
Jak se staví Moto Guzzi?
06.06.2014
2008 | 2009 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 877 cm3 | 850 cm3 |
Výkon | 55 kW (74.8 koní) | 56 kW (76.2 koní) |
Výkon při otáčkách | 7800 ot/min | |
Točivý moment | 70 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | 6800 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | OHV | |
Ventilů na válec | 2 | |
Vrtání | 92 mm | - |
Zdvih | 66 mm | - |
Kompresní poměr | 9.8 : 1 | - |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | - |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |
Typ rámu | Páteřový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 110 mm | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - |
Přední třmen | čtyřpístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 | - |
Rozměr zadní pneu | 180/55-ZR17 | - |
Rozvor | 1543 mm | |
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | |
Závlek předního kola | 105 mm | |
Světlá výška | 185 mm | - |
Výška sedla | 790 mm | |
Suchá hmotnost | 227 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 240 kg | - |
Objem nádrže | 17.2 l | |
Rezerva | 3.3 l | - |
Množství oleje | 3.6 l | - |
Maximální rychlost | 180 km/h | 190 km/h |
První cena | 319000 Kč | - |
Poznámka | tlak př. pneu (solo/spolujezdec): 230/230 kPa tlak z. pneu (solo/spolujezdec): 250/270 kPa Množství olejové náplně v převodovce 0,5 l Množství oleje ve skříni zadního kola 0,38 l |
- |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - |
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - |
Výměna převodového oleje | 20000 Km | - |
Výměna zapalovací svíčky | 10000 Km | - |
Výměna brzdové kapaliny | 10000 Km | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | 10000 Km | - |
Od Puccini(2007)
Od Puccini(2007)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Griso vs V11 | 24 | 16.7.2019 13:37 | ||
Italské | Guzzi 850 křivka kroutícího momentu / výkonu | 4 | 17.10.2016 18:51 | ||
Naked bike | Griso 850 nebo Breva 750 | 10 | 7.7.2016 09:13 | ||
Opravy a údržba | Hlavy válců | 30 | 24.1.2013 13:00 | ||
Italské | Griso VS. Breva | 39 | 7.7.2011 20:26 | ||
Opravy a údržba | xx | 0 | 4.7.2007 17:43 |
Je krásná, když stojí je jak socha a konečně moje...Mandellinka v barvě Giallo corsa. ...jaký nádher...
Tak už je to historie. Griso jsem nahradil MG Sport 1200 8V ve výročním provedení 2011. O Sportce se...
Motorka je v sérii, jen doplněna o malý plexi, který ale docela funguje a orig. laďák Termignoni se ...
Krásný, stylový motocykl od Moto Guzzi. Koupena v ČR na podzim 2009 od majitele, který ji dovezl z I...
Ta jediná správná italská nahatá...
Griso je moja prva motorka. Mozno to tazko niekto pochopi, ale vyberal som medzi Tenerkou a Grisom, ...
Originální motorka ,která nikoho nezklame.
Ahoj, dovolte mi, abych se Vám představila. Jmenuji se Vivian a i přes své anglicky znějící jméno ...
Bella! Stvořena v Itálii, design hraje na každém kousku.
Moje první motorka a na mý starý kolena krásná nahatá italka co umí úžasně vrtět ...dvěma válci....
První velká motorka, mnoho zážitků, mnoho přežitých krizovek, zjištění, že člověk se musí hooodně uč...
Moje první motorka a na mý starý kolena krásná nahatá italka co umí úžasně vrtět ...dvěma válci....
Je krásná, když stojí je jak socha a konečně moje...Mandellinka v barvě Giallo corsa. ...jaký nádher...
Tak už je to historie. Griso jsem nahradil MG Sport 1200 8V ve výročním provedení 2011. O Sportce se...
Bella! Stvořena v Itálii, design hraje na každém kousku.
Krásný, stylový motocykl od Moto Guzzi. Koupena v ČR na podzim 2009 od majitele, který ji dovezl z I...
Ahoj, dovolte mi, abych se Vám představila. Jmenuji se Vivian a i přes své anglicky znějící jméno ...
Ta jediná správná italská nahatá...
Griso je moja prva motorka. Mozno to tazko niekto pochopi, ale vyberal som medzi Tenerkou a Grisom, ...
krásná černá s brutalním motorem
Po 4 letech stání servis: - olej motor - olej kardan - filtr - brzdovka - nová baterka - STK
Pravidelný servis - komplet nové náplně, filtry a preventivně svíce. Pořízeny nové pneu Pirelli Ange...
Svíčky, olej. a vzduch. filtr, olej motor+převodovka+kardan, brzdovka,seřízení ventilů (výfukové měl...
Svíčky, olej. a vzduch. filtry, oleje motor+převodovka+kardan, seřízení ventilů -servis pro nájezd 1...
Když čepičky, tak jedině tricolora! Karkule po servise vylepšila svoji image B-)
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.4/10 |
Spojka | 8.0/10 |
Vibrace | 6.9/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 8.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.6/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 8.2/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3.8/10 |
Ceny servisu | 4.8/10 |
Servisní síť | 4.8/10 |
Dostupnost dílů | 6.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.2/10 |
Servisní intervaly | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.3/10 |
Světla | 9.2/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V9 Bobber | Hezká mašina ale mám na ní hodně chopperovský posez a dloubala mě hranou bandy do kolen. Prostě jsem na ní při svých bídných 180cm moc velký |
Moto Guzzi Bellagio 940 | Byla v nejužším výběru s Grisem, které se mi nakonec zalíbilo víc. |
Moto Guzzi Sport 1200 8V | Opět moc dokonalá a praktická. |
Moto Guzzi Griso 1200 8V | Cena. |
Moto Guzzi Griso 1100 | V době koupě nebyly se s doložitelným servisem. |
Moto Guzzi Breva 1100 | Co napsat...je až moc dokonalá a praktická:-D |
Triumph Thruxton 900 | Po Thruxtonu jsem pokukoval delší dobu, byl to žhavý semifinalista, ale splněný sen je Guzzi. |
Kawasaki W 800 | Královská hřídel...nádhera, ale 35 kW ve dvou? |
Triumph Bonneville 900 | Krásná mašina, ale hodně drobná. Nenaskytl se kousek, co by mě zaujal. |
BMW R 1200 R | Vzhledem k tomu, že mám XJR 1300, tak jsem si nakonec řekl, že druhého podobného nosorožce už nepotřebuji |
Triumph Thruxton 900 | To samé :) |
Triumph Bonneville 900 | Naskytla se příležitost ke koupi Grisa |
Ducati Monster S2R | Po svezení na Grisu jsem mu totálně propadla. Duci S2R je náročnější na servis. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W 650 | Prodejce nebral mobil. A stejně jsem váhal kvůli sportovnějšímu posedu. |
BMW R 1150 R | Žádná v mém cennovém rozsahu. |
Moto Guzzi Breva 850 | žádné nebylo |
Moto Guzzi V11 | |
BMW F 800 R | Taky zajímavá motorka, ale nakonec rozhodovala váha, sedačka a dávná touha. |
Ducati Monster 750 | Cena Grisa je vyšší, lákal mě hlavně kardan. Monster je ale citová záležitost. |
Ducati Monster S2R | v tom case nebol v blave servis na MG |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2009 | Honzus75 | griso850and1100english.pdf | 4.7 MB | Anglický manuál pro Griso 850 i 1100. |
2008 | Lof87 | griso-manual-cz.pdf | 43 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot Power | 17" | Zadek | 1 | Na Griso zatim nejlepší obutí co jsem zkusila. V zatáčkách d... | 23.11.2012 v 06:46 |