
Loner – přestavba Kawasaki VN 800 Classic
04.06.2008
1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2006 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 805 cm3 | |||||
Výkon | 41 kW (55.8 koní) | 40.1 kW (54.5 koní) | 41 kW (55.8 koní) | 40 kW (54.4 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min | |||||
Točivý moment | 64 Nm | 62.8 Nm | 64 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 3300 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | OHC | - | OHC | - | ||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 88 mm | - | 88 mm | - | ||
Zdvih | 66.2 mm | - | 66.2 mm | - | ||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | - | 9.5 : 1 | - | ||
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | - | ||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | - | ||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - | ||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | - | 150 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 100 mm | - | 100 mm | - | ||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | |||
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||||
Brzdy vzadu | buben | - | kotouč | buben | ||
Přední kolo | 21 " | - | 21 " | 16 " | ||
Zadní kolo | 16 " | - | 16 " | |||
Rozměr přední pneu | 80/90-21 48H | - | 80/90 21 | 130/90 16 | ||
Rozměr zadní pneu | 140/90-16 71H | - | 140/90 16 | |||
Rozvor | 1625 mm | - | 1625 mm | 1600 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 56 ° | - | |||
Závlek předního kola | - | 149 mm | - | |||
Světlá výška | 1170 mm | - | ||||
Výška sedla | 705 mm | 720 mm | 710 mm | 720 mm | 705 mm | |
Výška sedla max | 735 mm | - | ||||
Suchá hmotnost | 225 kg | 234 kg | 235 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 245 kg | - | 248 kg | - | ||
Objem nádrže | 15 l | - | 15 l | |||
Rezerva | 3 l | - | 3 l | - | ||
Spotřeba | 5.8 l/100 km | - | 5.8 l/100 km | - | ||
Zrychlení | - | 5.3 0-100 km/h | - | |||
Maximální rychlost | 175 km/h | - | 175 km/h | 173 km/h | 180 km/h | |
První cena | - | 249000 Kč |
Od sikec001(2006)
Od PCZ(2003)
Od PCZ(2003)
Od PepeP(2003)
Od pepakawa800(2002)
Od zdenaal(2001)
Od zdenaal(2001)
Od zdenaal(2001)
Od zdenaal(2001)
Od zampfir(2001)
Od hippie2222(2001)
Od joemerry(2000)
Od Netopyr69(1998)
Od Matys73(1998)
Od Bart1101(1997)
Od Bart1101(1997)
Od Pawlik(1997)
Od Bart1101(1997)
Od lukocbr(1996)
Od varanroman(1996)
Od bastik.(1996)
Od bastik.(1996)
Od bastik.(1996)
Od Bery1(1996)
Od bastik.(1996)
Od Troňa(1995)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Chopper & Cruiser | čištění bílých lemu na pneu | 15 | Dnes 16:44 | ||
Zážitky z cest, rady | rakousko | 29 | 10.4.2025 17:03 | ||
Chopper & Cruiser | Kontrola, seřízení, oprava motoru | 3 | 1.10.2024 22:20 | ||
Chopper & Cruiser | cuka a střílí do výfuku, spotřeba | 3 | 14.6.2024 17:54 | ||
Chopper & Cruiser | Chybné zapojení a následky | 20 | 3.3.2024 09:59 | ||
Chopper & Cruiser | Kawasaki VN 800 hadice chladenia | 3 | 29.9.2023 06:17 | ||
Chopper & Cruiser | Chpper není pro dědka!!! | 326 | 29.9.2023 00:19 | ||
Opravy a údržba | Kontrola rozvodů | 0 | 22.4.2023 20:29 | ||
Opravy a údržba | Leštění a ochrana chromu | 18 | 6.9.2022 20:44 | ||
Chopper & Cruiser | Kawasaki vn 800 ,Sedlo | 5 | 9.6.2022 20:45 | ||
Chopper & Cruiser | životnost spojky | 7 | 1.4.2022 08:40 | ||
Chopper & Cruiser | Plexisklo na řidítka | 6 | 12.2.2022 18:08 | ||
Chopper & Cruiser | Montáž kufrů | 2 | 26.8.2021 21:52 | ||
Chopper & Cruiser | Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800 | 9 | 23.7.2021 13:06 | ||
Chopper & Cruiser | Machr na VN800 | 9 | 21.7.2021 07:40 | ||
Chopper & Cruiser | Motorový olej | 27 | 11.6.2021 12:43 | ||
Chopper & Cruiser | Stojánek netlačí na čidlo | 1 | 10.6.2021 13:58 | ||
Chopper & Cruiser | teče benzín | 22 | 8.6.2021 14:02 | ||
Chopper & Cruiser | Co nebo k čemu to je | 16 | 14.5.2021 10:13 | ||
Chopper & Cruiser | Škubání po přidání plynu | 6 | 28.4.2021 13:21 |
Podotýkám, že mám verzi Classic: Krása designu a pohodový ježdění. Stroj pro toho, kdo jezdí s rozva...
Od 18. narozenin jsem tu krátce tu déle stihl pojezdit vyjma šlapaček snad všechny druhy moto. Chopp...
Jedna z prvních motorek své doby, která zkopírovala Harleye téměř beze zbytku. A zároveň jeden z mál...
Vulcanec z devatdesiatych rokov
Koupil jsem ji v Č. Budějovicích 27.9.2008 a byla dovezena z Rakouska.Perfektní technický stav a dob...
Tak našla svého ženicha, který si ji odvezl v pondělí 12.1.2015. Bude se mi stýskat, byla fajn a be...
Kawasaki VN 800 Drifter, vždycky se mi líbil Indián, ale člověk musí být při zemi a dovolit si motor...
Konečne som si splnil po rokoch svoj sen :)
Pekny zachovaly kusok. Najazd 11 tisic km . Po tych rokoch statia trosku zo zaciatku kym sa rozhybal...
VN 800 Classic z Anglie, černá metla, široký gumy vepředu i vzadu. Přestavba na 25kW. Přes zimu hodl...
...brothers custom...kompletně upravená včetně go motoru z preventivních důvodu, naprosto bezproblém...
Perfektní stroj na kochání. Zážitek jak z jízdy díky japonské duši samuraje, tak pozorování z gauče ...
VN chopper Na začátek dobrá , první zušenosti s motorkařením
Elegantní dáma, v nejlepších letech, dychtivě toužící po lásce a pozornosti.
Super stroj na projížďky i delší výlety i s batůžkem. Pohodlný, dobře se ovládá na to, že je to prvn...
Lehká, nízká, 21'' kolo vpředu. Klasický chopper.
Podle mě asi jedna z designově nejpovedenějsích japonských cruiserů v kubatuře 800
Láska na první svezení. Koukal jsem ještě po Volusii VL 800 ale nakonec vyhrála na plné čáře Kawka...
Konečně jsem ji našel a koupil . Je super , vzhledem , velikostí , výkonem i pohodlím .
Velmi zachovalá,pěkná,s úžasným zvukem a veelmi pohodlným sedlem.
Nahodím zde rychlé shrnutí sezóny 2022, kdy jsem na Drifteru najel cca 4tis km. A kdybych naši první...
Celý ty čtyři roky, co ji mám, měla lehký problémy s teplým startem (2., 3., nebo až 4. pokus)m ale ...
Tak se pomalu ale jistě sbližujeme a musím uznat že koupě Driftera nebyl rozhodně krok vedle. Pomalo...
Všiml jsem si že poslední roky trávím Silvestra v garáži. Tak i letos jsem se dopoledne pověnoval tě...
Jelikož jsem loni dostál za svojí německou helmu pokutu a málem mne to stálo i body.Nasal jsem Ježíš...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.8/10 |
Průběh výkonu | 8.2/10 |
Vibrace | 7.1/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.4/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 7.3/10 |
Jízda | |
Sport | 4.0/10 |
Město | 7.6/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.1/10 |
Ceny servisu | 5.6/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 6.7/10 |
Nabídka doplňků | 7.2/10 |
Servisní intervaly | 7.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.1/10 |
Světla | 7.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki VL 800 Volusia | Kawa přišla dřív a připadá mi hezčí |
Honda VT 750C Shadow | |
Yamaha XV 700 Virago | méně hezký vzhled |
Yamaha XV 535 Virago | malá, výkon, menší pohodlí |
Yamaha XVS 650 DragStar | prodávající se neozval |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | prodávající se neozval |
Yamaha XVS 650 DragStar | ...nebola v ponuke... |
Suzuki VS 800 Intruder | Kawasaki je přece jen o dost lepší. |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | VN má lepší výkon, zvuk, pohodlí, sedlo spolujezdce a je prakticky bezporuchová. |
Suzuki VZ 800 Marauder | Vyhral vzhľad vn-ky |
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Vysoka cena a malo zachovalých kusov |
Honda VT 600 Shadow | Malý vykon |
Suzuki VL 800 Volusia | To byl těžkej konkurent, byla za stejný peníze, ale strašně daleko od domova... |
Suzuki VS 800 Intruder | Kawa se mi líbí přecejen víc... |
Yamaha XV 535 Virago | Nevěděl jsem co s prachama, tak jsem koupil dražší :) |
Honda VT 800 Shadow | cena |
Suzuki VS 800 Intruder | malá motorka |
Yamaha XVS 650 DragStar | Menší výkon |
Suzuki VZ 800 Marauder | Špatná pověst a velká spotřeba co jsem se dočetl. |
Yamaha XVS 650 DragStar | Vše bylo moc daleko a když jsem našel něco good tak byla hned fuč. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki ZXR 750 | Zdálo se mi že má malej výkon. |
Moto Guzzi Nevada 750 | Japonec, řetěz |
Yamaha BT 1100 Bulldog | Vulcan je jediný chopper, který přišel v úvahu z hlediska ergonomie - jinak jsou pro mě všechny moc nízké, kolena mám až pod bradou, a vůbec se v tom čoproidním sedu necítím úplně dobře. Když jsem viděla 2V motor v naháčovém balení, bylo jasno :-) |
Suzuki C800 Intruder | |
Honda VT 750C Shadow | Nenašel jsem v blízkém okolí žádnou za rozumné peníze, která by se mi líbila. |
Yamaha XVS 650 DragStar | přišla mi zajímavá nabídka na dragstar, jinak to mohla být kawa. |
Suzuki VZ 800 Marauder | Bola tiez super ale zvuk maraudra ma jednoznacne dostal. |
Honda VT 1100 Shadow | obsah ... |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | |
Yamaha XVS 650 DragStar custom | musel bych škrtit a tolik peněz jsem v zásobě neměl |
Honda VT 750DC Black Widow | Na choppera točí do moc vysokejch otáček (kolem 7000x), navíc podle známejch pak brzo začne žrát olej - Kawasaki prostě uměj dělat spíš silnice |
Honda VT 750C Shadow | nakonec vyhrála Honda |
Honda VT 750C Shadow | Honda je prostě odzkoušená |
Suzuki VZ 800 Marauder | |
Kawasaki EN 500 | Bohuzel to byla jen otazka ceny. |
Honda VF 1100 C | cena |
Suzuki VL 800 Volusia |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | villcure | driffter-manual.pdf | 4.7 MB | Uživatelský manuál pro Driftera VN800 ročníky 1999 - 2007. Text není obrázkem a lze ho vykopírovat (a případně přeložit) a i soubor je pak menší. Věřím že pomůže. |
2007 | villcure | elektricke-zapojeni.jpg | 1.3 MB | Elektrické schema, zapojení elektroinstalace pro VN800, ověřeno na 800 Drifterovi, ale bude stejné nebo velmi podobné pro ostatní 800vky. Azurové čtverce nic neznamenají, nejsou to konektory. Na schématu je z tachometru čidlo jízdy, které vypíná blinkr |
2001 | DannyM | kawasaki-vn-800-vul.pdf | 176 MB | Tento manuál tu určite už bude, ale v tomto je odstránene zabezpečenie pdf-ka. Pre ročník 1996-2004. |
2000 | Ummon | drifter-manual.zip | 5.0 MB | Kawasaki VN 800 drifter uživatelský manuál |
1995 | Troňa | vn800-katalog-nd.pdf | 6.7 MB | Katalog ND s orientačníma cenama platnými k době výroby katalogu (2019) |
1995 | Troňa | wiring-800.pdf | 305 KB | Elektro schéma doplněné o info jak zapojit alarm a dálkový start |
1994 | Kalimerro | vn800-owners.pdf | 4.7 MB | Owners manual pro ročník 94-98 |
1994 | Kalimerro | vn800-service-94-98.0001.pdf | 98 MB | Service manual pro ročník 94-98, část 1. |
1994 | Kalimerro | vn800-service-94-98.0002.pdf | 79 MB | Service manual pro ročník 94-98, část 2. |
1997 | MG42 | 22.08.2017 | Stáhnout mp4 |
Staženo:73x Laďáčky |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop D404 | 16" | Zadek | 4 | Mohly by najet víc Km ,za mokra sedeli lip nez original brid... | 10.03.2010 v 19:48 |
Bridgestone G701/G702 | 16" | Zadek | 3 | Bezproblemu zvladnou 30 000 km,na VN 800,Jsou dost tvrde,za ... | 10.03.2010 v 19:43 |
Metzeler me-880 | 15" | Zadek | 1 | 17.09.2008 v 14:51 |