj žiadna v originálnom stave a hlavne s dokladmi. |
Honda NSR 125R | Jelikož většina mích přátel má enduro rozhodl jsem se pro KMX |
Yamaha DT 125 R | Vysoká pořizovací cena, má jí spoustu lidí v okolí , spotřeba |
Yamaha DT 125 R | Nakonec to vyšlo takhle, a vůbec toho nelituji :) |
Yamaha XV 125 Virago | Na choppra bude čas za pár let :) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna WR 125 | Málo kusov na inzerátoch, resp. žiadne, Huska má byť papierovo o niečo ľahšia a hlavne výkonnejšia |
Yamaha DT 125 R | Výška sedla keďže som vyšší jazdec tak mi nevyhovovala |
Suzuki DR 125 | K sehnání jen nedůvěryhodné kusy |
Yamaha WR 125X | Dlouho jsem jí chtěl, ale pak jsem zjistil že bych 2t bych neuživil a že mě více láká supermoto |
Suzuki RM 250 | Byla daleko |
Yamaha DT 125 R | Byla o 2 roky starší, pro moji 2 metrovou postavu nižší a taky o 200km dál :) + má nikasil |
Yamaha TDR 125 | spíš terén |
Yamaha DT 125 R | Dt je rozšířenější jak na ND tak o informace- ty budete hodně potřebovat, budete-li dělat servis doma |
Suzuki DR 125 | Větší spotřeba protože 2T |
Yamaha DT 125 R | |
Yamaha TDR 125 | peníze |
Aprilia RX 125 | 2. kandidát ihned po Aprilii ovšem vše nahrávalo Aprilii, hlavně to že budu jezdit převážně v terénu |
Yamaha DT 125 R | Moc mě nezaujal vzhled. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2000 | Rakouš. | kawasaki_kmx_12...vice_manual.pdf | 24 MB | Měl by být pro všechny ročníky většinou se ani moc neliší. Snad pomůže |
2000 | Lori | stitekfinal.psd | 623 KB | Kawasaki výrobní štítek, bez tohoto nově(od 2016) neprojdete STK. Stačí doplnit údaje-1řádek homologace, 2ř. VIN, 3ř. hlučnost z velkého TP, vytisknout a nalepit.... |
1999 | Firepilot | kawasaki_kmx_12...vice_manual.pdf | 24 MB | Servisní manuál Kawasaki KMX 125 v AJ. Nejspíš na většinu ročníků. |
1998 | Lori | 1986-1998-kawasaki-k.pdf | 4.1 MB | Katalog ND |
1997 | Kohlstein | kmx125-einbauanleitu.zip | 382 KB | Přeštípnutí drátu pro dosažení vyšších otáček u německé škrcené verze |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin ac 10 | 18" | Předek | 3 | 27.03.2012 v 21:21 |