
Moto Guzzi 1200 Griso8V v Miláně
18.09.2007
28.08.2024
03.06.2016
24.06.2014
06.06.2014
02.06.2014
06.11.2013
26.06.2012
01.06.2011
18.05.2009
05.11.2008
16.11.2006
2008 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1151 cm3 | ||||||
Výkon | 81 kW (110.2 koní) | 80.3 kW (109.2 koní) | 78 kW (106.1 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | 7100 ot/min | |||||
Točivý moment | 108 Nm | 110 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 6400 ot/min | 7500 ot/min | 6400 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | |||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | OHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 95 mm | ||||||
Zdvih | 81 mm | 81.2 mm | 81.5 mm | ||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | ||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 110 mm | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55-ZR17 | 180/55ZR17 | ||||
Rozvor | 1554 mm | 1544 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 26 ° | 25.5 ° | 26.3 ° | 26 ° | |||
Závlek předního kola | 108 mm | - | 108 mm | ||||
Výška sedla | 800 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 222 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | - | 240 kg | 244 kg | ||||
Užitečná hmotnost | - | 206 kg | |||||
Objem nádrže | - | 17 l | 16.7 l | ||||
Rezerva | - | 1.89 l | |||||
Maximální rychlost | - | 235 km/h | - | 210 km/h |
Od Grisoroad(2009)
Od -Nio-(2000)
Od -Nio-(2000)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko | 857 | 30.1.2025 14:32 | ||
Italské | Moto Guzzi Griso 1200 78 KW Francie | 5 | 11.11.2021 19:26 | ||
Italské | Koupě Griso | 23 | 27.5.2021 12:43 | ||
Italské | Pozor na tento inzerát | 48 | 16.4.2021 17:57 | ||
Naked bike | stojan na griso 1200 | 11 | 17.10.2019 07:19 | ||
Italské | Griso vs V11 | 24 | 16.7.2019 13:37 | ||
Italské | vymazaní servisního intervalu | 5 | 17.7.2018 00:20 | ||
Italské | Výfuk MG Griso 8V | 25 | 23.6.2018 23:58 | ||
Poradna | boční brašny | 3 | 14.2.2018 23:26 | ||
Italské | Nový motor Guzzi V12? | 20 | 12.6.2017 10:54 | ||
Naked bike | MT-01 či GSX1400 | 17 | 25.5.2015 12:28 | ||
Naked bike | skrta bocni stojan | 7 | 19.5.2015 23:57 | ||
Naked bike | Jake pneu na Moto Guzzi Griso | 8 | 3.3.2015 21:03 | ||
Italské | Výměna oranžových dílů griso za zelené z SE | 4 | 13.10.2013 21:18 | ||
Výběr motorky | Griso 8V 1200 SE nebo Stelvio ? | 9 | 24.2.2013 17:45 | ||
Italské | Griso 8V -zkušenosti | 19 | 12.9.2012 21:30 | ||
Italské | Moto Guzzi Griso Ipothesis | 53 | 28.3.2012 07:49 | ||
Italské | Majitelé MG Griso | 12 | 6.9.2011 09:56 | ||
Italské | Griso VS. Breva | 39 | 7.7.2011 20:26 | ||
Italské | Jaký laďák na Griso 1200 | 36 | 11.1.2010 11:07 |
Nezaměnitelný charakter. Kus motoru přišroubovanej k těm trubkám nahoře. Motor černej jak má být a o...
Hodná, poslušná, přímo pro začátečníky. Klidný motor, ideální do města …. ALE hovno!!! Ne není ho...
Nádherný dvouválcový Ital s novým 8V motorem, který rozhodně nepřehlédnete.
10 let jezdím do Sušice poslintat MG, jako nedostižné přání. Výstavy motocyklů beru jako relax, nebo...
Když hledáš krásu, styl, dva hrnky, vzduch, kardan, sílu , image značky a něco co nestojí na "každém...
Musím uznat že i po těch letech co jí mám jsem ještě nepřišel co pořídit dalšího. Tohle je tak jedin...
Prostě Guzzi. A Griso 1200? To si chce prostě zkusit. Je to buď a nebo :-) Já chtěl 2válec s karda...
Je to jako s olivami. Někdo je nemusí, jiný miluje a někomu to chvilku trvá než je přijme. A může se...
Jen těžko se hledají slova, která by popsala tuto úžasnou motorku, která má srdce i duši. Je to pros...
Už jsem jednu měl a prostě jsem ji musel mít znovu :-) Zvažoval jsem víc modelů a značek, ale každém...
Agresivní, svalnatý design s dlouhým nízkým profilem, koncepcí trochu nezařaditelné, ale charakterem...
Moto Guzzi Griso 8V ,láska na první pohled.
Absolutní splněný sen v té době, nádherná charakterní motorka, na kterou jsem v té době ještě neměl,...
Je to jako s olivami. Někdo je nemusí, jiný miluje a někomu to chvilku trvá než je přijme. A může se...
Hodná, poslušná, přímo pro začátečníky. Klidný motor, ideální do města …. ALE hovno!!! Ne není ho...
Nádherná italská kráska, kterou jsem hledal dost dlouho. Na prodej těchto typů již moc není.
Prostě Griso. Normální motorka bez pičovinek. Takovej kus surového železa.
Prostě Guzzi. A Griso 1200? To si chce prostě zkusit. Je to buď a nebo :-) Já chtěl 2válec s karda...
To musíš zažít. První nasednutí a přidání plynu mě skoro povalilo v pravo (zátah V motoru je opravdu...
Kraska, lahko ovladatelna, perfektny zvuk..
Po dnešní návštěvě objednaného ubytování a konečné verze pokojů, přikládám poslední verzi ubytování....
Pomalu začíná sezóna 2019 a ohlížím-li se zpět, musím konstatovat, že vzhledem k povinnostem jsem na...
Tak se nám blíží podzimní slet MG a jejich příznivců. :-DD 14.-15.-16.9. v kempu Babí hora u obce HL...
Uběhlo pět let a jsme stále spolu. Manželka taky zůstala :-DD a shovívavě snáší moji vášeň pro MG. J...
Ze stanu mě vytáhne ranní italské slunce. Včerejší chmurné myšlenky nechám spát, je krásný den. Půjd...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.6/10 |
Spojka | 8.2/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 8.6/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 8.4/10 |
Brzdy | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 8.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.5/10 |
Ceny servisu | 8.8/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.8/10 |
Nabídka doplňků | 7.6/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.7/10 |
Světla | 9.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi Sport 1200 8V | Griso je hezčí :-) |
BMW R 1150 R | Moc retro vzhled budíky a tak. Celkově moc konzervativní a spíše klidná motorka |
Moto Guzzi Griso 1100 | Svezl jsem se a jako přechod / sklidnění z GSX-R byl Griso 1200 lepší volba, prostě jede lépe a taky lepší brzdy, novější a mnohem lepší stav moto při koupi než byly 1100. |
Ducati XDiavel | je jich moc a tahle je unikát :-) |
BMW R nineT | nemá to kouzlo... |
Triumph Tiger 1050 Sport | Všetci ma presviedčali, že na moju výšku 191 cm si mám kúpiť nejaké enduro/cenduro. A tam sa mi pozdával iba Triumph Sport. Ale tento typ motoriek sa mi nejako nepáči. |
BMW R nineT | Cena, dostupnosť ... a bolo mi nejaké malé. Ale BMW je parádna mašina. |
Yamaha XJR 1300 | Griso bola láska na prvý pohľad ... ale ak nebude poslúchať, vymením ho za XJR :) |
Moto Guzzi V11 | Objevila se tato bila princezna;-) |
BMW R nineT | ...zvitazilo srdce... |
Suzuki M1800 IntruderR2 | Zvolil jsem sportovneji ladenou variantu. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi Sport 1200 4V | je krásná, ale rozum zvítězil nad emocemi |
BMW K 1200 R | Nebyla aktuálně k mání |
Suzuki B-King | B-king se vyskytl dříve |
Moto Guzzi Sport 1200 8V | nepříliš pohodlný posez, pro mne méně ovladatelná, než sportka |
Yamaha XJR 1300 | nenašel jsem žádný pěkný kousek za rozumný peníz |
BMW K 1200 R | |
Triumph Speed Triple | |
Moto Guzzi Sport 1200 8V | nádherný vzhled, na drátěných kolech v zelené paráda. Nedělá se s ABS. A co hlavně pozice za řídítky. Už se nechci natahovat. |
Moto Guzzi Sport 1200 | Možnost cestovat a prověřený motor 2v u sportky |
Moto Guzzi Breva 1100 | Motorka spíše pro jednoho a krátké výlety, což v době koupi nesplňovalo požadavky. |
Moto Guzzi Griso 850 | Cena. |
Triumph Speed Triple | Asi to samé co monster 796. |
Moto Morini 1200 Sport | Další skvěly kus od Marabese Design, bohužel nikde nebyla žádná SE verze na drátech. |
Yamaha XJR 1300 | cena - ale je krásná |
Aprilia Dorsoduro 1200 | Asi este na nu neprisiel cas ...dufam, ze pride. |
Yamaha MT-01 | Horší podvozek, nejsou, cena. |
Aprilia Tuono 1000 R Factory | asi ještě nebyl ten pravý čas |
Buell XB12Ss Lightning Long | seřizování ventilů |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2008 | 4wd | griso1200_8v_072008_.pdf | 8.5 MB | Griso 1200 8V Service station manual 2008 - |
2008 | 4wd | griso12008v_parts.pdf | 2.9 MB | Griso 1200 8V Parts 2008 - |
2008 | Tentum | moto_guzzi_1200_8v.pdf | 3.1 MB | Servisní prezentaci |
2015 | Martpan | 01.08.2019 | Stáhnout mp4 |
Staženo:40x |
|
2010 | pkKun | 19.05.2018 | Stáhnout mp3 |
Staženo:55x Točeno na mobil :-( |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Sportmax Sportsmart 2 | 17" | Předek | 3 | Osobně jsem s ní nebyl úplně spokojen hlavně na vodě a frézo... | 26.08.2016 v 11:44 |
Dunlop Sportmax Sportsmart 2 | 10" | Zadek | 2 | Nebyla špatná, ke konci životnosti mizela předvídavě, ale ne... | 25.08.2016 v 14:18 |