KTM 950 Adventure S
04.07.2005
2004 | 2008 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 942 cm3 | |
Výkon | 72 kW (97.9 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | 8000 ot/min |
Točivý moment | 95 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 100 mm | |
Zdvih | 60 mm | |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | |
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování |
Startér | Elektrický | - |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Příhradový | Trubkový |
Materiál rámu | chrommolybden | |
Zdvih předního odpr. | 265 mm | 245 mm |
Zdvih zadního odpr. | 265 mm | 245 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - |
Přední třmen | dvoupístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 21 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - |
Rozměr zadní pneu | 150/70-18 | - |
Rozvor | 1590 mm | 1570 mm |
Úhel hlavy řízení | 63.4 ° | 27 ° |
Závlek předního kola | - | 118 mm |
Světlá výška | 316 mm | - |
Výška sedla | 915 mm | 895 mm |
Suchá hmotnost | 206 kg | 198 kg |
Pohotovostní hmotnost | 220 kg | - |
Užitečná hmotnost | 180 kg | - |
Objem nádrže | 22 l | 25 l |
Rezerva | 4 l | - |
Množství oleje | 3 l | - |
Spotřeba | 6 l/100 km | 6.4 l/100 km |
Zrychlení | - | 5.5 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 210 km/h | |
Výměna motorového oleje | 7500 Km | - |
Výměna olejového filtru | 15000 Km | - |
Výměna zapalovací svíčky | 15000 Km | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 15000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | 15000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | KTM 950 Adventure | 0 | 10.5.2022 21:48 | ||
Německé, rakouské | Problém s řazením KTM 950 (990) | 47 | 1.9.2021 09:06 | ||
Pokec o motorkách | Reklamace přední gumy Pirelli Scorpiontrail 2 | 17 | 13.7.2021 17:47 | ||
Enduro & funbike | KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulickou spojku Magura | 9 | 30.1.2021 16:28 | ||
Opravy a údržba | ulívání 950 adv | 4 | 24.11.2020 16:04 | ||
Enduro & funbike | Michelin anakee WILD | 68 | 19.5.2020 12:11 | ||
Silniční cestovní | Anakee Wild vs Karoo 3 | 4 | 8.12.2019 18:14 | ||
Enduro & funbike | Vzduchovy filtr KTM 950 adventure | 21 | 12.12.2017 15:46 | ||
Výběr moto | Spolujízda pro motorku do DE, NL, BE během 3 tydnu? | 6 | 26.11.2017 12:56 | ||
Tipy | KTM Adventure a přídavná světla na padáky??? | 10 | 6.11.2017 10:30 | ||
Opravy a údržba | KTM LC8 Flywheel extractor -stahovak rotoru | 7 | 15.8.2017 11:02 | ||
Enduro & funbike | LC8 motor | 6 | 20.7.2017 17:05 | ||
Enduro & funbike | Na cestovní enduro s MX brýlemi? | 10 | 18.1.2017 16:57 | ||
Enduro & funbike | Cidlo rezervy | 25 | 28.7.2016 12:59 | ||
Opravy a údržba | Neposedný otáčkoměr | 4 | 6.4.2016 20:02 | ||
Enduro & funbike | Rottweiler Performance | 23 | 6.10.2015 20:14 | ||
Enduro & funbike | Nelze nastartovat | 17 | 31.10.2014 17:43 | ||
Opravy a údržba | Dalniční známka její odstranení | 52 | 22.5.2013 05:51 | ||
Enduro & funbike | Prokluz spojky + divny zvuk | 5 | 21.5.2013 10:01 | ||
Enduro & funbike | Výměna oleje | 12 | 15.5.2013 22:36 |
Pořízena k volnému cestování, aniž by bylo zapotřebí řešit druh povrchu. Chtěl jsem motorku, která b...
jeden z mých přátel, po tom co se na ní projel, řekl: "To je Kladivo na čarodejnice..."
Extremne navykova zalezitost,ktora ma stale nuti jazdit a vzdy po zosadnuti mam na tvari obrovsky ba...
jednou větou ..radost Z jizdy - ano tak tu mám po jakémkoli povrchu
Po záříjové nehodě v roce 2018, kdy moje bývalá LC8 skončila na totálku a zbylo jen pár dílů jsem hn...
K elektronikou napěchované 1190 jsem pořídil toto. Prostě návrat ke kořenům, tentokráte hodně hlubok...
Sko - to znamená 265 mm zábavy :-) :-) :-) + pár doplňků a naprosto úúúžasná motorka.
opět chtěl jsem něco lehčího do terénu :-)
Ve 14 letech co jsem poprvé tuhle divnou motorku uviděl na silnici na živo, jsem vůbec netušil že mě...
Splněný dávný sen... ,...Sny se musí plnit 😎
Po dvaceti letech splněný sen. Už když jsem jí viděl při představovačce, tak jsem si říkal, že jí je...
opět chtěl jsem něco lehčího do terénu :-)
pro mě total změna že můžu z asfaltu na pole
Ve 14 letech co jsem poprvé tuhle divnou motorku uviděl na silnici na živo, jsem vůbec netušil že mě...
Pořízena k volnému cestování, aniž by bylo zapotřebí řešit druh povrchu. Chtěl jsem motorku, která b...
Sko - to znamená 265 mm zábavy :-) :-) :-) + pár doplňků a naprosto úúúžasná motorka.
K elektronikou napěchované 1190 jsem pořídil toto. Prostě návrat ke kořenům, tentokráte hodně hlubok...
Po záříjové nehodě v roce 2018, kdy moje bývalá LC8 skončila na totálku a zbylo jen pár dílů jsem hn...
Je to KTM 950.Líbí se mi pro své teréní vlastnosti.
Super podvozek. Dobrá ovladatelnost. Zatím si zvykám.
je rakouská rozhlasová stanice, která mi byla v dobách totalitních častokrát zdrojem kulturního os...
Letošní období od prázdnin nebylo vůbec špatné. Sic jsem neabsolvoval úplně všechno, co jsem měl pův...
Zajímavý workshop Mariana Chytky na téma fotografie pohybu v teorii i praxi. K vidění a vyzkoušení b...
Od dob, kdy král Boleslav I. Dobrotivý zvolený na FURT /Bolek Polívka/ přišel o svůj majestát a uti...
Tentokráte z česko-polského pohraničí a abych toho poznal více, tak pro jistotu z obou stran hranice...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Převodovka | 8.5/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 8.8/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 8.3/10 |
Terén | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 5.7/10 |
Servisní síť | 7.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 9.8/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 7.8/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 9.5/10 |
Skoky | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF1000L Africa Twin | - vlastně jsem byl od ní jen kousek. Honda s novou Africa Twin udělala to, na co snad ostatní výrobci úplně zapomněli. Pěkné velké enduro, které si nějak přirozeně převzalo charisma ze staré AT. Ale osud či náhoda mě nasměrovaly zpět k původnímu plánu. |
KTM 990 Adventure / S | - po více jak roce hledání a spoustě marných pokusů jsem se smiřoval s tím, že místo karburátorů bude vstřik. Vyzkoušel jsem pouze dvě motorky druhé generace (rok výroby 2006 a 2008), ale ani na jedné se mi nedařilo jezdit bez škubnutí v nižších otáčkách. |
KTM LC8 950 Adventure S | - původně jsem hledal verzi S nejlépe ročník 2005, ale těch bylo v inzerci jako šafránu. Jedna mi utekla před nosem, u druhé jsme se nebyli schopni dohodnout na doplňcích a ceně. Ostatní byly s podivnou historií nebo pro mě v nevyhovujícím stavu. |
KTM LC8 950 Adventure | jedna pěkná černá mi o fous utekla a pak jsem objevil toto eSko |
BMW R 1200 GS | není tak dobr v ternu jako ktm |
BMW R 1200 GS Adventure | Vysoká pořizovací cena. |
Honda XL 1000V Varadero | Obrovska vaha,ale hlavne nebola na predaj ziadna lestenka za dobru cenu. |
Honda XL 700V Transalp | |
BMW R 1200 GS | |
Honda XRV 750 Africa Twin |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 GS Adventure | |
Yamaha XT 660 Z Tenere | Obával jsem se větší servisní náročnosti.Chci jezdit,motorek se naopravuju dost. |
KTM LC8 950 Adventure | |
KTM LC8 950 Adventure S | - původně jsem hledal verzi S nejlépe ročník 2005, ale těch bylo v inzerci jako šafránu. Jedna mi utekla před nosem, u druhé jsme se nebyli schopni dohodnout na doplňcích a ceně. Ostatní byly s podivnou historií nebo pro mě v nevyhovujícím stavu. |
Suzuki DR-Z400S | Pěkný výkon, ale těžká |
KTM LC8 950 Adventure | Nižší dostupnost, vyšší cena |
Honda XRV 750 Africa Twin | Tahle motorka pro mě byla jasná volba díky svým off schopnostem, ale nakonec rozhodly finance |
KTM 990 Adventure R | Ani po roce a pul sledovani inzerce se neobjevil rocnik co jsem chtel v prijatelnym stavu |
KTM 990 Adventure / S | respekt ze spotřeby karburátorové verze, větší riziko vrozených vad před vychytáním |
KTM 950 SuperEnduro | Zadna kloudna v nabidce |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2003 | Rocco84 | ktm_950_adventure_ow.pdf | 5.6 MB | Uživatelský manuál v AJ |
2003 | Rocco84 | ktm_950_service_manu.pdf | 9.1 MB | Servisní manuál v AJ |